Het moppentopic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het moppentopic

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 1,926)
  • Auteur
    Berichten
  • #17305234
    poetser
      Lid sinds:
      1 July 2004

      hahahhahhahahhahha:wors

      #17305235
      Marc GSI
        Lid sinds:
        16 February 2005

        Een Antiliaan gaat naar de disco met een
        shirt aan waarop staat:
        “Marokkanen hebben 3 problemen”.

        Dus al gauw komt er een Marokkaan op hem af
        en vraagt hem.
        “He watisdat voor flauwkul?”
        De Antiliaan antwoord:
        “kijk dat is jullie eerste probleem, jullie zijn te nieuwschierig”.
        De Marokkaan gaat weg………….

        Maar is al snel terug met een vriend.
        Ze beginnen de Antiliaan uit te dagen.
        “kijk” zegt de Antiliaan “dat is jullie tweede probleem,
        jullie zijn veel te agresief”
        De twee Marokkanen vertrekken.

        De Antiliaan Danst en drinkt nog wat om vervolgens naar huis
        te gaan.
        Buiten word ie opgewacht door 5 Marokanen, die hun mes trekken.
        “Kijk”zegt de Antiliaan “dat is jullie derde probleem, jullie komen altijd met een mes………..naar een schietpartij

        #17305236
        poetser
          Lid sinds:
          1 July 2004

          WHHAHAHHAA LOL:wors:wors:wors

          #17305237
          Fah
            Lid sinds:
            11 November 2004

            bij gebrek aan beter een hele flauwe:

            Een bezopen vent zit in een cafe, en gaat naar de wc
            de overige gasten horen naar een tijdje een ongelooflijk gekrijs.
            het blijft even stil, maar dan weer wordt er oorverdovend gegild.
            dus de barman rent richting de wc, smijt de deur open en ziet de dronkelap zitten. “wat is er aan de hand” vraagt de barman geschrokken.
            “nou, ik zit lekker te schijten, maar als ik doortrek komt er iets naar boven wat heel hard in me ballen knijpt”
            “ja lul, je zit ook op de mop-wringer”

            #17305238
            poetser
              Lid sinds:
              1 July 2004

              ahhahahhahahahahhahaha :jerry:jerry

              #17305239
              Marc GSI
                Lid sinds:
                16 February 2005

                Een man ligt al een tijdje in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn zijde.
                Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij.
                Hij fluistert haar in het oor:
                “In alle kwade dagen bleef jij bij mij.
                Toen ik ontslagen werd, was je er voor mij; toen mijn zaak bankroet ging, heb je met niet in de steek gelaten.
                Toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen een ander onderdak gaan zoeken.
                En toen mijn gezondheid slechter werd, bleef je steeds aan mijn zijde.
                Weet je wat ik denk?”
                De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering.
                “Zeg het maar schatje. Zeg het maar…”, zegt ze snikkend.
                “Dat jij ongeluk brengt, TRUT!”

                #17305240
                poetser
                  Lid sinds:
                  1 July 2004

                  ahhahahahhaha die is goed :wors:wors

                  #17305241
                  glovagemini
                    Lid sinds:
                    23 October 2004

                    wrm heeft een rover een 4de pedaal?

                    Om zijn airbag op te pompen.

                    wrm heeft een golf achterklpeverwarming?

                    Om te voorkomen dat je koude handen kirjgt bij het aanduwen van de auto

                    waneer is een civic het dubbele waarde?

                    waneer je een volle tank erbij doet

                    Ja ok om het te conpenseren waar staat opel voor?
                    Overal Pech En Last

                    :angel

                    #17305242
                    glovagemini
                      Lid sinds:
                      23 October 2004

                      Overal Prachtig En Leuk:afro

                      #17305243
                      Marc GSI
                        Lid sinds:
                        16 February 2005

                        OMGEKEERDE WERELD:

                        Het meest vervelende aan het leven is de manier waarop het eindigt; aan
                        het eind ga je dood.
                        Daarom zou het leven eigenlijk andersom moeten zijn.

