Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Het grote offtopic-topic / chattopic
- Dit onderwerp bevat 7,026 reacties, 85 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 juli 2015om 08:56 door biancaatje.
-
AuteurBerichten
-
3 april 2013 om 10:45 #18028299AnoniemLid sinds:
1 January 1970Goed bezig Rik :D :thumb
3 april 2013 om 10:47 #18028300Jep, eerst even een gebakje :)
Ik hoop echt dat de Kadett weer rijden kan want dit duurt veel te lang.
De E staat al 2 volle maanden helemaal stil dus deze moet in beweging.
Straks benieuwd of ie ook in 1x starten wil :)Rik ;)
3 april 2013 om 10:50 #18028301manta devil en helmer…
als je moest kiezen he..
of een klein model opel?
echt, die 2 foto’s die ik hier post, ik vind dat zulke mooie auto’s!!
en als ik mijn f tegen zoiets zou kunnen ruilen, dan zou ik toch echt een zware mongool zijn als ik het niet doe denk ik :Pal ben ik bang dat het wel een dure hobby word, denk dat ik voor een opel aardig goedkoper uit ben voor onderdelen haha
en dan er bij, iemand die zijn benz wil ruilen tegen mijn f, zie je het al voor je? haha
3 april 2013 om 10:54 #18028302Vergeet die droom maar,zelf een zware sloper is meer waard dan een 94er astra ;)
een 500sec is gewoon een dure auto, zeer zeker ook in onderhoud.
Kun je beter voor een leuke b commodore gaan dan een GS of GSE heb ze beide gehad op lpg .
automaat super rijden en veel goedkoper in onderhoud dan een ster3 april 2013 om 10:59 #18028303@mantadevil wrote:
500sec is leuk ,maar denk je nou echt dat ze die ruilen tegen een astra van 94 hahahaha.
zelfs een sloper is meer waard dan een astra .
mischien een keer een 190 wat ze willen ruilen maar daar wil je toch niet in rijden ,doe mij dan maar een kleine opel.haha de advertentie is ook met een korreltje zout.
een 190 vind ik ook geen verkeerde auto, maar ik ga mijn astra daar niet voor ruilen.
zoals ik al zei, de advertentie is gewoon voor de lol, maar als iemand mij wel een mooi aanbod doet ga ik er wel over na denken.
belastingvrij is wel iets wat mij uitkomt ;)maar het moet dan wel een beetje een ruime auto zijn, EN achterwiel aandrijving.
een d kadett vind ik wel leuke auto’s, qua ruimte zal ie niet veel onder doen van de f denk ik.
maar ja, weer geen achterwiel aandrijving, en dat wil ik toch graag eens proberen ;)ik moet er wel met 2 kids in he, dus vandaar dat ik ook geen city of zoiets wil, we zullen zien, ik ben vrij zeker dat ik hem toch niet kan ruilen ;)
maar ff wat anders..
als je EERST deze kijkt..
http://opel.ruilen.nl/52866-opel-astra-f-bj-1994-nw-apk.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
en daarna deze…
http://opel.ruilen.nl/61605-opel-astra-gl-1994.html” onclick=”window.open(this.href);return false;als je niet naar de kentekenplaat kijkt, zul je dan zeggen dat het de zelfde auto is? haha
3 april 2013 om 11:05 #18028304sommige zijn te lui om de advertentie te verwijderen hahahaha.
Weet niet hoe oud je kids zijn ,maar let er wel op dat in oldtimers vaak geen gordels achterin zitten ,en voor de zeker wat oudere modellen vaak moeilijk tot geen gordels te vinden zijn.
