Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Het grote offtopic-topic / chattopic
- Dit onderwerp bevat 7,026 reacties, 85 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 juli 2015om 08:56 door biancaatje.
-
AuteurBerichten
-
7 april 2013 om 11:42 #18028324AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ben druk bezig geweest met het interieur te poetsen, zometeen deurpaneel eraf om het raam weer te fixxen ( die gaat scheef bij dicht draaien )
7 april 2013 om 12:11 #18028325Je hebt wel reserve drukknoppen he ?
Ik had het paneel achter er ook af en bij mij zijn er 2 drukknopen gesneuveld :(
(zoals altijd)Rik ;)
7 april 2013 om 13:28 #18028326AnoniemLid sinds:
1 January 1970Allemaal heel gebleven :)
7 april 2013 om 13:39 #18028327schijnt speciaal gereedschap voor te zijn, een soort “vorkje” wat je er tussen kan drukken.
7 april 2013 om 13:44 #18028328AnoniemLid sinds:
1 January 1970klopt die hebben we op mn werk maar kon hem zo los trekken zonder iets te breken
7 april 2013 om 13:47 #18028329als ik op de sloop ben trek ik de panelen er altijd in 1 ruk af haha.
alles wat dan heel blijft valt op 1 of andere manier dan in mijn broekzak :hmmz
maar van mijn eigen auto is dus het stukje kapot waar je hem in schuift haha dus daar moet maar een andere op of een klodder kit :angel7 april 2013 om 14:12 #18028330Als je met beleid je paneel verwijderd dan bljft ales zo goed as heel.
Maar ja, als ik jou zo op de sloop zie demonteren ja, dan gaat er een hele boel stuk ja :jerryRik ;)
7 april 2013 om 14:15 #18028331waar? op de SLOOP?
ja wat, als ik iets nodig heb, en er zit van alles voor dan moet dat er wel ff voor weg he :P
als het aan jou ligt monteer je zelfs de dingen nog weer terug die je er eerst af hebt gehaald om er bij te kunnen haha7 april 2013 om 15:18 #18028332Zo, van alles gedaan in de auto, buiten de auto, in de tuin dus tis goed zo voor vandaag :)
Rik ;)
7 april 2013 om 15:19 #18028333@soepkiepe wrote:
waar? op de SLOOP?
ja wat, als ik iets nodig heb, en er zit van alles voor dan moet dat er wel ff voor weg he :P
als het aan jou ligt monteer je zelfs de dingen nog weer terug die je er eerst af hebt gehaald om er bij te kunnen hahaNatuurlijk joh, laat een ander ook maar even sleutelen om zn onderdeel te krijgen.
Hij/zij mag er best wel wat voor doen hoor :jerry
Ik blijf niet alles voorkauwen :)Rik ;)
7 april 2013 om 15:24 #18028334AnoniemLid sinds:
1 January 1970Had ik weer!
Motor even ontdaan van de olielaag bij de shell in de wasbox, start dat kreng niet meer :jerry
iets te fanantiek geweest met de hogedruk denk ik :angel7 april 2013 om 15:27 #18028335en toen ie eenmaal liep stotterde hij zeker een beetje? :P
beetje water in de verdelerkap?had ik met (volgens mij) de rooie astra, starte wel gewoon, reed ook gewoon, maar als ik ff iets meer dan normaal gas gaf wat het net een trekker op 2 cilinders haha, ook een beetje vocht in de verdelerkap ;)
7 april 2013 om 15:29 #18028336AnoniemLid sinds:
1 January 1970nee in de bougiekabels bij de bougies, ff uitgeblazen en flink doorgestart en toen deed hij het gelukkig weer :afro
7 april 2013 om 15:29 #18028337Je moet ook geen hogedrukspuit onder de kap gebruiken, dan hapert inderdaad de elektronica :(
Gewoon de tuinslang gebruiken, das beter king:Rik ;)
7 april 2013 om 15:30 #18028338AnoniemLid sinds:
1 January 1970krijg je geen dikke olielaag mee af heh
7 april 2013 om 15:36 #18028339@KadAstra-EF wrote:
Je moet ook geen hogedrukspuit onder de kap gebruiken, dan hapert inderdaad de elektronica :(
Gewoon de tuinslang gebruiken, das beter king:Rik ;)
:hmmz waarom niet?