                        Ongeveer zo…………………………

                        1. Eerst ga je dood. Ach dan heb je dat alvast achter de rug.

                        2. Dan breng je een aantal jaren door in het bejaardentehuis.
                        Beetje bingoën en kaarten. Je gaat steeds beter zien en horen en krijgt je
                        mooie bos haren weer terug! Zelfs je echtgenoot gaat er weer een beetje
                        fatsoenlijk uitzien, wat weer gevolgen heeft m.b.t. andere seksuele
                        gevoelens waarvan je niet wist dat ze er waren… Er wordt goed voor je
                        gezorgd totdat je er op je 65e uit wordt gegooid omdat je te jong bent.

                        3. Vervolgens krijg je van de baas een gouden horloge en ga je werken.
                        Je begint rustig aan met veel vrije dagen en naarmate je er langer werkt
                        word je alleen maar minder gestresst. Je seksuele gevoelens spelen nog meer
                        op, nu het lichaam van je levenspartner steeds goddelijkere vormen begint
                        aan te nemen…

                        4. Na een jaartje of 40 te hebben gewerkt ben je jong genoeg om je
                        pensioen te gaan vieren.Aan school hoef je nog niet te denken. Je gaat elk
                        weekend feesten ,probeert alcohol en drugs uit, want over 25 jaar is het
                        toch het einde.
                        Je neemt lekkere vakanties naar Spanje en gaat iedere winter
                        (apres)skiën,want je hebt 40 jaar een goede baan gehad en dus geld zat.

                        5. Nu ben je klaar om je studententijd in te gaan.
                        Je gaat je verder bekend maken met de alcoholische drankjes en XTC-tjes.
                        Je spuugt bier terug in een glas en je krijgt er nog voor betaald ook!!!!!
                        Leren en huiswerk maken? Joh, dat is niet nodig. Je hoeft toch niet meer
                        te gaan werken.

                        6. Op je 12e ga je naar de basisschool. Je hebt geen enkele
                        verantwoordelijkheid en je kan zoveel spelen als je wilt.

                        7. Dan wordt je baby en na een paar jaar kruip je lekker een vrouw in.
                        Je brengt je laatste negen maande zwevend door.

                        8. Dan nadert je einde en JE EINDIGT ALS EEN SPETTEREND ORGASME!!

                        Cool huh!

                        #17305244
                        Marc GSI
                          Lid sinds:
                          16 February 2005

                          Na liquidaties in Amsterdam nu ook in Madrid

                          De snoepgoedmagnaat Sint N. is op klaarlichte dag door onbekenden

                          neergeschoten. Getuigen zagen dat 2 mannen met een klein postuur en

                          puntmutsen volautomatisch pistolen leeggeschoten op de hoog bejaarde

                          Sint N. Onderweg naar het ziekenhuis is Sint N. bezweken aan zijn

                          verwondingen.

                          Sint N. was geen onbekende in het kindermilieu. Hij stond bekende als

                          “DE BISSCHOP” vanwege zijn markante verschijning met mijter en staf.

                          Hij heeft zijn fortuin vergaard met slavenhandel en het jaarlijks

                          intimideren van kinderen. Hij dwong kinderen tot het zingen van

                          liederen, zetten van 1 schoen, en schootzitten. Dit onder bedreiging

                          van slaan met de roe of meenemen in de zak naar Spanje. De

                          dreigementen werden nooit door “DE BISSCHOP” zelf geuit maar daar zijn

                          bende van handlangers, “De Zwarte Pieten”.

                          Het rommelde al een tijdje in het kindercircuit door de komst van de

                          Noord-Poolse kerstbomen en -ornamenten importeur Santa C. Die op brute

                          wijze de cadeau-industrie probeert over te nemen van Sint N. Vorige

                          week werd Santa C’s rechterhand Rudolf de R. geëxecuteerd. Tijdens een

                          kinderfeestje werd Rudolf de R. — tussen de kinderen — door een

                          donker uitziende man met pofbroek en veer in muts doorzeeft met

                          pepernoten.

