Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1
- Dit onderwerp bevat 4,350 reacties, 495 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 december 2016om 14:26 door Thunderstruck.
-
AuteurBerichten
-
14 augustus 2012 om 11:15 #17951133
Zo te zien gaat dat niet passen!
Ik ben verliefd op jouw engine bay :wub
14 augustus 2012 om 11:30 #17951134ja daar ben ik dus ook bang voor.
thanks man, ik hoef alleen nog maar klein spul en dan istie af
14 augustus 2012 om 11:45 #17951135http://www.uploadplaatjes.nl/image/view/658583
past prima veerpootbrug!!!!
Heb hem alleen er niet op geschroefd nog niet!!!
14 augustus 2012 om 11:52 #17951136dat gaat maar net zo te zien, maar thanks man.
14 augustus 2012 om 15:42 #17951137@DarkNL08 wrote:
Stukje polijsten/hele paneel polijsten?
Het heeft al totaal geen nut meer :cry vandaag schade herspoten wat ik had opgelopen met uitlijnen. Kreeg te horen of je voorbewerking is slecht… Of de lak is slechte kwaliteit. Dus ik ga sparen voor opnieuw spuiten en NOOIT meer bij een pool omdat ik er samen met een maat van me wat elektra had gemaakt :fy1
15 augustus 2012 om 12:02 #17951138@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Nooit terpentine gebruiken! laat inderdaad vet achter.. Thinner is voor huis tuin en keuken gebruik goed.
Zelf gebruik ik makrisol van Marka.. Is industriele ontvetter, als je dit een keer gebruikt hebt, wil je nooit anders meer :D!
Ik spuit al mijn spul zelf…
Laatste toevoeging.. Gespoten met motip ;)Mr-T-Opel-Astra-G, zou je hier eens een keer een how-to-tje van kunnen maken. Vind het er echt supergaaf uitzien op jou foto. Hulde :wors Ik weet niet welke delen je allemaal gespoten hebt maar ik ben van plan mijn middenconsole te gaan doen, of althans, eens aan het kijken hoe dat eea in zijn werk gaat en dan te beoordelen of dat het waard is :hmmz Ben nu dus aan het zoeken naar instructies en benodigde materialen… Let me know.
15 augustus 2012 om 14:19 #17951139waarom zit er zo’n gigantisch prijsverschil tussen xenonkits?
en waarom zou iemand dan juist Pilot xenon kopen die 200 euro is, tegenover een kitje van 23 euro..
er zal vast wel kwaliteits verschil in zitten, maar toch niet een verschil van 175 euro :wtf :hmmz15 augustus 2012 om 14:23 #17951140@dion87 wrote:
waarom zit er zo’n gigantisch prijsverschil tussen xenonkits?
en waarom zou iemand dan juist Pilot xenon kopen die 200 euro is, tegenover een kitje van 23 euro..
er zal vast wel kwaliteits verschil in zitten, maar toch niet een verschil van 175 euro :wtf :hmmzGeen flauw idee, mij was dat prijsverschil veels te groot heb het gwn lekker cheap gedaan.
Zeer tevreden toen d’r tijd :thumb .15 augustus 2012 om 14:25 #17951141@DMLB ceo wrote:
@dion87 wrote:
waarom zit er zo’n gigantisch prijsverschil tussen xenonkits?
en waarom zou iemand dan juist Pilot xenon kopen die 200 euro is, tegenover een kitje van 23 euro..
er zal vast wel kwaliteits verschil in zitten, maar toch niet een verschil van 175 euro :wtf :hmmzGeen flauw idee, mij was dat prijsverschil veels te groot heb het gwn lekker cheap gedaan.
Zeer tevreden toen d’r tijd :thumb .http://www.ebay.co.uk/itm/35W-AC-Xenon-HID-Conversion-kit-H1-H3-H7-H9-H11-HB3-HB4-9005-9006-BALLAST-BULB-/251072261561?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item3a7512adb9#ht_2775wt_1188″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.pilotxenonshop.com/pilot-xenon-verlichting?gclid=CNCokpDp6bECFY8mtAodIC8ATg” onclick=”window.open(this.href);return false;
tis toch ronduit belachelijk..
maar denk dat ik ook gewoon voor de goedkope ga, als het kapot gaat kost het tenslotte toch niet zoveel.
en ik wil alle lichten voor veranderen met xenon :agent15 augustus 2012 om 15:02 #17951142ik heb een set van 30 euro en die stoort op de radio
daar door ga ik voor een andere setmichel
15 augustus 2012 om 15:47 #17951143@Slynxz wrote:
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Nooit terpentine gebruiken! laat inderdaad vet achter.. Thinner is voor huis tuin en keuken gebruik goed.
Zelf gebruik ik makrisol van Marka.. Is industriele ontvetter, als je dit een keer gebruikt hebt, wil je nooit anders meer :D!
