Het moppentopic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het moppentopic

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 551 tot 575 (van in totaal 1,926)
  • Auteur
    Berichten
  • #17305559
    lesley
      Lid sinds:
      9 April 2005

      wat is het verschil tussen een lada en een lada sport(mocht het bestaan)?

      bij de sport hangt er een tennisbal op de trek haak :P

      #17305560
      HardcoreHell
        Lid sinds:
        14 March 2005

        Origineel gepost door lesley
        wat is het verschil tussen een lada en een lada sport(mocht het bestaan)?

        bij de sport hangt er een tennisbal op de trek haak :P

        “Hangt” een tennisbal “op” de trekhaak???? :jerry

        #17305561
        lesley
          Lid sinds:
          9 April 2005

          ben van belgië :thumbup (verklaart misschien het taal gebruik)

          ;)

          #17305562
          voederbiet
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 May 2006

            rijdt een vrachtwagen chauffeur met een lading vol zwarte bowling ballen, opeens ziet hij daar een neger jongetje staan met zijn fietsje, hij stopt en het jongetje zegt mijn band is lek, mag ik mee rijden? chaffeur: ja dat kan, maar dan moet je wel achterin.
            jongetje achterin geklommen, fietsje er ook bij en de chauffeur rijdt verder. even later wordt hij aangehouden door 2 agenten. de een maakt even een praatje met hem, de andere agent loopt naar achter opent de deuren, kijkt verschrikt en smijt de deuren weer dicht, loopt naar voren en zegt tegen de chauffeur: rij verder en kom nooit meer terug en schiet op, zijn collega kijkt hem wat raar aan maar oke, de chauffeur kijkt ook wat verbaast en vervolgd zijn weg.
            even later zitten de 2 agenten weer in de auto vraagt de een: waarom moestie nou doorrijden en nooit meer terug komen?
            de ander: nou, die vracht wagen had een lading vol neger eieren, eentje was er uitgekomen en had al een fiets gejat

            astie niet kan haal em maar weg

            #17305563
            Ghanz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2005

              :o

              idd. DOORJAGEN MET DIE WAGEN :P:P:P

              #17305564
              Matze
                Lid sinds:
                19 October 2006

                Zweedse les

                Orgie:
                Meuteneuke

                Pijpen:
                Lullesmulle

                Beffen:
                Gleuvepreuve

                Condoom:
                lulletüte

                en wat is een BH in het frans?

                etui de la tiet

                #17305565
                RonaldH
                  Lid sinds:
                  30 June 2004
                  #17305566
                  annerob
                    Lid sinds:
                    3 February 2005

                    #17305567
                    RonaldH
                      Lid sinds:
                      30 June 2004
                      #17305568
                      Bekkeman
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Ik weet het zeker…..

                        Ooit word ik paus….
                        …zonder twijfel, op een dag word IK paus?

                        Want wie wordt er paus ?
                        Antwoord : de beste onder de kardinalen.

                        En wie wordt er kardinaal ?
                        Antwoord : de beste onder de bisschoppen

                        En wie wordt er bisschop ?
                        Antwoord : de beste onder de DEKENS

                        En wie is de beste onder de dekens ?

                        Voilà.

                        #17305569
                        red_maniac
                          Lid sinds:
                          2 August 2005

                          Rik vraagt aan z’n collega Dennis of hij niet langs komt om ‘s avonds naar de voetbal match te kijken op tv… Okay,geen probleem zegt Dennis je kan me verwachten… Terwijl ze samen naar de match zitten te kijken valt het Dennis op dat Rik z’n vrouw zijn aandacht probeert te trekken en met hem begint te flirten… Nu de match is ten einde en Dennis gaat naar huis,terwijl Rik z’n vrouw Dennis naar de deur begeleid,zegt ze hem stilletjes toe,”Als je eens wat lekkers wilt kom dan zaterdag,ik ben alleen thuis,het kost je maar 100 euro voor een hele namiddag plezier” Nu,zo gezegd zo gedaan… De zaterdag staat Dennis aan de deur. Hij laat haar alle hoekjes zien van het huis,betaald en gaat terug naar huis,geen vuiltje aan de lucht… ‘s Avonds komt haar man Rik thuis en vraagt haar of Dennis is langs geweest? Zij antwoord een beetje verdwaasd:Euh ja… Zegt Rik: “Oh,okay dan heeft hij toch z’n woord gehouden en waarschijnlijk die 100 euro terug gegeven die ik hem geleend heb vorige week…

