Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Het grote offtopic-topic / chattopic
- Dit onderwerp bevat 7,026 reacties, 85 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 juli 2015om 08:56 door biancaatje.
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2012 om 09:37 #18023084
Zelfs een c1 kregen we op 3 wielen!
28 juni 2012 om 11:13 #18023085@RISL wrote:
Nee hoor, iedere wagen met een stijve carrosserie, stugge vering met weinig veerweg kun je op drie wielen krijgen.
Mijne ook op de krik :jerry
28 juni 2012 om 13:49 #18023086k zal de mijne eerder op 2 wielen krijgen dan op 3 wielen denk ik haha
28 juni 2012 om 15:27 #18023087Zo !
Die hangt vol in de remmen zeg :shock: :shock:
Rik :)
28 juni 2012 om 16:05 #18023088Ik hang ook vol in m’n bureaustoel
Op 5 wielen :jerry
29 juni 2012 om 06:23 #18023089Ik rol straks weer op 8 wielen, even een frame ophalen in Nederweert met de bus en aanhanger. Heb ‘m daar gister naar toe gebracht :D
29 juni 2012 om 06:24 #18023090Goedemorgen heren, en wordt flink gerolt lees ik al.
Jammer dat ik geen dikke blow kan rollen :jerry zo tijdens deze rustige vrijdag :angel29 juni 2012 om 06:53 #18023091ook een goeie morge.. het is weer bijna weekendddd :D
29 juni 2012 om 09:06 #18023092Jeuj. thuis met een poot in het verband.
Dat is hoe ik rol vandaag :jerry
29 juni 2012 om 09:15 #18023093hoe heb je dat voor mekaar gekregen dan?
29 juni 2012 om 10:59 #18023094Haha… Teen was ontstoken, dus dr moest een stuk nagel uit worden gehakt :angel
29 juni 2012 om 11:01 #18023095pfff lekker dan, beterschap gewenst
29 juni 2012 om 13:20 #18023096AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik zit ook in de lappenmand. Gister ineens stekende pijn in mijn rechter knie :(. Iets met de meniscus. Wacht nu op een oproep van het ziekenhuis.
Heb nu wel tijd genoeg om dit topic weer eens goed door te nemen. :jerry29 juni 2012 om 13:30 #18023097@jeroenk wrote:
Jeuj. thuis met een poot in het verband.
Dat is hoe ik rol vandaag :jerry
Ook dan kan je rollen
30 juni 2012 om 18:27 #18023098AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Eamane wrote:
2x per dag sporten is ook niet handig he ;-). Je spieren moeten wel de tijd krijgen zich te herstellen.
Overigens breken spiervezels zich wel degelijk af bij inactiviteit. Kan hier een heel fysiologisch verhaal aan hangen, maar dat doen we maar ff niet ;-). Dit gebeurd al na ong 2/3 weken. Daarom geeft men vaak ook zo’n zielig dun armpje/beentje na 6 weken immobilisatie.Ik heb zelf nu zo’n 2 weken niets meer gegeten. Niet zozeer omdat ik misselijk was, maar omdat mijn lijf alles er weer uitgooide. Voel me verder weer prima, ben inmiddels gewend om op zo’n 300 kcal te leven, van wat er via drinken binnen komt. Ben wel wat slapjes en sneller duizelig, maar verder gaat het prima ;-). Behalve dan dat ik zo graag weer lekker zou willen eten!
Paar drukke weken gehad en gelijk heel wat pagina’s gemist haha. 2 x per dag sporten doe ik al lang niet meer. Deed ik in de periode dat ik geen werk of heel weinig werk had. Nu nog minimaal 3 keer per week +- 1 uur per keer krachttraining. Meer tijd heb ik er ook niet voor. En is eigelijk ook meer dan genoeg om goed resultaat en vooruitgang te halen. Komende weken kom ik er helaas helemaal niet meer aan toe :( Donderdag avond tijdens mijn werk ineens een stekende pijn in mijn rechter knie. Volgende morgen naar de huisarts zij dacht (bijna zeker) dat de meniscus gescheurd is aangezien ik mijn been ook niet meer recht kan krijgen wat een echt veel pijn doet als ik het probeer :swear En kan pas 16 Julie in in ziekenhuis terecht :wtf :swear. Dus de komende tijd niet aan het werk en sporten zit er ook niet in :(
En hoe is het met jou Eamane op 300 kcal leven :wtf Nog steeds of gaat het al weer beter.
30 juni 2012 om 20:30 #18023099Bwah….
Langzaamaan gaat het wat beter, maar ik kom nog altijd niet aan de 1000. Kan nu wel wat meer eten voor het eruit komt, maar het komt er nog steeds allemaal uit ;).
Maar ben niet meer zo slap als eerst. Lichaam is er ook wel aan gewend inmiddels. Val nu ook langzamer af dan in het begin.
Komt allemaal wel goed, maar opschieten doet het niet.Nu hopen dat die kilo’s er niet weer aanvliegen als alles weer normaal is. Niet dat ik anders de moeite had genomen af te vallen, maar alles minder is welkom he…. :jerry
Meniscus is wel echt klote trouwens…. En helemaal belachelijk dat je daar zo lang voor moet wachten. Wat je kunt doen is even bij een fysiotherapeut langs nog. Die kent wat meer tests etc dan de huisarts, dus die kan je al iets meer duidelijkheid geven.
