Het moppentopic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het moppentopic

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1,026 tot 1,050 (van in totaal 1,926)
  • Auteur
    Berichten
  • #17306040
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      :D:D:D:thumbup

      #17306041
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        :jerry

        Te eerlijke vrouw :mad:
        ===========

        Een man in een auto wordt aangehouden door de politie.:(

        De agent: U reed minstens 70 en dat in de bebouwde kom.

        De man: Nee meneer, ik ging 60.:)

        Zijn vrouw: Oh Harry. Je reed wel 80. :agent

        De agent: Ik geef u ook een bekeuring vanwege uw achterlicht dat het niet doet.

        De man Achterlicht dat het niet doet? Ik wist niet dat mijn achterlicht kapot was! :hmmz

        Zijn vrouw: Oh Harry, je rijdt al weken met een kapot achterlicht. :agent

        De agent: Ik geef u ook een bekeuring omdat u geen gordel draagt. :hmmz

        De man: Oh ik heb mijn gordel net afgedaan toen u aan kwam lopen.

        Zijn vrouw: Oh Harry, je draagt nooit een gordel. :agent

        De man draait zich om naar zijn vrouw en schreeuwt:
        Hou toch eens je grote bek verdomme! :fy1

        De agent richt zich nu naar de vrouw en vraagt:
        Mevrouw, praat uw man altijd op deze manier met u ?

        De vrouw: Nee, alleen als hij dronken is. :o

        :D:D:D

        #17306042
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          :jerry

          Een Duitser, een Engelsman en een Marokkaan zitten in een restaurant. :hmmz
          =============================================

          Aan de overkant zit een man te eten die sterk op Jezus lijkt.

          De Duitser kan het niet laten te zeggen dat hij écht wel veel op Jezus lijkt.

          Ik ben Jezus , zegt de man. :o

          Dat komt mooi uit, zegt de Duitser,
          ik ben een goed katholiek en zou je mij van mijn migraine kunnen afhelpen..

          Jezus raakt zijn voorhoofd aan en meteen houdt de pijn op. :o

          De Duitser vertelt het verhaal aan zijn tafelgenoten
          en de Engelsman gaat nu op Jezus af:

          Ik heb een ongeneeslijke reuma, met uw genade zal ik kunnen genezen.

          Jezus raakt de schouder van de Engelsman aan en hij is meteen van z’n kwaal verlost. :o

          De Engelsman vertelt zijn verhaal, maar de Marokkaan geeft geen krimp. :mad:

          Na een poosje komt Jezus aan de tafel en vraagt aan de Marokkaan:

          Zeg vriend, heb jij geen enkele ziekte of pijn? :hmmz

          Waarop de Marokkaan zegt :

          Waag het niet om mij aan te raken, ik ben in de ziektewet!! :D

          :D:D:D

          #17306043
          OPC-lijntje
            Lid sinds:
            30 March 2010

            :jerry :thumbup :D:D:D

            #17306044
            testdrive
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 November 2008

              KROKODILLEN JACHT

              Bij een rondtocht in Zuid Afrika bezoekt de Paus het binnenland om een paar dagen tot rust te komen. Zijn Pausmobiel rijdt op weg langs een rivier als er plotseling een enorm gekrakeel ontstaat ergens langs de oever. Ze rijden er naartoe en als ze daar aankomen ziet de Paus een zwarte man in het water, die in grote paniek probeert te ontkomen aan de kaken van een 4 meter lange krokodil.

              Op datzelfde moment komt er een speedboat aanvaren, met daarin 3 blanke mannen. Eén van de mannen schiet onmiddellijk op de krokodil en raakt hem in de kop, waardoor het beest stil in het water komt te liggen. De andere 2 mannen trekken de zwarte drenkeling, bloedend en half bewusteloos, uit het water en beginnen met roeispanen op de krokodil in te slaan.

              Vervolgens trekken ze ook de, inmiddels dode krokodil, uit het water. Plotseling horen de mannen iemand schreeuwen dat ze naar de kant moeten komen. Het blijkt de Paus te zijn. Als de mannen bij de paus zijn aangekomen zegt de Paus, “Ik geef U mijn zegen voor deze dappere en onbaatzuchtige redding. In deze wereld waar discriminatie nog steeds aan de orde van de dag is, is uw optreden een verlichtend voorbeeld voor de manier waarop alle landen en rassen met elkaar in harmonie zouden moeten leven.”

              Hij geeft allen de zegen en rijdt weg in een wolk zand. Als de Paus wegrijdt zegt de man met het geweer, “Wie was
              dat eigenlijk?” Zegt een van de anderen, “Dat is Zijne Heiligheid de Paus, hij staat in direct contact met God en heeft toegang tot Zijn oneindige wijsheid.”