                          Justitie ziet momenteel geen enkel verband tussen de moorden en er

                          zijn geen verdachte opgepakt. Vorige jaar faalde Justitie, na een

                          grootscheepse invalactie in Sint N’s pakhuizen, aan te tonen dat “De

                          Zwarte Pieten” lid zijn van een criminele organisatie. Alle Pieten en

                          de Hoofd Piet zijn toen weer vrijgelaten.
                          _________________

                          #17305245
                          Marc GSI
                            Lid sinds:
                            16 February 2005

                            Recht tegenover een café staan twee agenten met hun hond.
                            Plots komt er iemand uit het café gestrompeld en komt op de agenten af, hij stopt recht voor de hond, bukt zich en bekijkt het kruis van het beest
                            Dan staat hij weer recht en gaat terug naar het café. De twee agenten kijken elkaar niet begrijpend aan.

                            Enkele minuten later komt er een andere man uit het café en die doet net hetzelfde bij de hond als de vorige. De ene agent zegt tegen de andere:
                            “Als hier nu nog eens een zatlap naar onze hond komt kijken, ga ik toch eens vragen wat er mis met hem is.”

                            En enkele minuten later komt er een derde man uit het café gewaggeld, hij stapt op de agenten af, stopt voor de hond, bukt zich en bekijkt de hond zijn kruis.
                            “Aih meneer, heeft onze hond misschien iets van u aan? vraagt de agent aan de man.
                            “Nee”, zegt de man, “maar daarbinnen beweert er iemand dat er hier een hond staat met twee lullen.”

                            #17305246
                            golfkiller
                              Lid sinds:
                              27 March 2005

                              Origineel gepost door Marc GSI
                              OMGEKEERDE WERELD:

                              Het meest vervelende aan het leven is de manier waarop het eindigt; aan
                              het eind ga je dood.
                              Daarom zou het leven eigenlijk andersom moeten zijn.

                              Ongeveer zo…………………………

                              1. Eerst ga je dood. Ach dan heb je dat alvast achter de rug.

                              2. Dan breng je een aantal jaren door in het bejaardentehuis.
                              Beetje bingoën en kaarten. Je gaat steeds beter zien en horen en krijgt je
                              mooie bos haren weer terug! Zelfs je echtgenoot gaat er weer een beetje
                              fatsoenlijk uitzien, wat weer gevolgen heeft m.b.t. andere seksuele
                              gevoelens waarvan je niet wist dat ze er waren… Er wordt goed voor je
                              gezorgd totdat je er op je 65e uit wordt gegooid omdat je te jong bent.

                              3. Vervolgens krijg je van de baas een gouden horloge en ga je werken.
                              Je begint rustig aan met veel vrije dagen en naarmate je er langer werkt
                              word je alleen maar minder gestresst. Je seksuele gevoelens spelen nog meer
                              op, nu het lichaam van je levenspartner steeds goddelijkere vormen begint
                              aan te nemen…

                              4. Na een jaartje of 40 te hebben gewerkt ben je jong genoeg om je
                              pensioen te gaan vieren.Aan school hoef je nog niet te denken. Je gaat elk
                              weekend feesten ,probeert alcohol en drugs uit, want over 25 jaar is het
                              toch het einde.
                              Je neemt lekkere vakanties naar Spanje en gaat iedere winter
                              (apres)skiën,want je hebt 40 jaar een goede baan gehad en dus geld zat.

                              5. Nu ben je klaar om je studententijd in te gaan.
                              Je gaat je verder bekend maken met de alcoholische drankjes en XTC-tjes.
                              Je spuugt bier terug in een glas en je krijgt er nog voor betaald ook!!!!!
                              Leren en huiswerk maken? Joh, dat is niet nodig. Je hoeft toch niet meer
                              te gaan werken.

                              6. Op je 12e ga je naar de basisschool. Je hebt geen enkele
                              verantwoordelijkheid en je kan zoveel spelen als je wilt.