Zou mijn station ook niet willen ruilen tegen een 190,blijf bij opel daar voel ik mij goed en vertrouwd in .
opel rijder in hart en nieren :jerry3 april 2013 om 11:13 #180283055 en 2.
maar een senator of zo, die hebben wel gordels achterin toch?
anders er maar in maken haha :Pnou, ik ben er dus zelf achter gekomen dat ik wel aardig aan de f gewent ben.
als eerst had ik een volvo, ook een wereld auto die oude 440 ;)
toen kwam de calibra, maar die was mij te duur, plus dat het een hele luie 2 liter automaat was, was echt traag.
toen kwam de corsa a, die was echt gewoon helemaal op, had hem klaar willen maken, maar met de 2e kleine op komst toch reden genoeg om een 5 deurs te nemen.
dat werd dus de bekende rooie astra.
die is na een jaar helaas weg gegaan, toen kwam de ford, half jaar en ik wou toch graag weer opel.
de b corsa, ik voelde me er niet echt prettig in, maar ja, goedkoop in belasting, en mijn vriendin vond het een hele mooie auto.
en met een LEGE aanhanger er achter voelde ik mij al niet echt fijn in de auto haha.
toen via ruilen deze astra gekregen (waar ik al op gereageerd had toen ik de ford nog had haha)
echt, ik vond het zelf ook wel raar klinken toen ik het tegen mijn vriendin zei, maar ik voelde mij echt koning ter rijk haha :Pmaar ik denk dat als je me in zo 440 zet ik me ook goed vermaak :P
3 april 2013 om 11:26 #18028306niet elke senator heeft gordels achterin ,heb een A1 gehad zonder gordels achterin ,maar had toen ook nog geen kids dus was niet belangrijk,heb ook een Monza A1 gehad ook zonder gordels,Natuurlijk vind je voor deze bakken wel gordels omdat ze er wel mee gelevert zijn.
Volvo 440 rijd ook best goed ,mijn zus reed er ook altijd mee en moet zeggen rijden ook vrij zuinig maar net als met opel zijn de wielranden vrij roestig :jerry .
Maar die is nu ook verstandig en rijd in een astra F automaat nu :thumb . Maar als ik moet kiezen doe mij maar opel heb in mijn leven al heel wat merken geprobeerd maar kom altijd weer op opel uit.Heb nu ook nog een Dodge B250 staan 5.2 V8 rijd super maar toch heb ik liever de opel3 april 2013 om 11:50 #18028307Kijk ik blijf in stijl.
http://opel.ruilen.nl/61618-opel-astra-f-station.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
3 april 2013 om 15:17 #18028308@soepkiepe wrote:
manta devil en helmer…
als je moest kiezen he..
of een klein model opel?
en als ik mijn f tegen zoiets zou kunnen ruilen, dan zou ik toch echt een zware mongool zijn als ik het niet doe denk ik :Pal ben ik bang dat het wel een dure hobby word, denk dat ik voor een opel aardig goedkoper uit ben voor onderdelen haha
en dan er bij, iemand die zijn benz wil ruilen tegen mijn f, zie je het al voor je? haha
Heb genoeg aanbod gekregen als ruil met de Dodge, meeste allemaal een sec, coupe dus..
Mooiste s-klasse wat ze hebben gemaakt.
3 april 2013 om 15:44 #18028309AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zo’n Benz is wel heel mooi :wub Ik zeg Opel 4 ever :jerry
3 april 2013 om 16:33 #18028310+1 :thumb
Toch zeg ik geen nee tegen een 190 2.5 16v :wub
Al is het maarnet om af te rijden en het blok in een manta te droppen :jerry3 april 2013 om 16:43 #18028311@trashmetal wrote:
+1 :thumb
Al is het maarnet om af te rijden en het blok in een manta te droppen :jerry:puke :puke :puke :puke
in een opel hoort een echt blok dus een opelblok ,anders rij je een halve taxi en daarmee verkracht je toch geen manta :swear3 april 2013 om 16:53 #18028312Zo, het is gelukt !!!
Mn E rijdt weer, de remmen blijven nu van de schijf af staan dus het is eindelijk geslaagd.