              “Nou,” zegt de schutter, “hij weet in ieder geval geen ene moer over de jacht op krokodillen. Is ons aas nog bruikbaar of moeten we een nieuwe uit het dorp halen ?”

              #17306045
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                :jerry

                Scheermesje:o
                =========
                Een man komt thuis van z’n werk en die hoort boven
                op de slaapkamer zijnvrouw wild kreunen. :o

                Hij rent naar boven en ziet daar dat z’n buurman vreselijk
                met zijn vrouw ligt te rollebollen.:mad:

                Dan trekt hij kwaad die buurman van zijn vrouw af en sleept
                hem aan zijnjongeheer de trap af naar de schuur.:swear

                Eenmaal in de schuur aangekomen stopt ie de pik
                van die buurman tussen de bankschroef,
                draait die stevig aan en haalt dat staafje waarmee je de
                bankschroef vast en los kan draaien eruit,
                zodat zijn buurman ‘m niet meer kan openen.:P

                Die buurman die is ondertussen natuurlijk vreselijk geschrokken
                en die vraagt aan de woedende kerel
                wat hij in godsnaam van plan is.:hmmz

                Maar die rent het huis weer in, de trap op, gaat naar de badkamer
                en als ie weer terug komt in de schuur heeft ie
                een scheermesje in z’n hand.:fy1

                De buurman vraagt helemaal in paniek::o

                Je gaat hem er toch niet afsnijden hé ? :hmmz

                Zegt die kerel:

                Nee, dat doe je straks zelf wel, als ik de schuur in de fik steek ! :D

                :D:D:D

                #17306046
                Neut3.24
                  Lid sinds:
                  5 September 2009

                  wat staat er op de grafsteen gegraveerd van een lama?

                  **ik was het spuugzat!!**

                  #17306047
                  OPC-lijntje
                    Lid sinds:
                    30 March 2010

                    :D:D:D :thumbup

                    @ MonzaRon

                    #17306048
                    jermir
                      Lid sinds:
                      20 January 2010

                      whahhaha sommige zijn echt te grappig. kan er ook wel wat posten maar denk dat ik daar veel mensen mee kwets. hahaha zijn vaak te erg

                      #17306049
                      Woutje_opel
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        22 May 2007

                        Joran van der Sloot is gevraagd voor het televisieprogramma ’40 dagen zonder seks’

                        Zelf denkt hij dat hij het wel redt,

                        1793 medegevangenen denken van niet…

                        :D:D

                        #17306050
                        Dualramfreak
                          Lid sinds:
                          22 July 2006

                          carglass wil joran ook uit de gevangenis houden.
                          ze denken niet dat zijn ‘sterretje’ daarna nog te repareren is:P

                          #17306051
                          Woutje_opel
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            22 May 2007

                            Bert van Marwijk neemt toch nog een vervanger voor Robben mee,

                            Ene Joran van der S, schijnt echt super goed in afmaken te zijn!!!

                            #17306052
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              Wilders heeft nog een boek vol leugens gevonden: ‘De Joran’ :D

                              #17306053
                              dabok
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                10 May 2009

                                Hahahaaa :thumbup !

                                origineel gepost door MonzaRon
                                Wilders heeft nog een boek vol leugens gevonden: ‘De Joran’ :D

                                #17306054
                                Anoniem
                                  Lid sinds:
                                  1 January 1970

                                  :jerry

                                  Wat gaan we hiermee doen? :hmmz
                                  ==================

                                  Een bejaarde man wordt rond vijf uur wakker met een ochtenderectie ! :o

                                  Hij wekt zijn echtgenote en zegt:
                                  Voel eens, wat gaan we hiermee doen? :hmmz

                                  Zijn vrouw antwoordt hem:
                                  Als ik jou was, dan zou ik hem eens goed wassen nu de rimpels er ff uit zijn. :D

                                  :D:D:D

                                  #17306055
                                  corsageak
                                    Lid sinds:
                                    28 October 2009

                                    whahah geweldig:jerry

                                    #17306056
                                    Anoniem
                                      Lid sinds:
                                      1 January 1970

                                      :jerry

                                      De ideale patiënt :o
                                      ===========

                                      Vijf chirurgen zitten in de kantine van een groot ziekenhuis
                                      in de pauze te discussieren over de ideale patient om te opereren. :hmmz

                                      De eerste zegt:
                                      Ik heb het liefst accountants op de operatie tafel.
                                      Als je ze opensnijdt is alles netjes genummerd en dat is verdomd
                                      eenvoudig om de boel weer op de juiste plek te krijgen. :thumbup

                                      De tweede vindt juist Electriciens ideaal.
                                      Alles binnenin is kleur-gecodeerd. :thumbup