                              7. Dan wordt je baby en na een paar jaar kruip je lekker een vrouw in.
                              Je brengt je laatste negen maande zwevend door.

                              8. Dan nadert je einde en JE EINDIGT ALS EEN SPETTEREND ORGASME!!

                              Cool huh!

                              Tot nu toe verschilt dit niet zoveel van mijn leventje:P

                              #17305247
                              Marc GSI
                                Lid sinds:
                                16 February 2005

                                op een nacht loopt een jongenman met zijn vriendin naar huis. tijdens de afscheidskus begint hij een beetje opgewonden te raken. met een zelfverzekerde houding leunt hij met één hand tegen de muur en zegt: schatje, wil je me pijpen??? verschrikt kijkt ze hem aan: ben je gek!!! wat als mijn ouders ons betrappen?? ach, kom op! wie ziet ons nou op dit uur van de nacht??? vraagt hij. nee, doe ik niet. ik wil wel, maar het is gewoon te riskant! dit gaat zo nog een paar minuten door, totdat het jongere zusje van het meisje in haar pyjama naar buiten komt: pap zegt dat je hem maar moet pijpen, anders moet ik het doen. en als het echt niet anders kan, dan komt je moeder wel even naar beneden om het te doen. maar zeg alstjeblieft tegen je vriendje dat hij zijn hand van de intercom haalt!!!

                                #17305248
                                poetser
                                  Lid sinds:
                                  1 July 2004

                                  waar halen jullie dit tog allemaal vandaan???? :hmmz

                                  haha lol:wors

                                  #17305249
                                  Marc GSI
                                    Lid sinds:
                                    16 February 2005

                                    Ik heb er nog veel meer hoor :D

                                    #17305250
                                    poetser
                                      Lid sinds:
                                      1 July 2004

                                      posten maar :vertag:angel

                                      #17305251
                                      Marc GSI
                                        Lid sinds:
                                        16 February 2005

                                        Een worstelaar moet in de finale uitkomen tegen een boom van een Rus. Vooraf geeft de trainer nog wat tips. “Natuurlijk heb je kans om te winnen. Maar pas op hè, dat je niet in zijn vreselijke destroyka komt. Dat is een soort houdgreep waar nog nooit iemand is uitgekomen.”
                                        De strijd begint, en zie, binnen de minuut gooit de Rus er zijn vreselijke destroyka tegenaan. De trainer loopt onmiddellijk naar de kleedkamer om zijn, ongetwijfeld zwaar beschadigde, pupil op te wachten. De trainer wacht een minuut, vijf minuten, tien minuten… maar geen pupil.
                                        Verontrust rent hij terug naar de wedstrijdzaal en ziet tot zijn stomme verbazing zijn pupil met de beker op het ereschavot staan. “Maar hoe…?” weet de trainer stamelend uit te brengen.
                                        “Ik geraakte in die destroyka, zag een been, een arm, en plots een paar kloten… Ik dacht, dit is mijn kans!, en béét, uit alle macht. Onvoorstelbaar wat een kracht je dan krijgt, als het je eigen ballen zijn!”

                                        #17305252
                                        Marc GSI
                                          Lid sinds:
                                          16 February 2005

                                          Misverstand

                                          De Janssens hadden geen kinderen en besloten een donor te zoeken om hun gezin te starten. Op de dag dat de donor langs zou komen, moest meneer Janssen op zijn werk zijn. Dus hij kuste zijn vrouw en zei: “Ik ga ervandoor, die meneer zal hier snel zijn.”

                                          Een half uur later kwam heel toevallig een ‘deur-tot-deur-babyfotograaf’ langs en belde aan. “Goedemorgen, mevrouw. U kent me niet, maar ik ben hier om. . … ” “Oh, je hoeft niets uit te leggen hoor. Ik verwachtte je al!” onderbrak mevrouw Janssen hem. “Werkelijk?” vroeg de fotograaf. “Nou, prima! Mijn specialiteit zijn baby’s.”

