Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › het grote senator A topic
- Dit onderwerp bevat 167 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 27 januari 2023om 12:58 door Kadett1.2.
-
AuteurBerichten
-
13 juli 2009 om 20:04 #17493226
Kenteken 40-GVP-7
Voertuigsoort personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming SENATOR 3.0E AUTOMATIC
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK Niet geregistreerd
Datum eerste toelating 28-02-1984
Datum aanvang laatste tenaamstelling 07-04-2009
Datum eerste afgifte Nederland 07-04-2009
Gr Wesley [/quote]
Bekende auto dit:P13 juli 2009 om 20:07 #17493227beter opletten foko.. dr staan dr meer op van die “bekenden”
14 juli 2009 om 18:18 #17493228Hier is er weer eentje. Staat sinds gisteren op Marktplaats:
Kenteken 25-PV-BB
Voertuigsoort personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming SENATOR 2.8H AUTOMATIC
Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)
Vervaldatum APK 12-11-2009
Datum eerste toelating 19-04-1979
Datum aanvang laatste tenaamstelling 27-10-2006
Datum eerste afgifte Nederland 02-12-2004
Gr Wesley :)14 juli 2009 om 21:17 #17493229Hey wesley kijk eens hier:
Allemaal met foto mooi he…
Holden commodore lijkt er zuiver op van de zijkant ook maar ff een topic openen????
Zijn er nog duizende van originele Australische en ook import naar Nieuw Zeeland.
15 juli 2009 om 15:23 #17493230a1/a2 import of orgineel.. what ever,
zie eerste bericht dit topic..
t gaat al mooi de verkeerde kant op zo..
toch jammer, maar om nu enkel maar links te gaan plaatsen.???:wtf
wordt toch wel heel gortig
15 juli 2009 om 16:28 #17493231Ja deze topics worden nogal verneukt op deze manier. Ze zijn er nu toch al, maargoed. Wie ben ik…
Gr Wesley
15 juli 2009 om 16:29 #17493232Als ik een Senator wil zien toets ik dat gewoon bij google in,ik ken toch geen 1 van al die senators hier op het forum en ik denk niemand of weinig van hier wel,dus wat maakt mij dat kenteken uit…
Belachelijk iets om hier foto,s van andermans auto,s te plaatsen,lijkt wel op een obsessie.
Persoonlijke mening dan,en der zijn der steeds meer die het redelijk zinloos en chaotisch vinden.
15 juli 2009 om 16:33 #17493233:thumbup
15 juli 2009 om 16:39 #17493234Dat is het um nou juist,ik kan door de bomen het bos niet meer zien,omdat er iemand een tik/obsessie heeft om foto,s van andersmans auto,s te plaatsen.:jerry:jerry
Die ook op inet staan en als iemand die wil zien kan ie zo woorden als Rekord/Commodore/Senator intoesten,vaak krijg je nog een tekst bij ipv origineel kenteken of import :o
15 juli 2009 om 17:11 #17493235nee hoor zeker krijg je die dan niet te zien. Er zitten veel foto’s bij die al jaren oud zijn en dus allang nergens meer op internet te vinden zijn.
Om je een tip te geven: Kijk niet bij de bovenstaande topics, maar kijk eronder. Pas wel op dat je dan geen muis-vinger krijgt van het eventuele extra klikje wat je naar beneden moet scrollen.
Succes ermee he!! :wors15 juli 2009 om 17:12 #17493236origineel gepost door astrawez
DOE DAT DAN GODVERDOMME EN BLIJF WEG VAN DEZE TOPIC’S!!!! VERDOE JE TIJD NIET MET DIE ZINLOZE OPMERKINGEN VAN JOU!! :swearje hoeft niet zo te schreewen ik ben niet blind
15 juli 2009 om 17:14 #17493237wie zegt er dan dat ik het tegen jou heb! Die zeikerd van een GSE die loopt overal over te zeiken! Volgens mij moet hij een vriendin gaan zoeken, en als ie die al heeft dan moet ie haar eens flink nemen, want hij lijkt iets te kort te komen.. :jerry
15 juli 2009 om 17:22 #17493238AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door GSE
Als ik een Senator wil zien toets ik dat gewoon bij google in,ik ken toch geen 1 van al die senators hier op het forum en ik denk niemand of weinig van hier wel,dus wat maakt mij dat kenteken uit…Belachelijk iets om hier foto,s van andermans auto,s te plaatsen,lijkt wel op een obsessie.
Persoonlijke mening dan,en der zijn der steeds meer die het redelijk zinloos en chaotisch vinden.