                          Greetz Red

                          #17305570
                          bullsnake
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            4 July 2004

                            Komt een vrouw met haar kleine dochtertje bij de dokter.
                            Vrouw: Ik kom voor een onderzoek, mag mijn dochtertje mee naar binnen?
                            Dokter: Ja hoor, geen probleem.
                            De dokter begint aan de borsten van mevrouw te voelen en het dochtertje begint te giechelen…..
                            “ik weet wat u aan het doen bent” Wat dan?, zegt de dokter.
                            ” U bent aan het voelen of mijn moeder geen knobbeltjes heeft in haar borsten”.
                            Dat is waar, zegt de dokter en hij vraagt de vrouw zich helemaal uit te kleden. Dit doet zij en de dokter begint aan haar gleuf te voelen. “Ik weet wat u aan het doen bent” zegt het meisje en giechelt weer.
                            Wat dan?, zegt de dokter lichtelijk geirriteerd.
                            “U bent aan het kijken of mama daar alles in orde heeft”
                            “Dat klopt” zegt de dokter en denkt: wacht maar wijsneus!

                            Op dat moment duwt hij de vrouw voorover, haalt zijn snikkel uit zijn broek en schuift ‘m zo bij die vrouw naar binnen.

                            Het meisje begint weer te giechelen en zegt”Ik weet wat u aan het doen bent” hihihihi
                            “Oh ja”!?, zegt de dokter “wat dan snotneus?”

                            “Een geslachtsziekte aan het oplopen, want daar kwam mijn moeder namelijk voor”!!!!!!!!

                            :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

                            #17305571
                            bullsnake
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              4 July 2004

                              Als deze niet kan, haal maar weg. is niet kwetsend bedoeld!

                              Wat is een neger???

                              Een doorzichtige duitser gevuld met stront!!!:sleeping

                              #17305572
                              bullsnake
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                4 July 2004

                                Hoe noem je een eskimo die 3 sets oorwarmers op heeft en ook nog eens 4 bivakmutsen????

                                Wat je maar wilt, hij hoort je toch niet!!!

                                #17305573
                                bullsnake
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  4 July 2004

                                  Wat is een vlieg zonder vleugels???

                                  Een loop!!!!!!!

                                  #17305574
                                  bullsnake
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    4 July 2004

                                    Liep ik laatst over de wallen, tik ik bij zo’n hoertje op het raam en vraag: ” Wat kost dat?” Vijftig euro” zegt ze.
                                    Dat is niet duur” zeg ik,” voor dubbelglas” :wors:wors:wors

                                    #17305575
                                    RonaldH
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      Zoem Zoem
                                      >
                                      >
                                      >> Toen een vrouw langs de slaapkamerdeur van haar dochter liep, hoorde ze
                                      >> daarbinnen een vreemd zoemend geluid.
                                      >> Ze opende de deur en zag dat haar dochter zich flink lag te verwennen met
                                      >> een vibrator.
                                      >> Geshockeerd vroeg ze: “Wat in ‘s hemelsnaam ben jij aan het doen?”
                                      >> De dochter antwoordde:
                                      >> “Mam, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en met dit ding lijkt het een beetje
                                      >> alsof
                                      >> ik een echtgenoot heb. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen”.
                                      >>
                                      >> De volgende dag hoorde de vader hetzelfde zoemende geluid aan de andere
                                      >> kant
                                      >> van zijn dochter’s slaapkamerdeur.
                                      >> De deur openend, zag hij zijn dochter gepassioneerde sex hebben met een
                                      >> vibrator.
                                      >> Op zijn vraag wat zij daar aan het doen was, antwoordde de dochter:
                                      >> “Pap, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en dit ding is zo’n beetje mijn
                                      >> echtgenoot.
                                      >> Ga alsjeblieft weg en laat me alleen!”
                                      >>
                                      >> Een paar dagen later komen de moeder en dochter thuis van een middagje
                                      >> winkelen, zetten hun tassen in de gang en horen het bekende gezoem uit de
                                      >> woonkamer komen.
                                      >> Ze gaan de kamer binnen en zien de vader, zittend op de bank, T.V.
                                      >> Kijken.
                                      >> Naast hem op de bank de vibrator, trillend en zoemend als een gek.
                                      >> Vraagt zijn vrouw: “Wat ben JIJ in godsnaam aan het doen?”
                                      >> Zegt de vader:
                                      >> “Ik kijk een voetbalwedstrijd met mijn schoonzoon…..
                                      >>