                                          “Dat hoopte mijn man en ik al. Kom alsjeblieft binnen en ga zitten, …Dus. . . uhm, waar gaan we precies beginnen ?” vroeg mevrouw Janssen blozend. “Laat alles maar aan mij over, mevrouw. Meestal doe ik er eerst twee in de badkuip, één op de bank, en soms nog een paar op het bed. Vaak is de vloer in de huiskamer ook leuk. Dan heb je een groter oppervlak.” zei de man zeker van zichzelf.

                                          “Badkuip, huiskamervloer? Geen wonder dat het niet werkte voor mij en Harry.” slikte mevrouw Janssen. “Nou, mevrouw, niemand kan het in één keer goed doen. Maar als we verschillende posities proberen, en ik schiet van zes of zeven verschillende hoeken, dan weet ik zeker dat U tevreden zult zijn over de resultaten.”

                                          “Ik, hoop dat we dit snel achter de rug hebben,” piepte mevrouw Janssen. “Mevrouw, in mijn soort werk, moet een man zijn tijd nemen. Het kan makkelijk binnen vijf minuten, maar dan weet ik zeker dat U daar niet tevreden over zult zijn.” overtuigde hij haar. “Ik weet het wel zeker!” riep mevrouw Janssen uit.

                                          De fotograaf opende zijn koffer en pakte zijn portfolio van baby foto’s. “Deze was gemaakt op de bovenkant van een dubbeldekkerbus midden in Amsterdam.” “Mijn God!”, riep mevrouw Janssen uit, aan haar zakdoek plukkend. “En deze tweelingen zijn bijzonder goed gelukt, er rekening mee houdend dat de moeder nogal moeilijk deed.” De fotograaf gaf haar de foto.

                                          “Moeilijk?” vroeg mevrouw Janssen. “Ja, helaas wel. We moesten uiteindelijk naar het Vondelpark om het voor elkaar te krijgen. Overal om ons heen stonden mensen te dringen om het maar goed te kunnen zien.” zuchtte de man. “Te dringen???” vroeg mevrouw Janssen, haar ogen open van verbazing. “Ja, Ja. . . ” vertelde de fotograaf. “… en voor langer dan drie uur !

                                          Het mens bleef schreeuwen en commentaar geven. Ik kon me amper concentreren. Stilaan begon het donker te worden en moest ik het nog snel afwerken. Toen er uiteindelijk ook nog eekhoorntjes aan mijn gereedschap gingen knabbelen, moest ik alles echt weer terugstoppen.”

                                          Mevrouw Janssen leunde naar voren. “U bedoelt dat ze werkelijk aan uw… uhm … gereedschap knabbelden?”. “Jazeker. Nou mevrouw, als U er nu klaar voor bent, zal ik de standaard opzetten, zodat we aan de slag kunnen.” gebaarde hij. “Standaard?” Mevrouw Janssen keek nu ontzettend bezorgd en werd bleekjes. “Ja natuurlijk, ik heb de standaard nodig om mijn Canon op te laten rusten. Hij is veel te groot voor me om vast te houden, als ik wil schieten.”

                                          “Mevrouw ???”
                                          “Mevrouw? Mevrouw?” . . . Goeie God, ze is flauwgevallen !!!”
                                          _________________

                                          #17305253
                                          OpelOPC
                                            Lid sinds:
                                            1 July 2004

                                            Waarom hield Saddam niet van duiven?

                                            Die koerden te veel.

