Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Het klaag en zeik topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 september 2011 om 11:19 #17551362
@dion87 wrote:
@DMLB ceo wrote:
@dion87 wrote:
@trashmetal wrote:
@dion87 wrote:
@DMLB ceo wrote:
Zit me op de zaak te vervelen!
Kan beter de auto pakken en en Dikke roken!!is het niet wat vroeg daarvoor? hahahaha
Daar is het nooooit te vroeg voor, Want een joint in de morgen is een dag zonder zorgen hahaha :afro
das niet zo gek ook, na een dikke tetter boeit niks meer hahaha
hahahahahahah, tevens smaken ze in de morgen het beste! Doordeweeks sla ik het over werkt prima alleen kan ik niet zeggen dat de tijd sneller gaat.
ik moet er niet aan denken om smorgens al met een blow te zitten, dat doe ik meestal pas na een uurtje of 8.. maja ik rook alleen haze
24-7 smokin’ hardcore
dalijk werken van 3 tot 11
zodra het kantoorpersoneel weg is, is het feest in de productiehal LOL :afro :jerryen hier ook alleen haze hoogstens een goeie ww
hash rook ik alleen af en toe voor de smaak14 september 2011 om 12:07 #17551363@trashmetal wrote:
@dion87 wrote:
@DMLB ceo wrote:
@dion87 wrote:
@trashmetal wrote:
@dion87 wrote:
@DMLB ceo wrote:
Kan beter de auto pakken en en Dikke roken!!is het niet wat vroeg daarvoor? hahahaha
Daar is het nooooit te vroeg voor, Want een joint in de morgen is een dag zonder zorgen hahaha :afro
hahahahahahah, tevens smaken ze in de morgen het beste! Doordeweeks sla ik het over werkt prima alleen kan ik niet zeggen dat de tijd sneller gaat.
ik moet er niet aan denken om smorgens al met een blow te zitten, dat doe ik meestal pas na een uurtje of 8.. maja ik rook alleen haze
24-7 smokin’ hardcore
zodra het kantoorpersoneel weg is, is het feest in de productiehal LOL :afro :jerryen hier ook alleen haze hoogstens een goeie ww
hash rook ik alleen af en toe voor de smaakHaze of niet maakt niet zoveel uit rook ze wel vroeg ,hier op kantoor lijkt de tijd dan stil te staan, zoals nu :(
Hash :Isolator uit Alphen of Caramello uit rotterdam14 september 2011 om 13:13 #17551364@DMLB ceo wrote:
@trashmetal wrote:
@dion87 wrote:
@DMLB ceo wrote:
@dion87 wrote:
@trashmetal wrote:
@dion87 wrote:
@DMLB ceo wrote:
van alphen ben ik zoiezo niet echt fan, tis misschien wel om de hoek. maar rij liever naar den haag toe voor een dizzy duck
24-7 smokin’ hardcore
hash rook ik alleen af en toe voor de smaakHaze of niet maakt niet zoveel uit rook ze wel vroeg ,hier op kantoor lijkt de tijd dan stil te staan, zoals nu :(
Hash :Isolator uit Alphen of Caramello uit rotterdam14 september 2011 om 14:03 #17551365:wors Dizzy Ducks, kom ik ook regelmatig vertrek dan echt met tig soorten wiet ga dan neit voor een tientje
New York Diesel “de echte”
Chocolope
ww x bubble kruising
kush
vrijwel alle haze soorten behalve de buiten purple
O.G. lemon was ook goed maar helaas een tijdelijke special.En tsjaa alphen ik woon er dus wel zo makkelijk zeker voor de Isolator hash en Malahoeloe haze van de Dutch Gold
De haze van de Pitstop is heerlijk : Super silver, black label, laughing buddah14 september 2011 om 14:15 #17551366We kunnen het topic ook Wiet en Hash topic noemen :-P :jerry
15 september 2011 om 11:34 #17551367dan ga ik ook maar ff klagen…
ik word gek van die wietblowende autocoureurs! :jerry :jerry :jerry:angel
15 september 2011 om 11:52 #17551368@RicoW wrote:
dan ga ik ook maar ff klagen…
ik word gek van die wietblowende autocoureurs! :jerry :jerry :jerry:angel
GENIAAAAAL :jerry
16 september 2011 om 14:35 #17551369Wat zijn ambtenaren lui zeg. (sorry als ik er iemand mee voor het hoofd stoot.)
vandaag proberen dingen te regelen op het gemeente huis. Gewoon 170 van de 245 ambtenaren niet aanwezig.
waaronder net die gene die ik nodig had. :fy116 september 2011 om 14:42 #17551370AnoniemLid sinds:
1 January 1970Leve het ondernemerschap. :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.