De stabilisatorstangetjes waren ook kapot en die heb ik ook meegenomen (vorige week al hoor) dus al met al weer een nuttige vrije dag gehad.Ik blijf wel de komende weken goed mn remklauwen en remolie controleren, ik wil geen ongeluk door mn eigen gepruts (jaja, soepkiepe, hier is nog een prutser :jerry )
Rik ;)
3 april 2013 om 18:45 #18028313@mantadevil wrote:
@trashmetal wrote:
+1 :thumb
Al is het maarnet om af te rijden en het blok in een manta te droppen :jerry:puke :puke :puke :puke
in een opel hoort een echt blok dus een opelblok ,anders rij je een halve taxi en daarmee verkracht je toch geen manta :swearweinig taxi’s gezien met evo blok haha 200+pk
laat staan als je daar een turboblok van maakt :wub5 april 2013 om 07:08 #18028314http://www.speurders.nl/plaatjes/f_particulier_zakelijk-particulier/te-koop-mercedes-350-se-125522511.html?fh_view_size=100&pc=7902&r=50&q=opknapper” onclick=”window.open(this.href);return false;
dacht dat dit toch wel een leuk prijsje was :P
ondanks dat er wat werk aan zit kun je er weinig van zeggen dacht ik zo5 april 2013 om 07:50 #18028315AnoniemLid sinds:
1 January 1970dan zeg ik de bovenste. Mooie lompe benz :D
@soepkiepe wrote:manta devil en helmer…
als je moest kiezen he..
of een klein model opel?
5 april 2013 om 10:33 #18028316Wat een Kamperbakken die sterren hierboven
Zou ze goud spuiten en een matje in de nek laten groeien.
Nog een setje 3spaaks velgen er onder en zeker de namaak AMG-logo,s niet vergeten
tevens een dikke namaak-gouden ketting om de nek hangen
dan is het plaatje geheel compleet, Tokkies for life :ass :assGeef mij maar een mooie admiral of diplomat of dergelijke.
Dat zijn tenminste echte auto,s :thumb :thumb5 april 2013 om 11:39 #18028317En ook daarin word je waarschijnlijk bekeken als tokkie haha
DIT is pas een mercedes :wub EVO powerrrr!
5 april 2013 om 14:40 #18028318Nogmaals, ik heb liever een Opel :wub
Rik ;)
7 april 2013 om 10:23 #18028319@Corsaliefhebber wrote:
Wat een Kamperbakken die sterren hierboven
Nog een setje 3spaaks velgen er onder en zeker de namaak AMG-logo,s niet vergeten
dan is het plaatje geheel compleet, Tokkies for life :ass :assGeef mij maar een mooie admiral of diplomat of dergelijke.
Dat zijn tenminste echte auto,s :thumb :thumbAMEN :wors :jerry
7 april 2013 om 10:27 #18028320@Corsaliefhebber wrote:
Dat zijn tenminste echte auto,s :thumb :thumbje bent wel goed bevooroordeeld over kampers of niet :puke
maar als iemand nu zegt dat iemand in een manta al snel vergeleken word met de aso versie van maaskantje schiet je in de verdediging zeker?
ook al eens opgevallen hoeveel “gekleurde” mensen er in een dikke benz rijden?7 april 2013 om 10:52 #18028321@soepkiepe wrote:
@Corsaliefhebber wrote:
Dat zijn tenminste echte auto,s :thumb :thumbje bent wel goed bevooroordeeld over kampers of niet :puke
maar als iemand nu zegt dat iemand in een manta al snel vergeleken word met de aso versie van maaskantje schiet je in de verdediging zeker?
ook al eens opgevallen hoeveel “gekleurde” mensen er in een dikke benz rijden?Jazeker, ik zag laatst een blauw iemand in een Benz rijden :)
Rik ;)
7 april 2013 om 10:55 #18028322haha had ie een rood broekje en hoedje op? :jerry :jerry
7 april 2013 om 11:39 #18028323Haha, misschien wel !!
Ik heb nu mn deurklink rechtsachter weer gerepareerd, nu ga ik stofzuigen :)
Rik ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.