Het moppentopic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het moppentopic

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 1,926)
  • Auteur
    Berichten
  • #17305309
    OpelOPC
      Lid sinds:
      1 July 2004

      Man tegen collega van dezelfde, middelbare leeftijd:
      “Zeg, ik vergeet de laatste tijd steeds meer, heb jij dat ook?”
      “Ja, man, en dat wordt nog veel erger…!”
      “O, jee, is dat zo?”
      “Jawel, maar daar staan enkele positieve zaken tegenover.”
      “Zoals?”
      “Nou, je potentie neemt toe én je seksuele prestaties worden beter!”
      “Hé, dat is geweldig, kerel!”
      “Ja, alleen weet je daar ‘s anderendaags niets meer van…..!”

      #17305310
      OpelOPC
        Lid sinds:
        1 July 2004

        Komt vandaag een man ladderzat een kroeg binnen.
        Zegt hij: “Gelukkig nieuwjaar iedereen!”
        Zegt de kastelein: “Hé zatlap, het is al 17 januari!”
        Zegt de zatlap: “Dan zal mijn vrouw wel kwaad zijn,
        dat ik zolang ben weggebleven!”

        #17305311
        OpelOPC
          Lid sinds:
          1 July 2004

          Er loopt een man in het park en ziet een kip rennen, onder de stront.
          Hij pakt zijn papieren zakdoekjes en veegt daarmee de kip schoon.
          Even verderop ziet hij nog een kip, ook onder de stront.
          Deze veegt hij ook schoon met zijn laatste doekjes.
          Verderop, op een bankje gezeten, hoort hij achter zich: “Pssst, pssst.”
          “Ja, wie is daar?” vraagt hij.
          En uit de bosjes komt een stem.
          “Meneer, heeft u misschien een papieren zakdoekje voor mij?”
          “Nee, sorry. Daar kan ik u niet meer aan helpen.” zegt de man.
          “Nou ja,” antwoordt de stem, “dan neem ik nog maar een kip.”

          #17305312
          paul-c-turbo
            Lid sinds:
            23 December 2005

            HEER VERSTERK MIJN HOOP…….

            zij de non die aan de diaree was…..

            #17305313
            paul-c-turbo
              Lid sinds:
              23 December 2005

              2 ferraries rijden over de autobahn….
              zegt die ene ferrarie tegen die andere ferrarie….
              is het nog ferr…………………arie….

              #17305314
              OpelOPC
                Lid sinds:
                1 July 2004

                Er lopen twee gekken over het terrein van hun inrichting. Als er van links naar rechts een varken het pad oversteekt, zegt de ene gek tegen de andere: “Kijk, daar gaat onze geneesheer directeur.” Ze lopen nog een stukje door als plotseling van recht naar links een stekelvarken met veel haast de weg over rent. Zegt de andere gek: “Nou, de indianen hebben hem goed te pakken gehad.”

                #17305315
                paul-c-turbo
                  Lid sinds:
                  23 December 2005

                  weet je wat je moet doen als je schoonmoeder op het raampje tikt ?

                  dan moet je de oven hoger zetten !

                  #17305316
                  paul-c-turbo
                    Lid sinds:
                    23 December 2005

                    komt er een vrouw bij de gyneacoloog….zegt die doctor (geheel in het wit gekleed natuurlijk,zoals altijd) mevrouwtje kleed u zich maar uit, en gaat u maar met de benen in de welbekende stijgbeugels liggen. Ik trek eventjes mijn handschoenen aan en ben direct bij u.
                    onderwijl gaat de doctor zijn pieper af….hij bellen…..en ja hoor …..mevrouwtje blijft u rustig liggen …..spoedgevalletje….. maar ben met 5 minuutjes terug.
                    na 5 minuten komt er een andere vent geheel in het wit binnen , kijkt tussen de benen van de vrouw , en loopt weer weg.
                    na weer 2 minuten komt er weer een andere vent binnen , ook weer geheel in het wit gekleed , kijkt tussen de benen van de vrouw , en loopt weer weg.
                    na weer 3 minuten komt er weer een wildvreemde kerel in het wit gekleed binnen lopen , kijkt tussen de benen van de vrouw en maakt aanstalte om weg te lopen…..
                    de vrouw is het echter zat en vraagt aan die laatste vent : zeg doctor hoe zit dat nou hier , ik lig hier al bijna een kwartier poedelnaakt met mijn benen wijdt , en vraag me af of ik nog wel wordt geholpen door een van jullie doctoren hier ……..
                    nou , zegt die laatste kerel , ik denk niet door ons , want wij zijn hier de gang aan het schilderen……….

