HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC :

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC :

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 1,294)
  • Auteur
    kadett4x4
    Deelnemer

@gsi-maffia
      ik denk dat ik sevenum niet ga halen, ga ook nog op vakantie.
      en als ik het ga halen, zal het wel under construction zijn.
      mijn spuiter heeft ook vakantie.
      maar onder de kap is het bijna klaar.

hey manuel
      ronnie was bezig weer iets van zijn crosswagen te maken, maar hij helpt soms wel mee hoor.

groeten.

kadett4x4
      Deelnemer

gister nog even bij de boomkamp meeting in lobith geweest, was weer leuk ondanks we er pas laat waren.
        heb toen meteen mijn spullen opgehaald.
        4 gaats turbo remschijven en turbo remklauwen, en toen ik thuis kwam lagen de remblokkken ook al klaar.
        aangezien mijn kadett 4×4 niet klaar was om naar lobith te gaan, ben ik met een maatje van me in zijn c-coupe 2.4 met compressor geweest.
        dat trekt bekijks, waar je ook rijd. DAT GELUID:o:o:o:o:o.
        en nu hopen dat we sevenum halen.

groeten.

kadett-supreme
        Deelnemer

ziet er goed uit!!! had weer ff wat gemist zie ik.. ga je 20 september wel redden? geffense plas bedoel ik..

OrangeArrow

origineel gepost door kadett4x4
            zo gister avond weer verder gegaan met opbouwen.
            heb nu na de tip van gsi-maffia, mijn powerflex bussen eronder gekregen.
            als je het foefje weet, is het best te doen.

Wat is dat foefje dan? Heb ze er bij mij ook onder gekregen met een hoop gekloot… Maar een goeie tip is voor iedereen handig!!

gsipiloot
            Deelnemer

gister nog even bij de boomkamp meeting in lobith geweest, was weer leuk ondanks we er pas laat waren.
              heb toen meteen mijn spullen opgehaald.
              4 gaats turbo remschijven en turbo remklauwen, en toen ik thuis kwam lagen de remblokkken ook al klaar.
              aangezien mijn kadett 4×4 niet klaar was om naar lobith te gaan, ben ik met een maatje van me in zijn c-coupe 2.4 met compressor geweest.
              dat trekt bekijks, waar je ook rijd. DAT GELUID:o:o:o:o:o.
              en nu hopen dat we sevenum halen.

groeten.

is dat dat bordeaux rode ding met die bodykit…?
              als dat die is dan is dat geluid van dat ding idd echt spectaculair!!

kadett4x4
              Deelnemer

@kadett-supreme, ik ga het wel proberen.
                ligt er een beetje aan hoe het met de spuitcabine zit.

@orangearrow
                , je stop het rubber in de beugel en zet hem dan in de werkbank.
                je knijpt de beugel in, tot de gaten overeen komen met de gaten onder de wagen.
                draai dan de bouten er allebei in met de hand, en dan de rest met de sleutel.
                voor je met de sleutel de bouten aan draait, duw je de draagarm erin en klaar.

@gsipiloot
                , die is het ja.
                hij is nog niet goed afgesteld, maar gaat wel vooruit.

groeten.

OrangeArrow

@orangearrow
                  , je stop het rubber in de beugel en zet hem dan in de werkbank.
                  je knijpt de beugel in, tot de gaten overeen komen met de gaten onder de wagen.
                  draai dan de bouten er allebei in met de hand, en dan de rest met de sleutel.
                  voor je met de sleutel de bouten aan draait, duw je de draagarm erin en klaar.

oke, thanx! Denk dat ik het begrijp:hmmz

kadett4x4
                  Deelnemer

nou, gister weer met mijn kadett bezig geweest, en de nodige :fy1:fy1:fy1:fy1 momenten gehad.
                    ben een halve dag bezig geweest met de koplampen en de knippers passend te krijgen.
                    als je de koplampen er in stopte, dan paste de knippers niet, en andersom hetzelfde.
                    heb er mijn eigen schade scherm maar weer opgezet, omdat dat beter past dan het nieuwe dat ik had besteld.
                    heb het er nu zo ongeveer weer allemaal op zitten, maar ben er niet echt gelukkig mee.
                    nu zit ik nog met het probleem, dat ik aan de bestuurderskant voor geen stadslicht en knipperlicht heb, en aan de achterkant geen achterlicht en kenteken verlichtinging heb.
                    de zekering klapt er meteen uit, dus heb weer wat te zoeken.

foto’s volgen nog.

groeten.

kadett4x4
                    Deelnemer

de nieuwe remmetjes:wub:wub:wub:wub

in de 17 inch thuisbasis

uitlaat weer lekvrij gemaakt

de perfecte pasvorm van 1a kwaliteit(ga hem niet noemen)

het teveel aan voorfront

de oplossing voor links en rechts

en daar kom je dan achter als je alles op gaat bouwen.
                      was te vals om van de rest foto’s te maken.
                      van de week maar weer met de rest aan de slag.

groeten.

rabbitopc

das klote gerwin , daarom maken ze altijd alles eerst passend en halen ze het er weer af voodat ze gaan spuiten.

