Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Het grote offtopic-topic / chattopic
- Dit onderwerp bevat 7,026 reacties, 85 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 juli 2015om 08:56 door biancaatje.
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2012 om 08:47 #18022238
@KadAstra-EF wrote:
Vloeken doen we in de kerk :jerry :jerry
Rik :D
Ik vloek toch g*dverdomme ook niet :jerry
24 oktober 2012 om 08:56 #18022237is het geen leuk idee om een wedstrijd te houden wat nou de aller lelijkste bumper is?
onder het mom van het kan niet altijd om het mooiste draaien :jerry
24 oktober 2012 om 09:53 #18022235Persoonlijk vind ik van die overdreven jap style tuning plastic :puke :puke Hallooo het is een OPEL!!!!
24 oktober 2012 om 09:54 #18022233daarom, er moet er een de kroon spanne :jerry
24 oktober 2012 om 10:06 #18022234Zoiets? vind deze bumper echt superlelijk op een astra
sideskirts ook trouwens24 oktober 2012 om 10:32 #18022232oh god.. the horrorr!!! :jerry
zoiets bedoel ik inderdaad trashmetal hahaha..
net zoals deze
of van die achterbumper, waarvan jejezelf afvraagt of er geen intercooler achter moet..
24 oktober 2012 om 11:14 #18022231op t opn forum hebben we heul topic dr voor ;) het foute tuning topic heet ie gloof ik ahaha als je daar af en toe ziet hoe mensen hun auto’s “tunen” .. :???:
24 oktober 2012 om 14:46 #18022226dr zal maar een collega zn auto vergeten op de handrem te zetten en die auto loop achteruit tegen mijn opeltje aan :( :(
24 oktober 2012 om 15:02 #18022224Wimpell, balen!
Veel schade? Hopelijk had je collega geen trekhaak?@ Dion, dan vind ik dit nog een graadje erger:
Het is net een opstapje voor kleine kinderen…
24 oktober 2012 om 15:06 #18022223@risl Niet alleen de bumper, de skirts lijken wel side steps :???:
24 oktober 2012 om 15:13 #18022222@risl steun afgebroken van bumper,krassen op de bumer en koplamp moet er nieuw in..totaalprijs 650 euro
24 oktober 2012 om 15:21 #18022221Jongens doe eens normaal met die tupperware zooi foto’s :jerry
24 oktober 2012 om 16:01 #18022218@astraTD wrote:
Jongens doe eens normaal met die tupperware zooi foto’s :jerry
Huh :shock: ?
Ik ook met mn mooie achterklepspoilers :( ?
Rik :D
24 oktober 2012 om 16:07 #18022217Dat gaat nog net Rikkerd :jerry
Kosten houd mij tegen anders had ik de astra ook wel wat dikker uit gevoerd zoals gsi voor bumper mooie nette 17inc, ietjes omlaag van voor.. bumpers in kleur, ramen donker van achter.
We willen allemaal zoveel maar soms zit het niet mee :jerryMaar vanaf december krijg ik tijdelijk werk 15km van me woning af…. dusss… diesel of benzine sowieso wacht ik de 1ste maand af wat ik dan rij totaal in de maand december, als het 1500km plus is hou ik hem lekker :D word het savonds maar extra rondje om de kerk king: :jerry
24 oktober 2012 om 16:14 #18022215Maaruh ik ben er weer vandoor visite avond :jerry laatste 10km ritje maken voor de woensdag..
Toedeloe girls
24 oktober 2012 om 18:17 #18022201@RISL wrote:
Wimpell, balen!
Veel schade? Hopelijk had je collega geen trekhaak?@ Dion, dan vind ik dit nog een graadje erger:
hmm, zou dat een winkeldochter zijn / worden? ( :puke )
24 oktober 2012 om 19:53 #18022168@astraTD wrote:
okeee net echt wat bizars mee gemaakt :shock: :shock:
Ree zoals altijd elke avond een rondje door de stad..
Zie ik ineens 2 scooters recht op me af komen met een hoge snelheid op 1 scooter 2 mensen helemaal in het zwart, gezicht was bedekt met een bivak muts, en andere scooter werd bestuurd door een persoon ook in het zwart.. Ik dacht wtf en 200meter verderop zie ik allemaal mensen bij een juwelierszaak staan waar de ramen van in zijn gegooid :???:
Scooters beide zonder nummerplaat… Wat moet ik er nou mee :hmmzEn toen reed ik richting tankstation zie ik een persoon een scooter tanken ook zonder nummerplaat maar die persoon was in het wit en scooter lichtgroen. Ik rij er langs om die knaap van kortbij te bekijken springt die gek in paniek op zijn scooter en rijd wie de malle weg. Wou hem echt serieus om rijden scheelde maar un meter..