                                      De derde:
                                      Nee hoor, doe mij de bibliothecaresses maar.
                                      Alles op alfabetische volgorde! :thumbup

                                      De vierde zweert toch echt bij constructeurs.
                                      Die jongens snappen altijd dat het soms wat langer kan duren dan gepland,
                                      en ze snappen ook wel dat er soms wat onderdelen overblijven. :thumbup

                                      De 5de snoert iedereen de mond. :o

                                      Jullie zitten er allemaal naast!, zegt ie. :fy1

                                      Politici zijn de meest ideale personen om te opereren! :thumbup
                                      Ze hebben geen gevoel, geen hart, geen ballen,
                                      geen verstand en ook geen ruggengraat.
                                      In feite zijn er slechts 2 bewegende objecten: De mond en de kont.:o

                                      En als je er al iets aan verknalt,
                                      knappe jongen die het dan doorheeft dat je die 2 onderdelen verwisseld hebt! :D

                                      :D:D:D

                                      #17306057
                                      Anoniem
                                        Lid sinds:
                                        1 January 1970

                                        :jerry

                                        goed lezen, deze is echt goed :D
                                        ===================

                                        Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie,
                                        hij doet zijn gebruikelijke repertoire van Domme – blondjes – moppen :)

                                        Tot een grote forse blondine voor in de zaal opstaat
                                        en problemen begint te maken; ze schreeuwt::fy1

                                        Okay klootzak,
                                        Ik heb nu wel genoeg gehoord van je flauwe en denigrerende moppen over domme blondjes!
                                        Hoe haal je het in je botte kop om je op een dergelijke stereotype
                                        wijze uit te laten over blonde vrouwen?
                                        Wat hebben uiterlijkheden te maken met de manier van denken over een mens?
                                        Het zijn eikels zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd word in de maatschappij,
                                        en dat de vooroordelen mijn ontplooiing als mens in de weg staan…
                                        Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen! :o:o:o

                                        Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen :mad:

                                        De forse blondine onderbreekt hem weer heftig en schreeuwt :
                                        Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die klootzak op je knie ! :swear

                                        :D:D:D

                                        #17306058
                                        Anoniem
                                          Lid sinds:
                                          1 January 1970

                                          :jerry

                                          Eten als een konijn :D
                                          ============

                                          Een paar komt een 3-sterren restaurant binnen.
                                          De ober vraagt wat ze willen drinken.

                                          Zegt de vrouw: Voor mij roze champagne. :)
                                          De ober vraagt: En voor meneer?
                                          Zegt de vrouw: Een glas plat water. :hmmz

                                          De ober blijft discreet en brengt het gevraagde.
                                          Even later komt hij vragen of ze hun keuze hebben gemaakt.

                                          Jazeker zegt de vrouw:
                                          Als voorgerecht neem ik foie gras, dan een halve kreeft,
                                          dan canard l’orange en als nagerecht kaas en een aardbeien taartje.
                                          En om te drinken mag je me een halve fles Petrus van 1989 geven. :o

                                          En voor meneer? vraagt de ober.

                                          Zegt de vrouw opnieuw:
                                          Voor meneer enkele blaadjes sla als voorgerecht,
                                          dan gekookte wortelen en als nagerecht een ijsje op basis van rauwe worteltjes
                                          en om te drinken een glas groentesap. :hmmz

                                          De ober ietwat gegeneerd zegt: Meneer is zeker op dieet ? :wors

                                          Waarop de vrouw antwoordt:

                                          Nee, maar zolang meneer overal gaat wippen als een konijn,
                                          zal meneer ook eten als een konijn :D

                                          :D:D:D

                                          #17306059
                                          Dragon_blue
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            5 June 2010

                                            Even ter informatie, ben zelf geboren en getogen limburger, woon sinds 2006 in noord-holland… en de volgende grap is nogal lang, maar wel goed, ik heb hem van een collega

                                            Is een hollander, die gaat een wereldreis maken, en hij begint in italië in vaticaanstad, maakt daar een rondreis… en krijg een tour door het vaticaan… ziet hij daar ineens een gouden telefoon hangen…met een briefje ernaast… €10.000 per gesprek…

                                            Dan vraagt hij aan de eerste de beste priester die hij tegenkomt: “eerwaarde, waarom is die telefoon van goud, en waarom kost een gesprek €10.000? de priester antwoord: “dat is een hotline met god, directe lijn richting hemel… ge moogt daar niet zomaar gebruik van maken…”

                                            De reis van de hollander gaat door,
                                            komt nu in het midden-oosten aan, en gaat daar een moskee binnen… ziet daar een gouden telefoon hangen, met daarnaast een briefje… 10.000 dinar per gesprek...
                                            Komt er een Imam aanlopen, en de hollander vraagt: “eerbiedige, hoezo een gouden telefoon, en waarom die prijs?”
                                            de Imam antwoordt: “dat is een hotline met de almachtige ALLAH, ver, boven in de hemel…”

