Het moppentopic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het moppentopic

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1,451 tot 1,475 (van in totaal 1,926)
  • Auteur
    Berichten
  • #17306500
    The_Undertaker
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 April 2006

      :jerry

      #17306492
      opel-motorsport
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2009

        @The_Undertaker wrote:

        Haha, je pakt ‘m sportief op :thumb

        natuurlijk :) als er maar gelachen kan worden e :) :jerry

        #17306501
        testdrive
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 November 2008

          Een vos, een haas en een beer moesten in dienst bij het leger. De dieren waren doodsbang om in dienst te gaan en besloten om er alles voor over te hebben zodat ze niet in het leger hoefden. Met z’n drieën zaten ze na te denken over wat ze zouden kunnen doen om afgekeurd te worden. De haas was als eerst aan de beurt en ze besloten het volgende te doen.

          Haas:
          “Wat zouden we bij mij nou kunnen doen zodat ik niet in dienst moet?”
          Waarop de vos antwoorden:
          “Haal je oren eraf, dan willen ze niks van je weten stel je nou voor een haas zonder oren haha, die word sowieso afgekeurd!”
          Dus zo gezegd zo gedaan, de haas ging zonder oren naar binnen om gekeurd te worden, na een tijdje kwam de haas met een grote glimlach weer terug en riep:
          “Yes! Gelukkig ben ik afgekeurd, ze vonden een haas zonder oren echt niks.”

          Nadat de haas was geweest was de vos aan de beurt, de vos was een beetje zenuwachtig omdat hij erg ijdel was maar hij wilde per se niet in het leger. De beer wist wel een oplossing:
          “Haal je staart eraf, wat is nou een vos zonder staart .. niks toch?!”
          Waarop de vos antwoorden:
          “Naja , het zal maar moeten er is geen andere keus.”
          Nadat de staart van de vos weg was gehaald ging de vos naar binnen. Enkele minuten laten kwam hij huppelend naar buiten en riep vol trost:
          “Ik ben afgekeurd! Ik ben afgekeurd!”

          Als laatste was het aan de beer, het was een moeilijke keuze maar de haas kwam met de perfecte oplossing:
          “We slaan je tanden eruit, een beer zonder tanden haha dat heb ik nog nooit gezien. Dan wordt je vast en zeker afgekeurd!”
          Dus de vos haalde een stalen balk en sloeg kei en keihard tegen de beer zijn tanden, al zijn tanden vlogen aan stuken en bloeden dat het deed de beer schreeuwden het uit van de pijn. Strompelend ging hij naar binnen.

          Na een tijdje kwam de beer naar buiten en de haas en de vos keken vol trots naar elkaar. De haas riep naar de beer:
          “Mooi man, je bent afgekeurd. Wilden ze je niet hebben zonder tanden?”
          Waarop de beer antwoordde met heel zijn mond vol bloed en scherven:
          “Nee , ik was te dik.”

          #17306502
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Een vrouw was het helemaal beu dat haar man telkens dronken thuis kwam. :puke

            Ze besloot hem eens een lesje te leren en hem de stuipen op het lijf te jagen…
            in de hoop dat hij tot inkeer zou komen. :hmmz

            Op een avond trok ze een duivelspak aan en verstopte zich achter een boom.
            Toen haar man voorbij wankelde, sprong ze tevoorschijn en bleef met haar rode horens,
            drietand en lange staart dreigend voor hem staan. :fy1

            W-wie ben jij? vroeg de man stomdronken met dubbele tong.
            Ik ben de duivel, antwoordde de vrouw.
            Nou, k-kom dan effe g-g-gezellig mee, zei hij, want ik b-ben getrouwd met je zuster! :mrgreen:

            #17306503
            miesgeri
              Lid sinds:
              7 October 2010

              jong meisje gaat stappen
              trekt heel erg kort rokje aan maakt d’r eigen op en loopt trap af naar beneden
              komt ze halverwege d’r vader tegen die vraagt wat ze van plan is
              zegt dochter nou ik ga vanavond stappen en misschien kom ik leuke jongen tegen
              zegt d’r vader toen je moeder zo oud was als jij hoefde ze niet van die korte rokjes aan om jongens te versieren
              zegt dochter nee en moet je kijken waar ze mee thuis komt

              groet michel

              #17306504
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Oma is 100 jaar geworden :jerry

                Bij die gelegenheid komt natuurlijk de burgemeester op bezoek.
                U leeft nu al honderd jaar, zegt hij. :thumbup

                Wat is er in die honderd jaar nu de grootste verandering in uw leven geweest? :hmmz

                Zonder een seconde na te denken zegt oma: De dokter! :afro

                De dokter? vraagt de burgemeester verbaasd. :shock:

                Ja, zegt oma
                toen ik 20 jaar was, zei de dokter, helemaal uitkleden en ga maar liggen.
                Toen ik 40 jaar was,zei de dokter: Bloesje uit en ga maar zitten.
                En sinds ik 80 jaar ben, zegt de dokter: Steek je tong uit en blijf maar staan! :???:

                #17306505
                The_Undertaker
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 April 2006

                  :jerry :jerry

                  #17306506
                  wessaa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 July 2007

                    wat is een turk in een oude opel kadett??

                    een sukkel natuurlijk!
                    hij had beter een porsche kunnen jatten! :jerry

                    #17306507
                    DMLB ceo
                      Lid sinds:
                      27 June 2011

                      @wessaa wrote:

                      wat is een turk in een oude opel kadett??

                      een sukkel natuurlijk!
                      hij had beter een porsche kunnen jatten! :jerry

                      GENIAAAAAAL :jerry :jerry :D

                      #17306508
                      superkadettje
                        Lid sinds:
                        6 December 2006

                        nou is die turk dan een sukkel maar het zal go@#$me jou kadett zijn he :swear

                        #17306509
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          Waarom is een brandweerauto rood? king:

                          Een brandweerauto heeft 4 wielen en er kunnen 5 man in.
                          4 x 5 = 20.
                          20 Shilling gaan er in een pond.
                          Een pont gaat over de zee.

                          In de zee zwemmen vissen,
                          die vissen hebben finnen.
                          De Finnen wonen naast de Russen,
                          en die wonen naast de Chinezen
                          en die hebben een rode vlag……..

                          …….en daarom is een brandweerauto rood :ass

                          #17306510
                          JelOpel
                            Lid sinds:
                            11 January 2011

                            Algebra op het hoogste niveau. Haha;p.

                            #17306511
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              Blind en blond… :jerry

                              Een blinde man gaat een vrouwenbar binnen.
                              Hij loopt naar de bar en bestelt iets te drinken.
                              Nadat hij een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap:
                              Hé, wil jij een blondjesmop horen ? king:

                              De hele bar wordt in een klap muisstil. :shock:
                              Met een diepe, dreigende stem zegt de vrouw naast hem:
                              Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten: :vertag

                              >> 01: De persoon achter de tap is een blonde vrouw. :(

                              >> 02: De uitsmijter is een blonde vrouw. :(

                              >> 03: Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw
                              met een zwarte band in karate.. :(

                              >> 04: De vrouw die naast me zit,
                              is een blonde vrouw en is een professioneel gewichthefster. :(

                              >> 05: De vrouw aan jouw andere kant is een blonde vrouw en doet aan worstelen. :(

                              Ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer.
                              Wilt u die mop nog steeds vertellen? :hmmz

                              De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt:

                              Nee, Nee,……. niet als ik hem vijf keer moet gaan uitleggen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

                              #17306512
                              The_Undertaker
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                24 April 2006

                                :jerry :jerry

                                Hij is oud, maar nog steeds fijn :)

                                #17306513
                                Anoniem
                                  Lid sinds:
                                  1 January 1970

                                  ;)

                                  Dit document is ook al een paar jaartjes oud, vind um nog steeds geweldig :D

                                  :jerry

                                  #17306514
                                  Anoniem
                                    Lid sinds:
                                    1 January 1970

                                    Een boer besluit naar een meertje te gaan op zijn land. :thumbup

                                    Hij neemt een emmer mee, zodat hij op de terugweg wat fruit kan plukken.

                                    Als hij het meertje nadert, hoort hij hoge stemmen en gegiechel. :shock:

                                    Als hij dichterbij komt ziet hij dat een stelletje jonge vrouwen naakt aan het zwemmen is. :angel

                                    De vrouwen krijgen hem in het oog en roepen verontwaardigd:
                                    wij komen er pas uit als u weg bent. :fy1

                                    Niks aan de hand hoor, zegt hij,
                                    ik ben geen gluurder, ik ben zo weer weg. :agent

                                    Hij houdt de emmer omhoog en voegt er aan toe…….
                                    Ik kwam alleen even de krokodil voeren. :(

                                    :jerry

                                    #17306515
                                    Anoniem
                                      Lid sinds:
                                      1 January 1970

                                      Vrouw komt bij de dokter en vraagt of hij haar schaamlippen wil verkleinen, :ass

                                      maar haar man mag het niet weten
                                      zo gezegd zo gedaan
                                      de vrouw wordt geopereerd maar als ze wakker wordt van de narcose liggen er 3 rozen op bed :shock:

                                      ze werd woest, heeft de dokter het toch met mijn man besproken? :hmmz

                                      als de dokter bij haar bed komt vraagt ze naar die rozen,
                                      heeft u het toch aan mijn man verteld?
                                      nee hoor zegt de dokter:

                                      het zit zo roos nr 1 is van mij dat u een fijne patient was :thumbup

                                      roos nr 2 is van de chirurg dat de operatie geslaagd is :thumbup

                                      roos nr 3 is van de man die heel blij is met zijn nieuwe oren :mrgreen:

                                      #17306516
                                      The_Undertaker
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        24 April 2006

                                        Hahahahaha, prachtig! Ik zat trouwens wel effe te wachten op de MonzaRon update in dit topic ;)

                                        #17306517
                                        manac
                                          Lid sinds:
                                          7 October 2008

                                          Een dom blondje loopt enorm te prutsen op haar werk. Haar baas wordt boos en zegt tegen het domme blondje: Waar zitten je hersenen, tussen je benen of zo?!! De volgende dag komt het domme blondje niet opdagen op haar werk. Haar baas belt haar op en vraagt: Waar blijf je, je moet gewoon werken,hoor! Zegt het domme blondje: Ik kan niet komen, want ik heb een hersenbloeding

                                          #17306518
                                          Timmie12
                                            Lid sinds:
                                            7 February 2012

                                            Vieeees. Nee dan deze: wat is het toppunt van zinloos geweld?