Of inderdaad gewoon wachten, maar mijn god wat kan dat lang duren als je pijn hebt! Bah!30 juni 2012 om 21:52 #18023100AnoniemLid sinds:
1 January 1970We willen allemaal snel van de ellende af. Soms gaat dat niet. In jou geval erg vervelend wat jij eet niet makkelijk binnen blijft :( Om van overgewicht af te komen wel handig. In jou geval denk ik niet van toepassing?
Gister bij de huisarts geweest. Zij melde mij gelijk aan bij het ziekenhuis (Winschoten). Vandaag al de brief met de afspraak. Had de brief nog niet goed gelezen. Ik zag staan maandag :D Ik dacht zo dat is snel :D. Later de brief nog eens goed gelezen Maandag 16-07-2012 :vertag :wtf. Ik heb er gelukkig geen pijn aan. Alleen als ik mijn been probeer te strekken of bij sommige bewegingen. Verder is het zwaar kl*ten Zit nog maar voor de 2de dag thuis en ben er nu al flauw van :( En zoals het er nu voorstaat komen er zeker nog wel 4 weken bij, eerst op het spreekuur, dan nog de behandeling ik ga uit van een kijk operatie, en dan nog een korte tijd kalm aan :D Wat ik wel ga doen is langs de sportschool waneer mijn instructeur er is. Hij kan mij ook van goede tips en trucs voorzien.
Waar ik zeker de komende tijd tijd voor heb is dit forum bestoken mijn mijn berichtjes :D :jerry1 juli 2012 om 05:40 #18023101Ah, dat laatste is alleen maar gezellig ;-). Overgewicht heb ik zeker geen last van. Absoluut niet. Maar zit nu wel op het gewicht waar ik altijd graag op had willen zitten en waar k me t beste bij voel. Dus dat is alleen maar leuk natuurlijk;-).
Fijn dat je wat dneller terecht kan! Tijd die je thuis zit is natuurlijk ook afhankelijk van wat ze vinden. Hoop iig dát ze wat vinden. Niets is zo klote als last hebben van iets en de oorzaak niet kennen en er dus niets aan kunnen doen
1 juli 2012 om 08:52 #18023102@Helmer opelfan wrote:
We willen allemaal snel van de ellende af. Soms gaat dat niet. In jou geval erg vervelend wat jij eet niet makkelijk binnen blijft :( Om van overgewicht af te komen wel handig. In jou geval denk ik niet van toepassing?
Gister bij de huisarts geweest. Zij melde mij gelijk aan bij het ziekenhuis (Winschoten). Vandaag al de brief met de afspraak. Had de brief nog niet goed gelezen. Ik zag staan maandag :D Ik dacht zo dat is snel :D. Later de brief nog eens goed gelezen Maandag 16-07-2012 :vertag :wtf. Ik heb er gelukkig geen pijn aan. Alleen als ik mijn been probeer te strekken of bij sommige bewegingen. Verder is het zwaar kl*ten Zit nog maar voor de 2de dag thuis en ben er nu al flauw van :( En zoals het er nu voorstaat komen er zeker nog wel 4 weken bij, eerst op het spreekuur, dan nog de behandeling ik ga uit van een kijk operatie, en dan nog een korte tijd kalm aan :D Wat ik wel ga doen is langs de sportschool waneer mijn instructeur er is. Hij kan mij ook van goede tips en trucs voorzien.
Waar ik zeker de komende tijd tijd voor heb is dit forum bestoken mijn mijn berichtjes :D :jerryBeterschap Medeforummer !!!!!
1 juli 2012 om 09:08 #18023103@Helmer opelfan wrote:
We willen allemaal snel van de ellende af. Soms gaat dat niet. In jou geval erg vervelend wat jij eet niet makkelijk binnen blijft :( Om van overgewicht af te komen wel handig. In jou geval denk ik niet van toepassing?
Waar ik zeker de komende tijd tijd voor heb is dit forum bestoken mijn mijn berichtjes :D :jerryRottig hoor! :(
Ik dartel inmiddels alweer rond als een mak lammetje :jerry
1 juli 2012 om 12:02 #18023104AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooi Jeroen dat jij al weer beter bent. Nu ik nog :jerry tijd voor een nieuw topic. Het grote wij zijn jullie gezondheidsproblemen Hahahahahahahahahahahaha :jerry
1 juli 2012 om 12:43 #18023105AnoniemLid sinds:
1 January 1970@KadAstra-EF wrote:
@Helmer opelfan wrote:
Waar ik zeker de komende tijd tijd voor heb is dit forum bestoken mijn mijn berichtjes :D :jerryBeterschap Medeforummer !!!!!
that’s rik
2 juli 2012 om 08:12 #18023106AnoniemLid sinds:
1 January 1970Goeijemorge deze morge :D en weer een dag bijna niks doen. Tis gelukkig super mooi weer.
2 juli 2012 om 08:30 #18023107Mogge ;)
Niets te doen? Kun je hier niet ff een handje toe steken dan? Ik verzuip in het werk, maar kan me niet concentreren (vandaar dat ik hier ff kijk).2 juli 2012 om 08:38 #18023108AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja hoor geen probleem :jerry ik ben in heel veel dingen niet goed. Komt dat mooi uit :jerry lol
Zit mooi met mijn been omhoog en Tis helaas nog niks beter :cry -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.