Zinloze reacties van jou, GSE, jij blijft ook maar doorgaan, tsss,
persoonlijke mening dan, door JOU ‘persoonlijke inbreng’ vind ik het steeds chaotischer hier :(15 juli 2009 om 18:12 #17493239origineel gepost door astrawez
wie zegt er dan dat ik het tegen jou heb! Die zeikerd van een GSE die loopt overal over te zeiken! Volgens mij moet hij een vriendin gaan zoeken, en als ie die al heeft dan moet ie haar eens flink nemen, want hij lijkt iets te kort te komen.. :jerryik heb eerder het idee dat jij wat te kort komt
anders ga je wel wat anders nutigs doen
een forum is er om mesen op weg te helpen met problemen
en niet vol te stampen met die onzin
er kommen geen normale vragen meer
omdat er toch niemand antwoord op geeft die er een beetje verstand van heeft
omdat het forum verneukt word door zulke types als jou
die mensen die mekaar voort willen helpen die blijven hier wel weg
staat alleen maar onzin op
als het zo door gaat
komt er straks bijna niemand op dit forum
alleen mensen die een foto willen plaatsen
als je een tijd terug hier keek werd er elke dag wel een technise vraag gesteld en kreeg je antwoord
normaal antwoord
stel nu maar is een vraag de meesten krijgen geen normaal antwoord waar je wat mee kan
of van die mensen die ooit iets gehoord hebben
en het dan zeker weten maar nog nooit geprobeerd heben
er zijn er nog een paar op dit forum die mensen voort kunnen helpen
maar met al deze topics zal dat ook wel gauw
gebeurt zijn:(
ik zit hier op het forum om wat te leren
van anderen
en om anderen te helpen
en dat wou ik graag zo houden
een of 2 topics met fotos van de oude opel s is leuk maar geen forum vol15 juli 2009 om 18:16 #17493240origineel gepost door obelix
origineel gepost door astrawez
wie zegt er dan dat ik het tegen jou heb! Die zeikerd van een GSE die loopt overal over te zeiken! Volgens mij moet hij een vriendin gaan zoeken, en als ie die al heeft dan moet ie haar eens flink nemen, want hij lijkt iets te kort te komen.. :jerryik heb eerder het idee dat jij wat te kort komt
anders ga je wel wat anders nutigs doen
een forum is er om mesen op weg te helpen met problemen
en niet vol te stampen met die onziner kommen geen normale vragen meer
omdat er toch niemand antwoord op geeft die er een beetje verstand van heeft
omdat het forum verneukt word door zulke types als jou
die mensen die mekaar voort willen helpen die blijven hier wel weg
staat alleen maar onzin op
als het zo door gaat
komt er straks bijna niemand op dit forum
alleen mensen die een foto willen plaatsen
als je een tijd terug hier keek werd er elke dag wel een technise vraag gesteld en kreeg je antwoord
normaal antwoord
stel nu maar is een vraag de meesten krijgen geen normaal antwoord waar je wat mee kan
of van die mensen die ooit iets gehoord hebben
en het dan zeker weten maar nog nooit geprobeerd heben
er zijn er nog een paar op dit forum die mensen voort kunnen helpen
maar met al deze topics zal dat ook wel gauw
gebeurt zijn:(amen:wors
15 juli 2009 om 18:22 #17493241kijk, dit is echt niet leuk zo. zo komt er alleen maar ”haat en neit” onder mekaar en word het forum dus minder leuk voor veel mensen.
dus als we nou van alles gewoon 1 topic maken met daarin subtopics, dan is iedereen weer blij.;)
15 juli 2009 om 18:46 #17493242origineel gepost door bettus accu
kijk, dit is echt niet leuk zo. zo komt er alleen maar ”haat en neit” onder mekaar en word het forum dus minder leuk voor veel mensen.dus als we nou van alles gewoon 1 topic maken met daarin subtopics, dan is iedereen weer blij.;)
ja precies
15 juli 2009 om 20:22 #17493243als er geen interesse is voor een topic houd dat toch vanzelf op :agent
dus weer ontopic en foto’s plaatsen voor wie dat wil :thumbup
voor diegene die het niets vind ga je eigen topic maken…….of niet….gaaaaaaaap
15 juli 2009 om 20:25 #17493244AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door mantallica
als er geen interesse is voor een topic houd dat toch vanzelf op :agentdus weer ontopic en foto’s plaatsen voor wie dat wil :thumbup
voor diegene die het niets vind ga je eigen topic maken…….of niet….gaaaaaaaap
:jerry:jerry:jerry:jerry:kewlpics
15 juli 2009 om 20:26 #17493245ik zou niks zeggen… krijg je toch wel weer commentaar op… maar zo zie ik het ook!:thumbup alleen ja… sommige…:sleeping
16 juli 2009 om 15:02 #17493246slotje graag…of donder dit topic maar weg
man man man door een paar lui het hele topic naar de galemiessen…
das pas sneu !!!!!
:puke:puke:puke
16 juli 2009 om 15:15 #17493247er moeten der juist meer komen!:jerry
16 juli 2009 om 15:29 #17493248Meer slotjes ja,op al die onzinnige topic :thumbup
Goed der nu meer mensen eindelijk ook eens hun mening over al die zinloze topics zeggen.
Of zoals al een keer of 10 gezegt is duw al die onzinnige topics in een doos en laat de mensen die denken dat het leuk foto,s van andermans auto,s te plaatsen ze daar maar plaatsen ipv hier maar das nog niet gebeurt,helaas.
16 juli 2009 om 15:33 #17493249ja ik wee ook niet wie dat moet gaan doen…
maar dat heb ik idd ook het liefst. dan ben je in een klap van al dat gezeur af.
en dan heb je maar 1 topic met verschillende subtopics daarin en dan is iedereen tevré!:afro16 juli 2009 om 15:38 #17493250Jip,het is vervelend om als ik ff op het forum kijk of der wat nieuws is,eerst te moeten waar ik zou moeten kijken,want alles staat door de war teminste ik moet echt ff kijken of der wat nieuws is…
Het enigste wat er de laatste tijd bij komt zijn na mijn idee onnozele topics,waar nauw net niemand iets aan heeft.
Maar alles weg en dan een topic auto fotos of zoiets ben ik voor,zul je me niet meer horen,dan kunnen mensen gerust hun gang gaan met hun rara hobbys.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.