Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › het Opel commodore A/B en Rekord C/D topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juli 2009 om 16:04 #17210455
het is de bedoeling dat hier opel commodore A/B Rekord C/D gepost worden. dus een auto die van jou is. het maakt niet uit of het nou een sedan is of een station. als het maar van deze type is.
het mogen natuurlijk ook import auto’s zijn!
ik trap af:
nou kom maar op met die pics:D
1 juli 2009 om 16:54 #17493370AnoniemLid sinds:
1 January 1970:thumbdown
Das mooi, Bettus, maar het zou prachtig zijn als er complete
wagens worden geplaatst met kentekens,
opdat een ieder dan een duidelijker beeld van deze types krijgt :hmmz:o:D1 juli 2009 om 17:34 #17493371die van mij heeft een kenteken…
hij komt uit italia en is dus een import auto…. AL-39-111 juli 2009 om 18:54 #17493372Dit is mijn Commo B. je vader zal m wsl ook wel kennen Bettus, heeft daar ook wel eens op de brug gestaan
1 juli 2009 om 19:41 #17493373heb je misschien ook gegevens derbij van de rdw???
ff naar rdw gaan en daar je kenteken invoeren en dan kopieren hier naartoe..1 juli 2009 om 20:40 #17493374ik ken de gegevens van m’n eige auto wel hoor :P
er ligt een 2.8e blok, maar is 2.5 op kenteken.
verder is het een automaat en rijdt ie alleen op lpg en dat is wel op kentekenhij komt uit ’72 maar is in 98 ingevoerd
2 juli 2009 om 08:37 #17493375Mijn B- Commodore Coupe van 1972 op LPG, in 1986 geimporteerd vanuit Zwitserland.
Er lag eerst een 2.8 met carburateurs en een 3 traps automaat in, maar ben momenteel nog bezig om er een 3.0E met 4 traps automaat in te leggen.2 juli 2009 om 13:47 #17493376sehr schones wagens!
2 juli 2009 om 19:09 #17493377Hier mijn Commodore Coupé uit 1969:
Staat momenteel te wachten op restauratie.
2 juli 2009 om 20:05 #17493378zit daar toevallig een 3.0 in? of is het een 3.0 geweest?
me vader heeft hem namelijk in onderhoud gehad voor een jaar of 10 geleden…
2 juli 2009 om 21:11 #17493379hier mijn rekord van 1975
helaas door te weinig tijd nog nooit afgemaakt.
2 juli 2009 om 21:17 #17493380
mn rekord
Datum eerste toelating 30-05-1975
Datum aanvang laatste tenaamstelling 29-11-2008
Datum eerste afgifte Nederland 30-05-1975
Vervaldatum APK 29-05-2010en de commodore B GSE
afkomstig uit belgie
Vervaldatum APK 26-09-2010
Datum eerste toelating 01-12-1972
Datum aanvang laatste tenaamstelling 11-04-2007
Datum eerste afgifte Nederland 11-04-20074 juli 2009 om 07:30 #17493381AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooie postings van Commo’s en Rekords.:thumbup
Maar…..probeer wel de gegevens erbij te vermelden,
zoals bouwjaar, NL of Import.
Deze gegevens kun je opvragen op de site bij het RDWHier is de link>>>> https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
kenteken invullen en dan komt het verhaal wel tevoorschijn.
bedankt in ieder geval voor jullie medewerking om jullie
wagens hier te posten
========================================Toch geweldig, voor elk type een Topic,
voor de Opel liefhebbers een must om deze ‘fotoalbums’ lekker door te bladeren.:kewlpicsNu moet er nog een moderator gecharterd worden,
die deze topics bovenin de lijst van topics ff ‘vastspijkerd’,
opdat het voor iedere ‘opelfan’ makkelijk bereikbaar blijft.:wubgrtz Ron ;)
5 juli 2009 om 07:22 #17493382AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door bettus accu
sehr schones wagens!:hmmz ja…zekers :D
===================================
bij deze nog een bedankje aan Manus, de Moderator,
die de topics bovenin vast heeft gespijkerd
5 juli 2009 om 14:02 #17493383Met spijkers van van Leeuwen dus het hangt hier nog eeuwen :thumbup
7 juli 2009 om 18:49 #17493384Mijn rekord’s:
Datum eerste toelating 16-11-1972
Datum aanvang laatste tenaamstelling 17-03-2007
Datum eerste afgifte Nederland 16-08-1999Met laatste aanwinst: Dieselmotorkap
Project:
Momenteel uitgevoerd. (2005)
Orgineel ned 1973 (onderhoudsboekje met aankoopgegevens aanwezig)
Orginele motor en alles, zover ik weet 93k op teller.Klusplaats:
8 juli 2009 om 11:33 #17493385AnoniemLid sinds:
1 January 1970deze is van mij geweest
was n d rekord originele belg
1.7heb er zelf een 2.8 6 pitter in gegooid
incl stuurbekrachtiging
5 gaats onderstel+remmerij
stuurkolom bediening van de automaat bak eigenbouwechter is deze niet meer in mijn bezit;)
10 juli 2009 om 17:34 #17493386dit is mijn commo
10 juli 2009 om 21:51 #17493387origineel gepost door postbusmanta
Hier mijn Commodore Coupé uit 1969:Staat momenteel te wachten op restauratie.
Sorry,
Even te laat gereageerd.
Zit inderdaad een 3.0E in (is alweer een ander blok dan toen ik hem kocht).
Ik heb hem ongeveer 10 jaar geleden gekocht in Oudewater.11 juli 2009 om 15:35 #17493388okee dan heeft me vader hem inderdaad in onderhoud gehad.
hij heette erik, volgens mij met de achternaam: Bijl…11 juli 2009 om 21:52 #17493389Geen idee……….
Ik heb hem bij een bedrijfje gekocht die bijna alleen maar in amerikaanse muscle cars deed.
12 juli 2009 om 07:45 #17493390deze auto ziet er ook een beetje als een muscle car uit dus das ook mooi bijpassend tussen asl die amerikaanse aúto’s:P
12 juli 2009 om 21:01 #17493391AnoniemLid sinds:
1 January 1970Als de topic aangepast wordt, hier dan een oudje [Rekord]
===========================
OPEL REKORDBrandstof Benzine
Datum eerste toelating 01-01-1956
Datum aanvang laatste tenaamstelling 02-06-2009
Datum eerste afgifte Nederland 06-06-2003 [ingevoerd]
24 juli 2009 om 10:32 #17493392AnoniemLid sinds:
1 January 1970OPEL COMMODORE GS/E
Brandstof LPG
Vervaldatum APK 17-04-2011
Datum eerste toelating 30-06-1978
Datum aanvang laatste tenaamstelling 23-02-2006
Datum eerste afgifte Nederland 17-08-1990
===========================================
sorry, ik had niet meer ruimte, de wagen er helemaal op te krijgen.
Deze wagen zelf even goed bekeken, mooi strak in de lak,
glazen schuifkanteldak, en getinte ramen.
Commo heeft doordeweeks een vaste plek op de parkeerplaats van z’n baasje,
weekends mag ie mee de straat op :D:thumbupking:24 juli 2009 om 15:53 #17493393waar staat dat ding???
want waarschijnlijk heeft me vader hem dan klaargemaakt voor een paar jaar terug… goh wat is het opelwereldje toch klein…:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.