                    #17305317
                    OpelOPC
                      Lid sinds:
                      1 July 2004

                      Een priester zit in de biegtstoel te wachten.
                      Er komt een dronken man de biegtstoel in
                      Maar de man zegt niets!
                      De priester kucht een keer.
                      Maar nog zegt de man niets.
                      Even later tikt de priester tegen het gaas.
                      Maar nog zegt de man niets.
                      En weer klopt de priester.
                      En jawel… de man spreekt!
                      “Nee sorry, ik kan je niet helpen…
                      …hier is ook geen toiletpapier!”

                      #17305318
                      paul-c-turbo
                        Lid sinds:
                        23 December 2005

                        er staat een chinees in amsterdam op de wallen bij een sexshop in de etalage naar binnen te kijken…..
                        komt er een nuchtere hollander voorbij lopen en zegt :
                        zo zo jongen , nu kun je wel je ogen open houden he…….

                        #17305319
                        c-dett16v
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          23 March 2005

                          het is groen en het hangt in je uitlaat…..

                          #17305320
                          paul-c-turbo
                            Lid sinds:
                            23 December 2005

                            uitlaatgras misschien ?

                            #17305321
                            paul-c-turbo
                              Lid sinds:
                              23 December 2005

                              het is groen , drijft de hele dag in het water , en vrouwen zijn er dol op ?

                              een krokodildo………

                              #17305322
                              paul-c-turbo
                                Lid sinds:
                                23 December 2005

                                het is gezond , zit boordevol vitamine , en het hangt onder je auto ?

                                een fruitlaat….

                                #17305323
                                OpelOPC
                                  Lid sinds:
                                  1 July 2004

                                  Wat is het verschil tussen een auto en een tampon?

                                  Bij een tampon krijg je een gratis trekkabel.

                                  #17305324
                                  paul-c-turbo
                                    Lid sinds:
                                    23 December 2005

                                    weet je hoe de bel van een lingerie winkel klinkt ?

                                    ssssstringelingelingelingeling………

                                    #17305325
                                    corsaforever
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      11 February 2005

                                      Er komt een homo bij de slager en zegt doe mij maar 1 worst vraagt de slager wil je hem in plakjes waar op de homo antwoort nee mijn kont is geen sjoelbak

                                      #17305326
                                      paul-c-turbo
                                        Lid sinds:
                                        23 December 2005

                                        nadat een pas getrouwd stel de bruidssuite van het hotel heeft betreden , doet de man zijn broek uit en geeft het aan zijn kersverse vrouw , met de woorden : trek deze broek van mij , eens eventjes aan.
                                        met een ietwat verbaasd gezicht doet ze wat hij zegt , en merkt even later op : zie je nou wel , deze broek past mij toch helemaal niet !
                                        de man ziet dat tafereel eens geamuseerd aan , en zegt dan heel doordringend : mooi , onthoud dus goed , dat IK hier de broek draag , en niet jij.
                                        even later , geeft de vrouw haar slipje aan haar man , en zegt : dan wil ik nu graag , dat jij ook even mijn slipje past.
                                        hij gaat argeloos op haar verzoek in.
                                        het komt echter niet verder dan zijn rechter bovenbeen , en hij moet dan ook wel opmerken : ik kom helemaal niet in je slipje.
                                        juist zegt de vrouw , en als jouw gedrag niet snel verandert , dan blijft dat ook zo !

                                        #17305327
                                        Marc GSI
                                          Lid sinds:
                                          16 February 2005

                                          Een Russische arbeider spaart al zijn roebles gedurende 20 jaar bijeen om
                                          eindelijk een nieuwe auto te kunnen kopen. Nadat hij het model en de nodige
                                          opties gekozen heeft is hij bij de bestelling verbaasd te vernemen dat hij
                                          twee jaar zal moeten wachten op de levering. Hij bedankt de verkoper, en
                                          maakt aanstalten om naar buiten te gaan, maar zodra hij bij de deur komt,
                                          draait hij zich om en vraagt aan de verkoper: “Weet U in welke week, over
                                          twee jaar de auto geleverd zal worden?” De verkoper onderzoekt zijn papieren
                                          en antwoordt hem dat het precies over twee jaar, in dezelfde week zal zijn.
                                          De man bedankt de verkoper, gaat weer weg, maar bij de deur gekomen draait
                                          hij zich weer om. “Kunt u me ook zeggen op welke dag in die week, over twee
                                          jaar, men de auto zal leveren?” De verkoper, een beetje verveeld, bekijkt
                                          weer zijn papieren en zegt hem dat het over twee jaar zal zijn, in dezelfde
                                          week, op donderdag. De man bedankt weer de verkoper en gaat weg. Halverwege
                                          de deur, aarzelt hij voor de zoveelste keer, draait zich om en wandelt terug
                                          naar de verkoper. “Sorry, als ik zoveel moelijkheden maak, maar kunt U me
                                          ook zeggen of het, over twee jaar, op donderdag-morgen dan wel in de
                                          namiddag zal zijn?” Zichtbaar geërgerd, ‘vliegt’ de verkoper weer door zijn
                                          papieren en snauwt hem toe dat het ‘donderdag- namiddag’ zal zijn, over twee
                                          jaar! “Ach, gelukkig!” zegt de Rus, “want de loodgieter komt ‘s morgens.”