                                            #17305254
                                            Marc GSI
                                              Lid sinds:
                                              16 February 2005

                                              ze zijn dit weekend achter je rug om bezig geweest, ze zeiden dat je een ezel was!
                                              geen paniek, ik heb verteld dat ze niet alleen op je uiterlijk af mogen gaan

                                              gefeliciteerd! u ben de winnaar van een sms loterij!
                                              u wint de hoofdprijs: een turks kind.
                                              indien u niet binnen 2 weken reageerd sturen we het hele gezin

                                              weet je nog jij en ik samen in de trein…. ik met mijn kont uit het raam en jij met je hoofd …. en iedereen maar denken dat we een tweeling waren

                                              de 5 geheimen
                                              1 het is belangrijk dat een vrouw je mee helpt en werkt
                                              2 het is belangrijk dat je een vrouw vind die je aan het lachen maakt
                                              3het is belangrijk dat je op je vrouw kunt rekenen , en die nooit liegt
                                              4 het is belangrijk dat je een vrouw vind die goed is in bed, en het liefst elke dag
                                              5 het is belangrijk dat deze vrouwen elkaar niet kennen

                                              #17305255
                                              poetser
                                                Lid sinds:
                                                1 July 2004

                                                hahahahah lauden die is leuk:D:D:jerry

                                                #17305256
                                                OpelOPC
                                                  Lid sinds:
                                                  1 July 2004

                                                  De mensen die het minst nadenken zijn vaak het gelukkigst…

                                                  … Kun je nagaan hoe gelukkig Bush is!

                                                  #17305257
                                                  poetser
                                                    Lid sinds:
                                                    1 July 2004

                                                    hahahahhahaha:P:P

                                                    #17305258
                                                    MantaI240
                                                      Lid sinds:
                                                      3 March 2005

                                                      Een bejaard echtpaar ging voor een uitstapje maken naar de plaats waar ze elkaar voor het eerst ontmoet hebben.
                                                      Terwijl ze in het café zitten zegt de oude man : “Herinner je je nog Marie: de eerste keer dat ik je leerde kennen, nu al een goede 50 jaar geleden?
                                                      Toen we het café verlieten, om de hoek bij het hek achter de fietsenstalling gingen en ik je een goede beurt gaf ?.”
                                                      “Maar, natuurlijk herinner ik me dat lieveling”, antwoordt de oude dame met een grijns op haar gezicht.
                                                      “Ach, voor de goeie oude tijd, laten we nog eens daar naar toe gaan, dan geef ik je nog eens een beurt”, zegt de oude man.
                                                      Het bejaarde koppel betaalt de rekening en verlaat het café. Een jonge vent die op de bank tegenover hen zat, had hun gesprek gehoord en bedacht zich dat het wel grappig moet zijn om zo’n bejaard koppel nog eens bezig te zien.
                                                      Dus staat hij op en volgt ze. Even later ziet hij de twee achter de fietsstalling. Het oude dametje trekt haar panty’s naar beneden en heft haar rok op. De oude man trekt z’n broek tot op z’n enkels en pakt haar vast bij haar billen.
                                                      De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hek vast. Wat er volgt is 40 minuten van de meest atletische sex die de jonge vent ooit gezien heeft. De oude man beukt erop los tegen een snelheid die alleen maar te omschrijven is als “fenomenaal”.
                                                      De benen vliegen in de lucht en ze stoppen geen seconde, de man is niet te stoppen en geeft zijn vrouw er flink van langs…
                                                      Uiteindelijk storten ze in elkaar en blijven een half uur lang onbeweeglijk van vermoeidheid op de grond liggen.
                                                      De jonge vent staat perplex.
                                                      Nog nooit in z’n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken was,

                                                      noch in films, noch van z’n vrienden, noch van z’n eigen ervaringen.
                                                      Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf, “ik moet z’n geheim kennen!

                                                      Als ik dat toch eens ook zou kunnen!”
                                                      Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven en zijn ze weer deftig gekleed.
                                                      Nadat de jonge vent al z’n moed bij elkaar geraapt heeft,
                                                      stapt hij op de oude man af en zegt, “meneer, in mijn hele
                                                      leven heb ik nog nooit zoiets wilds gezien, laat staan op uw leeftijd.
                                                      Wat is uw geheim, kon u dat 50 jaar geleden ook al?”.

                                                      Waarop de oude man zegt,
                                                      “Mijn zoon, 50 jaar geleden stond er nog geen stroom op dat godvergeten stomme hek.”

                                                    25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 1,926)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.