                                      #17305576
                                      kadett-c-coupe
                                        Lid sinds:
                                        18 October 2005

                                        Komt een belg bij n wapenhandel.

                                        aan de muur ziet hij een grote knuppel hangen vraagt ie:
                                        hebben jullie ook knuppels?

                                        nee zegt de verkoper hebben we niet

                                        naast de knuppels hangen de zwaarden
                                        vraagt de belg
                                        hebben jullie dan zwaarden?
                                        nee zegt de verkoper hebben we niet

                                        een rek verder hangen de geweren
                                        vraagt de belg
                                        hebben jullie dan geweren?
                                        nee zegt de verkoper hebben we niet

                                        vraagt de belg heb je soms iets tegen belgen?
                                        ja zegt de verkoper knuppels zwaarden EN geweren..

                                        #17305577
                                        RonaldH
                                          Lid sinds:
                                          30 June 2004

                                          Een oud bejaard koppel ging als weekend uitstap naar de plaats

                                          waar ze elkaar het eerst 50 jaar geleden ontmoet hebben.

                                          Terwijl ze in het café zitten zegt de oude man :

                                          “Herinner je nog Marie, de eerste keer dat ik je leerde kennen,

                                          nu al een goede 50 jaar geleden?

                                          Toen we het café verlieten, om de hoek achter de stelling gingen

                                          en ik je een goede beurt gaf langs achter.”

                                          “Maar, natuurlijk herinner ik me dat lieveling”,

                                          antwoordt de oude dame met een grijns op haar gezicht.

                                          “Awel, voor de goeie oude tijd, laten we nog eens naar daar gaan,

                                          dan geef ik je nog eens een beurt”, zegt de oude man.

                                          Het bejaarde koppel betaalt de rekening en verlaat het café.

                                          Een jonge vent die op de bank naast hen zat,

                                          had hun gesprek gehoord en was bij zichzelf aan het denken

                                          dat het wel grappig moet zijn om zo’n bejaard koppel nog eens bezig te zien.

                                          Dus staat hij op en volgt het bejaarde koppel.
                                          Even later ziet hij de twee achter de stelling.

                                          Het oude dametje trekt haar panty’s naar beneden en heft haar rok op.

                                          De oude man trekt z’n broek tot op z’n enkels
                                          en pakt haar vast bij haar billen.

                                          De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hekken vast.

                                          Wat er volgt is 40 minuten van de meest atletische sex
                                          die de jonge vent ooit gezien heeft.
                                          De oude man beukt erop los tegen een snelheid
                                          die alleen maar te omschrijven is als “fenomenaal”.
                                          De benen vliegen in de lucht, de beweging is wazig en ze stoppen geen seconde…

                                          Uiteindelijk storten ze in elkaar
                                          en blijven een uur lang onbeweeglijk op de grond liggen.

                                          De jonge vent staat perplex.
                                          Nog nooit in z’n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken was,
                                          noch in de films, noch van z’n vrienden, noch van z’n eigen ervaringen.

                                          Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf,
                                          “ik moet z’n geheim kennen. Moest ik er nu zo kunnen invliegen, amai”.

                                          Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven en zijn ze weer deftig gekleed.

