Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Het kopen van een Vectra
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 mei 2012 om 12:40 #18020587
http://www.gaspedaal.nl/Opel/Vectra/?kmax=160000&bmin=2003&crs=Sedan&brnst=Diesel&srt=pr” onclick=”window.open(this.href);return false;
24 mei 2012 om 14:25 #18020588Haha, wel zo dan he. :)
http://www.gaspedaal.nl/Opel/Vectra/?trfw=GTS&kmax=160000&bmin=2003&trns=15&crs=Sedan&brnst=Diesel&srt=pr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Als ik een GTS wil. En een handgeschakelde, want er zijn ook nog veel automaten. Maar inderdaad, dan is er 1tje van “maar” 8.900 euro excl. garantie etc.
In België is de wetgeving blijkbaar wel anders als hier. Hier is garantie niet vanzelfsprekend blijkbaar? :wtf
24 mei 2012 om 14:53 #18020589Dan is er toch al iets buiten de naft dat wij beter hebben als de noorderburen ;)
24 mei 2012 om 15:38 #18020590@Walkure wrote:
Ik ben ook al verder aan het zoeken, de website gaspedaal.nl is erg nuttig hierbij! Maar ik moet zeggen dat er niet veel aangeboden worden onder de 100.000 . Ik heb wel navraag gedaan bij een auto die 191.*** en 193.*** heeft gelopen, is dit een beter idee? Of zijn dit alsnog teveel km’s? Ik weet niet wanneer het, in het geval van een diesel-auto, teveel km’s zijn.
Hoop vragen haha. Het is niet zo makkelijk als ik had verwacht.
Het voordeel van gaspedaal.nl is, dat je van dat getrut af bent om bij elke site waar je op gaat kijken iedere
keer weer opnieuw alles in moet voeren.Een diesel heeft meestal wel een hogere km stand dan een benzine natuurlijk.
En de onderhoud van een auto is veel belangrijker dan de km stand.Toen ik mijn vec kocht stond er ook in het koopcontract garantie op de motor.
Maar toen mijn cim unit kapot ging in de garantie periode is deze gewoon kostenloos vervangen.Tja meeneemprijs, verschilt ook veel van garage tot garage.
Bij de ene garage betekendt dit, betalen,sleutels in ontvangst nemen en niet meer terug komen.
En de andere garage geeft de auto nog wel netjes een afleverbeurt.NAP kan idd. mee gerommeld worden.
Voor vragen is een forum uitgevonden :D
Groeten,
Patrick24 mei 2012 om 15:46 #18020591@roodrunner wrote:
Tja meeneemprijs, verschilt ook veel van garage tot garage.
Bij de ene garage betekendt dit, betalen,sleutels in ontvangst nemen en niet meer terug komen.Patrick
Dat is dus mijn vraag. Is het ook wettelijk zo, dat als je een auto koopt, “sleutels in ontvangst nemen en betalen”. De garage hier geen enkele garantie op hoeft te geven?
Als zij zeggen: de auto is in orde. En de auto blijkt niet in orde te zijn.. Heeft de garage dan geen enkele aansprakelijkheid?30 mei 2012 om 10:09 #18020592Besloten dit toch maar niet te doen.. Voorlopig even een iets goedkopere auto kijken ivm studie-plannen vanaf September.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.