                                          #17305328
                                          trebbie
                                            Lid sinds:
                                            19 March 2005

                                            Er gaan 3 hoeren naar de dierentuin. Na een beetje rond gelopen te hebben zegt een hoer; het lijkt me best wel eens lekker om met een olifant te neuken!
                                            Naja goed de 3 hoeren gaan allemaal apart een hok in en ff later komt de eerste al terug. Het was heerlijk en ook de 2e hoer vond het heerlijk! Maar even later komt ook de 3e hoer terug. Ze gild het uit. De 2 hoeren vragen aan haar wat is er gebeurd vond je het niet lekker? Zegt de hoer tegen de andere 2…. NEE IK BEN GEVINGERD!!!

                                            #17305329
                                            Fah
                                              Lid sinds:
                                              11 November 2004

                                              Een professor met een klas studenten chirurgie staat praktijkles te geven. Voor hem op de tafel ligt een mannelijk lijk met een wit laken erover.
                                              “Kijk”, zegt de docent. “Als chirurg zijn er twee vaardigheden die je absoluut moet bezitten. De eerste is dat niets, maar dan ook echt niets van het menselijk lichaam je doet walgen.”
                                              Om zijn punt duidelijk te maken tilt hij het laken op, steekt zijn vinger diep in anus van het lijk. Vervolgens steekt hij zijn vinger in zijn mond.
                                              De studenten trekken allen onsmakelijke gezichten maar de docent dringt aan dat ze zijn voorbeeld volgen. Na een hoop geaarzel en getreuzel hebben ze allemaal hun vinger in de reet van de man gestoken en in hun mond schoongemaakt.
                                              “De tweede vaardigheid die je moet beheersen”, vervolgt de docent “is die van observatie. Ik stak net mijn middelvinger in het lijk en mijn wijsvinger in mijn mond. Beter opletten jongens!”

                                              #17305330
                                              Marc GSI
                                                Lid sinds:
                                                16 February 2005

                                                Een boer en een boerin zitten aan tafel te eten.

                                                Opeens grijpt de boer de rechter borst van zijn vrouw beet en zegt:”Als hier nu eens 10.000 liter melk uitkwam dan konden we onze koe Bella verkopen.”

                                                Hij grijpt nu naar de linker borst van de boerin en zegt dan:”En als hier nog eens 10.000 liter melk uitkwam dan konden we onze koe Berta ook verkopen.”

                                                De boerin grijpt vliegensvlug naar het kruis van de boer, zoekt even naar zijn penis en zegt dan:” En als dat hier nu eens 10 minuten wou blijven staan dan konden we onze knecht Juul ook ontslaan…”

                                                #17305331
                                                robesstef
                                                  Lid sinds:
                                                  30 October 2005

                                                  Komt een dom blontje bij een dokter binnen gerend
                                                  DOKTER DOKTER kan je van jontneuken ook inverwachting raken.
                                                  maar natuurlijk zegt de dokter.
                                                  waar komen anders die agente van daan.

                                                  #17305332
                                                  robesstef
                                                    Lid sinds:
                                                    30 October 2005

                                                    ze bedoelde van kontneuken

                                                    #17305333
                                                    paul-c-turbo
                                                      Lid sinds:
                                                      23 December 2005

                                                      Een man was zijn gazon aan het maaien toen hij zijn aantrekkelijke blonde buurvrouw buiten zag komen en in snel tempo naar haar brievenbus liep.

                                                      Ze opende de bus, sloeg ze weer dicht en stormde terug naar binnen.
                                                      Even later kwam ze terug buiten, ging weer naar de brievenbus, opende ze en sloeg ze brutaal dicht.

                                                      Duidelijk boos liep ze terug naar binnen…

                                                      Toen de man zich klaarmaakte om de kantjes te maaien kwam het blondje voor de derde keer buiten,

                                                      liep weer naar haar bus, opende ze en sloeg ze nog harder dicht dan ervoor.
                                                      “Is er iets mis?” vroeg de man verbaasd.
                                                      “Zeer zeker is er iets mis.

                                                      Mijn stomme computer blijft maar melden:

                                                      ER IS POST VOOR U!!!”

                                                    25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 1,926)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.