ik miste je al op sevenum

succes verder :thumbup

kadett4x4
                        Deelnemer

had het al eens gepast, en toen ook al geknipt.
                          daarom vond ik het raar dat het daarna weer niet past.
                          en de koplampen en de knippers hadden de montage gaten niet op dezelfde plek zitten als in het voorfront.
                          maar daar had ik al genoeg over gezegd, daarom is mijn andere topic denk ik verwijderd.
                          ik heb het voor nu een heel eind opgelost, maar ben er nog niet tevreden over.
                          kom anders 20 september naar de meeting in oss, je bent van harte welkom.

groeten.

rabbitopc

had het al eens gepast, en toen ook al geknipt.
                            daarom vond ik het raar dat het daarna weer niet past.
                            en de koplampen en de knippers hadden de montage gaten niet op dezelfde plek zitten als in het voorfront.
                            maar daar had ik al genoeg over gezegd, daarom is mijn andere topic denk ik verwijderd.
                            ik heb het voor nu een heel eind opgelost, maar ben er nog niet tevreden over.
                            kom anders 20 september naar de meeting in oss, je bent van harte welkom.

groeten.

ja meestal gaan we wel naar oss. zie je daar wel gr. :thumbup

kadett4x4
                            Deelnemer

we hebben het stroom probleem ook weer opgelost.
                              na de hele zekeringkast,kabelboom en dashbord binnenste buiten gekeerd te hebben, bleek het een grijs groene kabel te zijn.
                              die kabel geeft stroom aan de lichtjes in je dashbord, en het mooiste van alles was dat er niks op aan gesloten zat.
                              na die van de zekeringskast afgeknipt te hebben is alles weer goed.
                              morgen nog een paar kleine dingen afmaken, en dan mag hij weer mee naar huis.
                              zaterdag even uitlijnen en de koplampen afstellen, en dan kan ik weer rijden.

groeten.

kadett4x4
                              Deelnemer

zaterdag even uitgelijnd en de lampen afgesteld, wat is dat rijden weer lekker.
                                ook meteen een andere achterklep gehaald, aangezien er een bekende met de camper tegen aan had gezeten.
                                vind wel dat mijn rempedaal ver naar onder gaat met het remmen, weet niet of dat hoort.
                                eventueel nog eens ontluchten, kijken of het dan beter word.
                                zal binnenkort nog een foto maken van hoe hij er nu bijstaat voorlopig.
                                ik heb ook mijn stabilisator stang voor niet terug gezet, en moet zeggen dat ik eigenlijk geen verschil merk met de oude situatie.
                                nog even wachten en dan gaan we weer naar de meeting in oss(20 september), ga daarna weer een keer met de kadett verder, maar houd jullie op de hoogte.

groeten.

Maartuh
                                Deelnemer

Heb je overal de gevlochten rem-leiding of heb je nog ergens een stukje rubber?
                                  Ik had eerst een stukje rubber nog op 1 plek en dat merk je ERG goed

kadett4x4
                                  Deelnemer

hey maartuh
                                    ik heb nergens rubber meer, maar ik ga hem nog een keer onluchten.

groeten.

freek corsa
                                    Deelnemer

Het rempedaal is ook te verstellen ten opzichte van de hoofdremcilinder ;)

kadett4x4
                                      Deelnemer

maar daar krijg ik niet meer druk van freekie.
                                        heb nog geen tijd gehad om hem te ontluchten, maar hij remt wel gewoon.

groeten.

freek corsa
                                        Deelnemer

Maar wel meer voor spanning op je hoofd rem cilinder, je moet hem niet te ver opspannen want dan blijft verbinding gaatje met het reservoir dicht zitten.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn zwarte corsa A1.

Geert666 heeft mij verteld dat je die schroef verbinding achter het pedaal kunt verstellen.

bettus accu
                                          Deelnemer

ik vind dit egt een plaatje van een wagen! iets wat een ander nou net nietr heeft!!

keep up the good work!!!:wors

corsaboy
                                            Deelnemer

ff nogmaals goed ontluchten lijkt me de eerste stap…
                                              Verder blijft dit een super auto..

Ben benieuwd hoe die er nu bijstaat :kewlpics

kadett4x4
                                              Deelnemer

heb de remmen weer ontlucht, en er zat achter een klein beetje lucht in.
                                                hij remt als een heks, pedaaldruk is hard, maar het pedaal blijft op de zelfde plek zitten.
                                                dus, zo is het ook goed.
                                                hij staat er nog hetzelfde bij als anders, heb nu alleen een andere kleur motorkap en achterklep.
                                                het spuiten word even uitgesteld.

groeten.

kadett4x4
                                                Deelnemer

al een tijdje last van wat geknoeper rechtsvoor, en het het nooit kunnen vinden.
                                                  nu gaat het vermoeden uit naar een kapot veerschotel lager, komt dit vaker voor of heeft iemand nog andere ideeen.
                                                  vandaag weer een ander voorscherm gehaald, en weer wat opgeknapt.
                                                  kan die voorlopig weer mee.
                                                  moet nog foto’s maken.

groeten.

stoppelflieger

Is dat ding nou nog niet klaar?!
                                                    Misschien iets minder bier drinken op zondag samen met dewit:P
                                                    Maar word weer netjes:thumbup

Piele
                                                    Deelnemer

Wat een schitterend Dettje is dit zeg, sprakeloos..
                                                      Om eerlijk te zijn spit ik je topic voor het eerst door, schaam me dood…

Goed bezig!!

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 1,294)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.