ik zet mijne vaak hier thuis in de dasty, dan rijd ik naar de wasbox, daar spuit ik hem in met motorreiniger en dan met de hogedruk spuit er op.
als je niet in wonderen gelooft moet je dat eens doen als je blok een beetje smerig is, dan ken je je eigen blok niet weer.
het mooie van alles is nog.. eigenlijk is alleen dasty, of alleen de motorreiniger al genoeg om veel verschil te krijgen, moet je na gaan als je ze allebei tegelijk gebruikt ;)mr.f..
jij hebt ook wel eens een auto behandeld met clay of hoe je het schrijft he, is dat een beetje te doen?
ik denk namelijk dat mijn auto daar onwijs van opknapt, maar ik heb het nog nooit gedaan of iemand zien doen :P8 april 2013 om 10:11 #18028234Soepkipie… Jou tellertje gaat nooit passen ander model:(
Ook zag ik net dat er geen veer klem erop zit, wat de kmkabel klemt. ( afgebroken )
Als ik eens op de sloop ben en daar staat toevallig een gsi van een F2 met 240klok wat wel w-1102 heeft haal ik me die eruit.
Jou klokkie is van een F1.
Maar geef niet hoor.. Heb tenminste geleerd hoe zo’n teller nou precies werkt :jerry8 april 2013 om 10:40 #18028341zit er ook nog verschil in een f1 en f2 teller dan?
volgens mij kun je die gewoon omwisselen hoor.
dat pennetje wist ik niet, anders had ik je dat er bij verteld, maar is dat niet een los klemmetje die je er zo af kan halen?
heb hier nog een teller liggen van een gl, compleet ding, misschien kan ik daar het pennetje wel voor je af halen, al zal het sneller zijn als je ff naar de sloop gaat haha.maar hoezo ander model, k snap dat niet helemaal eigenlijk haha, valt ie niet binnen het zwarte van je dashboard?
want dan kan het misschien ook wel zo zijn dat ie uit een vectra of calibra komt.
want de klokken van de f1 en f2 zijn volgens mij echt niks anders hoor.8 april 2013 om 15:38 #18028342Ja het klokje zelf heeft een andere vorm, bepaalde hoeken zijn anders.
Maak ook niks uit hoor. :-P8 april 2013 om 15:56 #18028343hmm vreemd, ik dacht dat alle tellers van de astra f het zelfde waren.
zijn er dan niet toevallig tellers tot 240 voor de calibra en vectra geleverd? die zijn namelijk wel iets anders.8 april 2013 om 19:09 #18028344AnoniemLid sinds:
1 January 1970dames, heb even jullie advies/mening nodig!
zit enorm te twijfelen tussen twee astra’s en de keuze is echt heel moeilijk :shock:
gaat dus om de astra 1.6 cd automaat en de astra 2.0 gls.
beide hebben ze hun plus en minpunten helaas :Pde grijze cd is automaat 76.000km, automaat heb ik een hekel aan en wil dat eigenlijk niet meer. maar toch heb ik iets met die auto. begint heel iets te roesten maar mag niet echt een naam hebben.
zitten wat deukjes in die gerepareerd moeten worden. Maar verder zowel binnen als buiten weer super netjes en altijd goed onderhouden. alleen is hij van een oma geweest dus sloooom.de zwarte is een 2.0i gls handbak 97.000km, die is binnenin ook zeker nog netjes maar niet zo als de grijze. heb in deze alleen veeeeeel meer plezier met rijden in deze. moeten 2 stukjes ingelast worden. verder is hij ook nog super netjes.
twijfels :cry
8 april 2013 om 19:12 #18028345alle 2 weg doen en een nette harde F1 gsi halen?
8 april 2013 om 19:14 #18028346AnoniemLid sinds:
1 January 1970Neej das geen optie :P het is nu of de grijze of de zwarte.
heb die zilvere ook nog he..8 april 2013 om 19:14 #18028347zwarte 2.0 GLS :thumbup :wub
8 april 2013 om 19:15 #18028348anders zet je ff een paar foto’s neer, ik weet niet meer welke je bedoeld met de grijze en zilveren hoor hahaha
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.