                                          Nadat de jonge vent al z’n moed bij elkaar geraapt heeft, stapt hij op de oude man af en zegt, “meneer, in gans mijn leven heb ik nog nooit iemand zo van gat zien gaan,
                                          laat staan op uw leeftijd. Wat is uw geheim, kon je dat 50 jaar geleden ook al?” ,

                                          Waarop de oude man zegt,
                                          “Mijn zoon, 50 jaar geleden zat er nog geen stroom op dat hek…”

                                          #17305578
                                          bullsnake
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            4 July 2004

                                            Wat zijn wails???

                                            Die dingen waar een twein en een twam op wijden! :P

                                            #17305579
                                            goaaze
                                              Lid sinds:
                                              18 May 2006

                                              #17305580
                                              RonaldH
                                                Lid sinds:
                                                30 June 2004

                                                De bevalling van een dom blondje…..

                                                Een dom blondje is bezig met bevallen en op het moment dat het hoofdje van haar baby te voorschijn komt, ziet de vroedvrouw dat de baby kroeshaar heeft.

                                                De vroedvrouw vraagt aan het blondje: “Heb je het met een neger gedaan?”
                                                “Dat klopt, maar dat was maar één keer,” antwoordt het domme blondje.
                                                “Ja ja, maar één keer is genoeg!” zegt de vroedvrouw.

                                                Even later komt ook het rompje te voorschijn, dat helemaal geel blijkt.
                                                De vroedvrouw kijkt het blondje aan en vraagt: “Heb je het ook met een Chinees gedaan?”
                                                “Dat klopt, maar dat was ook maar één keer,” antwoordt het domme blondje.
                                                “Ja ja, maar één keer is genoeg!” zegt de vroedvrouw weer.

                                                Als de beentjes eruit komen, ziet de vroedvrouw dat deze rood zijn: “Heb je het ook nog met een Indiaan gedaan?”
                                                “Dat klopt, maar dat was ook maar één keer.” antwoordt het domme blondje.
                                                “Ja ja, maar één keer is genoeg!” zegt de vroedvrouw.

                                                Als de baby helemaal ter wereld gekomen is, tilt de vroedvrouw het babytje aan zijn beentjes op en geeft het een klap op zijn kont.
                                                Natuurlijk begint het kleintje te huilen, waarop het domme blondje opgelucht reageert met: “Pffffff, ik was al bang dat hij ging blaffen!”

                                                #17305581
                                                RonaldH
                                                  Lid sinds:
                                                  30 June 2004

                                                  het is fris

                                                  het is rond

                                                  en vergeetachtig.

                                                  ?????????????

                                                  ???????????

                                                  ???????????

                                                  een Dementos .

                                                  :jerry

                                                  #17305582
                                                  RonaldH
                                                    Lid sinds:
                                                    30 June 2004

                                                    De juf staat voor haar klasje en vraagt aan Jantje:
                                                    “Er zitten 6 vogels op het hek, je schiet er 2 dood, hoeveel vogels blijven er dan nog over ?”

                                                    Jantje antwoordt:
                                                    “Geen enkele juffrouw, want de andere vogels vliegen weg van het schieten”. “Nee, Jantje”, zegt de juffrouw, “het antwoord is 4, maar je manier van denken bevalt me wel”.

                                                    Dan zegt Jantje:
                                                    “Juf, ik heb ook een vraagje voor u: 3 vrouwen eten een ijsje. De eerste likt aan het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Hoe kun je nu zien welke vrouw getrouwd is ?”

                                                    De juf wordt een beetje rood en zegt dan: “de vrouw die aan haar ijsje zuigt.”

                                                    “Nee”, zegt Jantje,
                                                    “het is degene met de trouwring aan haar vinger, maar je manier van denken bevalt me wel”.

                                                    #17305583
                                                    kadett-c-coupe
                                                      Lid sinds:
                                                      18 October 2005

                                                      die jantje is toch n aparte, al die moppen gaan over hem!

                                                    25 berichten aan het bekijken - 551 tot 575 (van in totaal 1,926)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.