                                            Doodgeslagen bier!
                                            [youtube:iuu0xzyz]http://www.youtube.com/watch?v=7yl3UMO-TkE[/youtube:iuu0xzyz]

                                            #17306519
                                            Anoniem
                                              Lid sinds:
                                              1 January 1970

                                              :thumb

                                              Louis Jansen werkt in de bouw en op zekere dag valt Louis van een stelling van 20 meter, morsdood. :(

                                              Frans die de chef is op de bouw, denkt bij zijn eigen,
                                              jonge jonge toch als ik dat tegen mevrouw Jansen moet gaan uitleggen,
                                              dan ben ik nog niet jarig. :???:

                                              Ineens ziet hij daar Jef staan, en hij roept Jef. :D

                                              Jef wil jij even tegen mevrouw Jansen zeggen dat haar man verongelukt is en dat hij dood is,
                                              maar… je moet dat heel voorzichtig zeggen, zodat die vrouw haar niet verschiet. :wors

                                              Ok, antwoordt Jef, en vertrekt.
                                              Na een uur komt Jef terug, al fluitend en met een bak bier achter op zijn fiets. :shock:

                                              Frans ziet dat en zegt: Hé, Jef, hoe kom jij aan die bak bier, :hmmz
                                              ik dacht toch dat jij mevrouw Jansen slecht nieuws moest gaan melden?
                                              Jaja, zegt Jef, dat heb ik ook gedaan, ik moest dat toch voorzichtig zeggen van u,
                                              nou, ik kom bij mevrouw jansen en ik zeg:

                                              goedendag mevrouw, ben ik hier bij de weduwe Jansen?
                                              en die vrouw zegt, bij lange na niet,
                                              en toen heb ik gezegd: wedden voor een bak bier van wel !!! :shock: :mrgreen:

                                              #17306520
                                              GSI Racer
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                25 June 2009

                                                laats was er iemand bezig om zijn vlieg brefet voor de helikopter te halen. (of hoe zo ding heet)
                                                op eens vraagt de vlieg instructeur aan de leerling, “hoe heet dat ding boven op het dak eigenlijk?
                                                nou zegt de leerling, dat is de ventilator.
                                                ventilator? vraagt de instructeur verbaast, hoe kom je daar nou weer bij man, dat is geen ventilator!
                                                nou, ik weet zeker dat het een ventilator is zegt de leerling weer.
                                                ik weet niet hoe je er bij komt, zegt de instructeur, maar dat is echt geen ventilator hoor, hoe kom je daar toch bij?
                                                nou, zegt de leerling, zal ik hem hier boven in de lucht eens uit zetten? moet jij eens zien hoe warm en benauwd als jij het krijgt!! :jerry

                                                #17306521
                                                Anoniem
                                                  Lid sinds:
                                                  1 January 1970

                                                  :thumb :jerry :thumb

                                                  #17306522
                                                  testdrive
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    12 November 2008

                                                    Een meisje roept in paniek tot haar moeder:
                                                    “Mama, onze hond is aan het neuken”.
                                                    Moeder: “ach meisje, daar moet je maar niet naar kijken.”
                                                    Meisje roept terug: “Maar Mama ’t doet wel pijn hoor!”

                                                    #17306524
                                                    Anoniem
                                                      Lid sinds:
                                                      1 January 1970

                                                      Een vader gaat samen met zijn 8-jarige dochter douchen :D

                                                      Het dochtertje ziet de penis van haar vader en vraagt;

                                                      wat is dat papa? :hmmz

                                                      Waarop de vader antwoord;

                                                      dat is een zwaantje, die ballen zijn de eieren en dat donkere eromheen is het nestje. :angel

                                                      De volgende dag wordt de vader met spoed naar het ziekenhuis gebracht. :shock:

                                                      de zuster vraagt aan het dochtertje;
                                                      weet jij wat er met je vader is gebeurd? :hmmz

                                                      Het dochtertje antwoord;
                                                      nou ik wilde vannacht het zwaantje van papa aaien,
                                                      maar toen maakte het zwaantje me nat.
                                                      Toen heb ik het zwaantje de nek omgedraaid,
                                                      de eieren kapot getrapt en het nest in de fik gestoken. king:

                                                      :jerry

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1,451 tot 1,475 (van in totaal 1,926)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.