Wat een avond zeg :???:
alhoewel het niet hetzelfde is, had ik ook een akelig moment met een scooter.
vanmorgen in het donker reed ik naar het werk.
reed iets te hard, rond de 100 (mocht 80)op het laatste moment moest ik nog remmen ook, want opeens zag ik een scooter.
was ook helemaal zwart, en kan mij niet herrineren dat er verlichting brande…. :|op een andere noot: heb zelf ook een scooter gekocht, kan ik de astra wat meer laten staan.
vooral met de benzine prijzen.
is een brommer, dus helm is ook al besteld. (nog nooit een scooter gehad…. :P)
alleen even kijken naar een nieuwe accu, de scooter start niet meer elektrisch, alleen kickstart.
maar moet hem nog wel op naam zetten. :D24 oktober 2012 om 20:03 #18022513@FnF_racer wrote:
@astraTD wrote:
okeee net echt wat bizars mee gemaakt :shock: :shock:
Ree zoals altijd elke avond een rondje door de stad..
Zie ik ineens 2 scooters recht op me af komen met een hoge snelheid op 1 scooter 2 mensen helemaal in het zwart, gezicht was bedekt met een bivak muts, en andere scooter werd bestuurd door een persoon ook in het zwart.. Ik dacht wtf en 200meter verderop zie ik allemaal mensen bij een juwelierszaak staan waar de ramen van in zijn gegooid :???:
Scooters beide zonder nummerplaat… Wat moet ik er nou mee :hmmzEn toen reed ik richting tankstation zie ik een persoon een scooter tanken ook zonder nummerplaat maar die persoon was in het wit en scooter lichtgroen. Ik rij er langs om die knaap van kortbij te bekijken springt die gek in paniek op zijn scooter en rijd wie de malle weg. Wou hem echt serieus om rijden scheelde maar un meter..
Wat een avond zeg :???:
alhoewel het niet hetzelfde is, had ik ook een akelig moment met een scooter.
vanmorgen in het donker reed ik naar het werk.
reed iets te hard, rond de 100 (mocht 80)op het laatste moment moest ik nog remmen ook, want opeens zag ik een scooter.
was ook helemaal zwart, en kan mij niet herrineren dat er verlichting brande…. :|op een andere noot: heb zelf ook een scooter gekocht, kan ik de astra wat meer laten staan.
vooral met de benzine prijzen.
is een brommer, dus helm is ook al besteld. (nog nooit een scooter gehad…. :P)
alleen even kijken naar een nieuwe accu, de scooter start niet meer elektrisch, alleen kickstart.
maar moet hem nog wel op naam zetten. :DRare figuren tegenwordig abnormaal.
Inbraak is hier nog niet op het nieuws geweest :???:Als je scooter opcontact zet, gaat dan je remlicht als je rem in knijpt? ook je knipperlichten?
Als die wel gaan moet je verder kijken naar de rails of startmotortje kapot.Als het licht en zo niet gaat, waarschijnlijk de accu.
Kan je dus weer testen als je hem start via de kicker als die dan loopt dan eens remmen of knipperlicht aan zetten om te kijken of dan iets gaat.24 oktober 2012 om 20:19 #18022187@astraTD wrote:
Als je scooter opcontact zet, gaat dan je remlicht als je rem in knijpt? ook je knipperlichten?
Als die wel gaan moet je verder kijken naar de rails of startmotortje kapot.Als het licht en zo niet gaat, waarschijnlijk de accu.
Kan je dus weer testen als je hem start via de kicker als die dan loopt dan eens remmen of knipperlicht aan zetten om te kijken of dan iets gaat.rem gaat aan, dus accu werkt nog wel enigzins.
maar heeft een tijdje stil gestaan (tot ik er eindelijk op kan rijden…. ;))
heeft ook geen tijd gehad om op te laden trouwens.maar als ik dus iets tegen kom, moet ik even jouw een PB sturen? :P
want zoals gezegd, ben gelijk gegaan voor de auto, en ben dus al 24.
heb 0.0 verstand van scooters. (gaat nu veranderen. :jerry )ga hem alleen volgende week vrijdag pas ophalen. dan heb ik een halve dag vrij. ;)
24 oktober 2012 om 20:24 #18022485Ja je kan hem ook effen langs brengen of ik naar jou:jerry
Normaal moet je hem horen klikken zeg maar bij de startmotor.
Zou effen 3uurtjes de oplader erop zetten.
25 oktober 2012 om 07:00 #18022291@RISL wrote:
Wimpell, balen!
sneeuwschuiver tjoening :jerry wat een ding zeg..
25 oktober 2012 om 08:11 #1802226525 oktober 2012 om 08:13 #18022264stiekem zitten daar vleugels onder, en als je ff niet kijkt vliegtie zo weg :jerry
25 oktober 2012 om 08:39 #18022260En zie ook die achterspoiler op die Astra….
25 oktober 2012 om 08:41 #18022258ik stoor me meer aan hoe de voorbumper niet doorloopt op het zijscherm :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.