Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Het grote offtopic-topic / chattopic
- Dit onderwerp bevat 7,026 reacties, 85 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 juli 2015om 08:56 door biancaatje.
-
AuteurBerichten
-
4 oktober 2012 om 08:06 #18026728
@wimpell wrote:
sja het is maar net waar je van houd……mja om dat in een zaal te kijken waar iedereen langsloopt das wel ranzig :puke
Die gast voelt zich niet opgelaten om dat soort dingen in het openbaar te kijken.
En een paal in de broek, joehoe !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jerryRik :D
4 oktober 2012 om 08:07 #18026729We hebben er maar weer een hoop werk mee.
4 oktober 2012 om 08:07 #18026730zijn wel veel truckers hier. :thumbup
Bij vtl moet je overal zelf achter aangaan en goed opletten wat ze doen. Toen ik eind vorige eeuw mijn rijbewijzen ging halen had ik bij hun een bankrekening geopend om te sparen voor mijn rijbewijzen, bij te weinig saldo zou deze omgezet worden tot lening. Nu heb ik als verrassing van mijn ouders mijn theorie b en c en rijexamen b gehad. Dit was top van ze :thumbup. Wat doen nu die :ass van een vtl, het bedrag van deze examens zonder toestemming van mij van de rekening gehaald. Heb een paar weken achter mijn eigen geld aan moeten bellen. Ze vonden het stom dat ik het van mijn ouders kreeg, had toch niet voor niks z’n rekening geopend. Uiteindelijk naar veel bellen kreeg ik het bedrag terug en met veel pijn en moeite werd ook de rente opnieuw berekend. had ff rood gestaan door hun fout.
Hoop dat je al iets hebt gevonden astratd
4 oktober 2012 om 08:10 #18026731@RISL wrote:
We hebben er maar weer een hoop werk mee.
houd je van de straat hahaha
misschien toch maar weer een keer de regels onder de aandacht brengen
4 oktober 2012 om 08:11 #18026732@gsi rudi wrote:
zijn wel veel truckers hier. :thumbup
Bij vtl moet je overal zelf achter aangaan en goed opletten wat ze doen. Toen ik eind vorige eeuw mijn rijbewijzen ging halen had ik bij hun een bankrekening geopend om te sparen voor mijn rijbewijzen, bij te weinig saldo zou deze omgezet worden tot lening. Nu heb ik als verrassing van mijn ouders mijn theorie b en c en rijexamen b gehad. Dit was top van ze :thumbup. Wat doen nu die :ass van een vtl, het bedrag van deze examens zonder toestemming van mij van de rekening gehaald. Heb een paar weken achter mijn eigen geld aan moeten bellen. Ze vonden het stom dat ik het van mijn ouders kreeg, had toch niet voor niks z’n rekening geopend. Uiteindelijk naar veel bellen kreeg ik het bedrag terug en met veel pijn en moeite werd ook de rente opnieuw berekend. had ff rood gestaan door hun fout.
Hoop dat je al iets hebt gevonden astratd
Ja is ongelooflijk hoe die met mensen omgaan.
20 oktober heb ik pas gesprek dat ik misschien kan instromen bij opleiding logistiek teamleider.. dat ik volgend jaar nieuwe kansen probeer als vrachtwagenchauffeur.4 oktober 2012 om 08:12 #18026733De regels zijn duidelijk en voor iedereen leesbaar. Tevens kun je ze lezen bij aanmelding.
4 oktober 2012 om 08:13 #18026734@RISL wrote:
We hebben er maar weer een hoop werk mee.
ik heb de desbetreffende persoon en zijn alter ego’s posts doorgelezen
en hij haalt uit bij bijna elk puntje van kritiek
Dickhead is een van zn favo scheldwoordjes
denk dat een behandeling in de psychiatrie hem goed zal doen :jerry4 oktober 2012 om 08:14 #18026735@trashmetal wrote:
Die gast heeft ook 3 accounts en is al een keer gebanned
Lijkt me tijd hem voor goed van het forum te verweiderenInderdaad lees dit topic maar eens door… lijk me sterk dat het zijn eigen auto is :hmmz
viewtopic.php?f=105&t=166355&p=2148066#p2148066
Aan gezien dat ik nu ook naar de opeldealer een insiginia kan gaan bestellen, maar lijkt me zonde van me spaarcentjes als ik hem over 3jaar weg wil doen :jerry Daarom lekker auto rijden met 0,0 aftrek :wors4 oktober 2012 om 08:14 #18026736@RISL wrote:
De regels zijn duidelijk en voor iedereen leesbaar. Tevens kun je ze lezen bij aanmelding.
Dat dacht ik ook. vandaar maar paar keer de regels gekopieerd en in de topic gezet. maar ja sommige blijven hardleers
4 oktober 2012 om 08:16 #18026737Tja, hij moet blijkbaar een auto van de zaak gaan rijden en doet z’n Insignia daarom weg.