                                            De hollander gaat nog veel verder in zijn reis rond de wereld, en gaat alle continenten af, Azië, Australië, Afrika, Antarctica, Zuid-Amerika, Amerika, en Europa…. overal waar hij komt duiken deze gouden telefoons op in kerken,moskeën, tempels en gebedshuizen, en overal krijgt hij hetzelfde antwoord…

                                            tijdens het laatste deel van zijn reis, denkt hij bij zichzelf,
                                            ik ben overal geweest in de wereld, maar nog nooit in LIMBURG…
                                            dus hij reist af naar het zuiden des lands, komt daar in een stadje, bezoekt daar een kerk, en ziet een half afgebladderde gouden telefoon hangen, met een briefje ernaast…€0.05 per gesprek…

                                            De Hollander is werkelijk verbaasd en kijkt om zich heen… ziet een pastoorke staan en vraagt aan de pastoor, hoe en wat…
                                            de pastoor antwoordt daarop: “maar m’n jongen, weet je dat dan niet… dat is een directe lijn met onze lieve vader die in de hemelen zijt… en daar bovenop… je belt lokaal… …” !!!:P:P

                                            #17306060
                                            Anoniem
                                              Lid sinds:
                                              1 January 1970

                                              :jerry

                                              tijd voor een plaatje :D
                                              =============

                                              :D:D:D

                                              #17306061
                                              2slow
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                21 October 2006

                                                :wors:wors

                                                LOL!!!

                                                :D

                                                #17306062
                                                Anoniem
                                                  Lid sinds:
                                                  1 January 1970

                                                  :jerry

                                                  aan de lijn :o
                                                  =======

                                                  Een man in de VUT gaat met zijn vrouw boodschappen doen.
                                                  Zij let goed op lightproducten en weinig caloriën.:thumbup

                                                  Hij kijkt eens naar zijn niet te kleine bierbuikje en zegt:
                                                  Ik denk dat ik ook maar eens wat meer aan de lijn ga doen.:hmmz

                                                  Zijn vrouw antwoordt:
                                                  Och nee joh, dat kun je je kleine jongen niet aan doen.:fy1

                                                  Hij is al werkeloos, en nu wil je hem óók nog dakloos maken ?:D

                                                  :D:D:D

                                                  #17306063
                                                  Anoniem
                                                    Lid sinds:
                                                    1 January 1970

                                                    :jerry

                                                    Drie vriendinnen (18+-) ;)
                                                    ==========

                                                    Drie vriendinnen zitten te kletsen.
                                                    Zeg, weet je, als ik mijn Peter pijp, heeft hij altijd koude ballen. :o

                                                    Dat is grappig, zegt de tweede, als ik dat bij mijn Dirk doe, is dat ook zo. :o

                                                    En jij , vragen ze aan de derde, heeft jouw Jeremy dat ook als je hem pijpt? :hmmz

                                                    Euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb ?:mad:

                                                    Oh jee, meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker ?
                                                    Als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander zoeken en dan enz enz…:fy1

                                                    Zo gezegd zo gedaan,
                                                    ‘s avonds verwent ze haar Jeremy eens goed door hem te pijpen. :jerry

                                                    De volgende dag komt ze aan met een blauw oog. :o
                                                    Ja, zegt ze, ben ik hem aan het pijpen en in een keer wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op mijn oog. :D

                                                    Die is zeker gek geworden, waarom doet hij nou zoiets?:hmmz

                                                    Ja, dat weet ik ook niet, ik zei hem nog, hé, dat is gaaf,
                                                    jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp en die van Peter en Dirk niet. :D

                                                    :D:D:D

                                                    #17306064
                                                    amizingmike
                                                      Lid sinds:
                                                      21 June 2010

                                                      jantje zit in de klas met zijn klas genoten

                                                      juf vraagt aan iedereen in de klas
                                                      hoe stop je 2 gaten in 1 gat
                                                      niemand geefd antwoord

                                                      juf geefd als antwoord
                                                      maak een rondje van je duim en wijsvinger
                                                      en stop je neus er in zo heb je 2 gaten in 1 gat

                                                      waarop jantje reageerd
                                                      hoe stop je 6 gaten in 1 gat
                                                      waarop juf zegt weet ik niet jantje

                                                      jantje zegt
                                                      moet je een blokfluit in je vagina stoppen
                                                      juf word heel boos en zegt zulke taal wil ik hier niet horen
                                                      en boven dien heefd een blokfluit 8 gaten

                                                      waarop jantje zegt
                                                      ja maar juf ik wist niet dat ie zo diep kon

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1,026 tot 1,050 (van in totaal 1,926)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.