Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Het (nog niet zo) grote: ik zoek, en jij vind topic.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 mei 2012 om 08:02 #18021974
@botssiee wrote:
@dion87 wrote:
@botssiee wrote:
Jaa ik zoek een goedkope luchtfilterhuis van een astra H 1.9 cdti :jerry
ik heb zelf die directe intake bij txautosport.co.uk vandaan
http://www.txautosport.co.uk/mk4-astra-gsi-sri-coupe-turbo-cdti-airbox-conversion-183-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat is niet eens zo gek duur :D
Maar hoe zit dat met dat slangetje dat naar de klepdeksel gaat, want die zit er bij deze niet tussen?zit er gewoon bij, die is alleen zwart dus je ziet em niet zo goed op de fotos.
1 juni 2012 om 10:44 #18021975@dion87 wrote:
@Erwin_Astra wrote:
astra opc spoiler :sleeping
Die moet te vinden zijn. Maar zit nu op me telefoon
een ekte ekte…
2 juni 2012 om 09:35 #18021976@dion87 wrote:
@botssiee wrote:
@dion87 wrote:
@botssiee wrote:
Jaa ik zoek een goedkope luchtfilterhuis van een astra H 1.9 cdti :jerry
ik heb zelf die directe intake bij txautosport.co.uk vandaan
http://www.txautosport.co.uk/mk4-astra-gsi-sri-coupe-turbo-cdti-airbox-conversion-183-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat is niet eens zo gek duur :D
Maar hoe zit dat met dat slangetje dat naar de klepdeksel gaat, want die zit er bij deze niet tussen?zit er gewoon bij, die is alleen zwart dus je ziet em niet zo goed op de fotos.
Ik heb hem toch maar besteld, vond het er toch wel tijd voor worden :angel
2 juni 2012 om 13:15 #18021977Ik zoek nog een (evt afneembare) trekhaak voor mijn Zafira A!
En een kachelhuis voor de ECC maar dat wordt lastig denk ik.4 juni 2012 om 14:02 #18021978@midnight black wrote:
Ik zoek nog een (evt afneembare) trekhaak voor mijn Zafira A!
En een kachelhuis voor de ECC maar dat wordt lastig denk ik.genoeg keuze volgens mij
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=zafira+a+Anh%C3%A4ngerkupplung&_sacat=See-All-Categories” onclick=”window.open(this.href);return false;
4 juni 2012 om 14:47 #18021979@Astra 1.4 NZ wrote:
Ik zoek al maanden naar een zonneklep voor de rechterkant met houders, ik woon wel in België, als iemand weet waar ik er via internet aan raak?;d
Op slopen of bij garages ben ik er ook nie aangeraaktIk heb dr wel 1 voor je.
4 juni 2012 om 17:03 #18021980Hoi allemaal!
Ik zal me hier ook eens melden aangezien jullie vast ook regelmatig verschillende sites afspeuren waar je tweedehands spullen kutn krijgen. Ik heb namelijk een mooie astra f gsi voorbumper op mijn cabrio gezet, maar daar zat geen originele onderlip bij. Deze wil ik wel graag hebben en bij de opeldealer was ie niet meer te bestellen. Ook Brezan heb ik gebeld en deze konden hem ook niet meer leveren. En dan vooral het middelste gedeelte. De twee zijkanten zijn nog wel leverbaar. Dus mocht er iemand op een sloop een GSI tegen komen of nu al iets weten, denk aan mij! :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.