Kan wel zijn, regels zijn regels en auto’s verkopen doe je maar op onze marktplaats.4 oktober 2012 om 08:22 #18026738Vraag me af welk werk die doet :hmmz
Foto,s en nog veel meer spelfouten lijk me sterk dat dat een zaken man is :sleeping
4 oktober 2012 om 08:24 #18026739Lijkt me niet dat hij in een team werkt :hmmz :jerry
4 oktober 2012 om 08:25 #18026740@astraTD wrote:
@trashmetal wrote:
Die gast heeft ook 3 accounts en is al een keer gebanned
Lijkt me tijd hem voor goed van het forum te verweiderenInderdaad lees dit topic maar eens door… lijk me sterk dat het zijn eigen auto is :hmmz
viewtopic.php?f=105&t=166355&p=2148066#p2148066
Aan gezien dat ik nu ook naar de opeldealer een insiginia kan gaan bestellen, maar lijkt me zonde van me spaarcentjes als ik hem over 3jaar weg wil doen :jerry Daarom lekker auto rijden met 0,0 aftrek :worsHeb ff viewtopic gelezen. zelf zit ik nu een week of 6 dagelijks op dit forum. Heel in het begin alleen meegelezen nu meer mee reageren. Als je een topic opent weet je dat je soms rare antwoorden kan krijgen. Als ik een topic open en er word vaag op gereageerd vraag ik gewoon wat het probleem is en hoe ik de topicnaam duidelijker kan maken. Het forum is er volgens mij om elkaar te helpen. Ik vind het persoonlijk fijn dat ik verschillende antwoorden krijg op mijn vragen en probeer dan de beste oplossing voor mezelf er tussen uit te halen.
Dus badankt voor jullie hulp allemaal
4 oktober 2012 om 08:26 #18026741astraTD wrote:Vraag me af welk werk die doet :hmmzFoto,s en nog veel meer spelfouten lijk me sterk dat dat een zaken man is :sleeping[/quote
Wegens geen werk meer denk ik :wors
4 oktober 2012 om 08:39 #18026742Mis ik nou iets ??
Rik :shock:
4 oktober 2012 om 08:41 #180267434 oktober 2012 om 08:42 #18026744@KadAstra-EF wrote:
Mis ik nou iets ??
Ja Rik een of andere insiginia rijder zet steeds zijn waggie tekoop in het niet marktplaats gedeelte, in verleden is die al eens gebannend.. kort samen gevat een raar ventje is het. :jerry :jerry
4 oktober 2012 om 08:44 #18026745Ja, en wij hebben er weer werk mee…
En heb zojuist ook nog een link verwijderd van iemand die z´n eigen Vectra op marktplaats had ´gespot´.
Dankzij een melding van een oud-moderator. En er was ook nog iemand die z’n OPC hier te koop had geplaatst, drukke tijden dus king:4 oktober 2012 om 08:46 #18026746@astraTD wrote:
@KadAstra-EF wrote:
Mis ik nou iets ??
Ja Rik een of andere insiginia rijder zet steeds zijn waggie tekoop in het niet marktplaats gedeelte, in verleden is die al eens gebannend.. kort samen gevat een raar ventje is het. :jerry :jerry
Haha, heb even gesneupt en heb het gesloten topic gevonden.
Ik wou nog de gek met die gast aansteken maar posten gaat niet meer daar :cry :cry :cry :cryGoeie aktie van Senatorman en RISL (onze huisbank…..eh moderator) :jerry
Rik :D
4 oktober 2012 om 08:55 #18026747Huisbank?
Bijna het hele mod-team heeft wel één of meerdere acties ondernomen op de Insignia die te koop is aangeboden (zoals topics verwijderd).4 oktober 2012 om 09:03 #18026748@RISL wrote:
Huisbank?
Bijna het hele mod-team heeft wel één of meerdere acties ondernomen op de Insignia die te koop is aangeboden (zoals topics verwijderd).Ja sorry, ik bedoelde eigenlijk de achterbank maar ik zie nu dat ik iets niet goed heb gedaan. :jerry :jerry
(je doet je werk prima hoor :thumb )
Rik :D
4 oktober 2012 om 09:05 #18026749De achterbank? Lekker lang uit liggen dan :P
4 oktober 2012 om 09:06 #18026750@RISL wrote:
Ja, en wij hebben er weer werk mee…
En heb zojuist ook nog een link verwijderd van iemand die z´n eigen Vectra op marktplaats had ´gespot´.
Dankzij een melding van een oud-moderator. En er was ook nog iemand die z’n OPC hier te koop had geplaatst, drukke tijden dus king:Als je een topic leest met eigen auto te koop. hoe meld ik dat aan jullie? moderators bedoel ik dan
4 oktober 2012 om 09:10 #18026751@gsi rudi wrote:
@RISL wrote:
Ja, en wij hebben er weer werk mee…
Dankzij een melding van een oud-moderator. En er was ook nog iemand die z’n OPC hier te koop had geplaatst, drukke tijden dus king:Als je een topic leest met eigen auto te koop. hoe meld ik dat aan jullie? moderators bedoel ik dan
Een pm sturen naar de moderator die je het eerste tegenkomt.
dan komt het altijd goed.’
Dit geld ook voor het taalgebruik wat je niet aanstaat :thumbupIk heb in ieder geval veel vertrouwen in de heren moderators alhier.
Wordt altijd teruggemaild en netjes geantwoord :thumbup
Ook al is het soms in mn nadeel :shock:Rik :D
4 oktober 2012 om 09:14 #18026752Pm kan, maar als die moderator niet online is, duurt het even voordat het verwerkt wordt.
Je kunt de betreffende post het best melden via het uitroeptekentje, dan kan iedere moderator de melding zien en het probleem verhelpen. Dit tekentje dus:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.