Ik spuit al mijn spul zelf…
Laatste toevoeging.. Gespoten met motip ;)Mr-T-Opel-Astra-G, zou je hier eens een keer een how-to-tje van kunnen maken. Vind het er echt supergaaf uitzien op jou foto. Hulde :wors Ik weet niet welke delen je allemaal gespoten hebt maar ik ben van plan mijn middenconsole te gaan doen, of althans, eens aan het kijken hoe dat eea in zijn werk gaat en dan te beoordelen of dat het waard is :hmmz Ben nu dus aan het zoeken naar instructies en benodigde materialen… Let me know.
Leuke pookhoes ook, waar heb je die weg ?
Rik :D
15 augustus 2012 om 17:30 #17951144Ebay ;) 15 euro, pookhoes en handrem.. gratis verzending toendertijd. :) How-to komt nog.
15 augustus 2012 om 20:22 #17951145Hai, ik heb op mijn Opel Astra F2 1.6i van 1996 sportvelgen zitten van Dotz, en daarop zitten mooie brede Roadstone banden. Ik heb de auto nog maar kort en wilde eens de bandendruk controleren. De bandenmaat is 195 × 50 × R15, 82V. Nu kan ik bijna nergens vinden hoeveel lucht daarin hoort. Ik neem aan dat dit niet de originele banden zijn, maar ik heb in de binnenzijde benzineklep gekeken en me ook maar daar aan gehouden bij het oppompen. Dat was bij volle belasting (had ik) 2,2 bar voor en 2,4 bar achter. Klopt dit een beetje denken jullie? Ze waren een stuk zachter…
Graag jullie advies hierover.16 augustus 2012 om 07:31 #17951146wie van jullie weet of je de orginele astra h radio zo kan loshalen zonder dat de code erop zit of iets dergelijks..
Wil een parrot inouwen maar niet de radio of astra over de zeik hebben met al die electrazooi ;)Alvast bedankt :afro
16 augustus 2012 om 13:57 #17951147Wie van jullie weet hoeveel ampere zekering er in moet bij de sigaretenaansteker (nr. 36) van een Astra G uit 1999?
16 augustus 2012 om 14:15 #17951148@Danisnel, staat dat niet ook in de handleiding van je auto? Ik denk dat weinigen dat uit hun hoofd weten, dus als je in het boekje kijkt, ben je waarschijnlijk sneller.
16 augustus 2012 om 14:17 #1795114916 augustus 2012 om 16:04 #17951150
dit is van een 1999 astra
michel
16 augustus 2012 om 21:28 #17951151Bedankt Michel!
Dan heb ik toch de juiste hoeveelheid ampere erin zitten.
Dan verbaas ik me er toch over waarom hij steeds doorbrand.
Vraagt het te veel capaciteit als ik mijn telefoon eraan oplaad?Moet onderhand namelijk 2x per maand de zekering vervangen.
17 augustus 2012 om 15:24 #17951152@danisnel had ik ook maar had mijn us module er ook op hangen nu die afgekoppeld en voorlopig blijft ze nog heel maar ik roep niet te hard :)
maar normaal zit er een blauwe van 15A in17 augustus 2012 om 15:51 #17951153iemand ooit al deurpanelen van een astra j verwijderd?
Waar zitten de boutjes van de voorste.
Achter het dunne latje, achter de klink en waar nog?17 augustus 2012 om 16:46 #17951154@HuubvG wrote:
Hai, ik heb op mijn Opel Astra F2 1.6i van 1996 sportvelgen zitten van Dotz, en daarop zitten mooie brede Roadstone banden. Ik heb de auto nog maar kort en wilde eens de bandendruk controleren. De bandenmaat is 195 × 50 × R15, 82V. Nu kan ik bijna nergens vinden hoeveel lucht daarin hoort. Ik neem aan dat dit niet de originele banden zijn, maar ik heb in de binnenzijde benzineklep gekeken en me ook maar daar aan gehouden bij het oppompen. Dat was bij volle belasting (had ik) 2,2 bar voor en 2,4 bar achter. Klopt dit een beetje denken jullie? Ze waren een stuk zachter…
Graag jullie advies hierover.Rustig 2,4bar rondom hoor! Wat hoger kan evt. ook nog wel. Beladen zou ik ‘m op 2.8 rondom zetten…
17 augustus 2012 om 16:56 #17951155Oké Jeroen K, bedankt voor je antwoord. Ik zal ze tussen de 2,4 en 2,8 houden. Nogmaals bedankt voor het meedenken!
Groet,
Huub17 augustus 2012 om 20:53 #17951156Mijn astra F1 1600 cc GLS uit 1992 staat op 175/65 R 14 banden en voor heb ik 3.0 bar en achter 2,5 bar.
Ik heb geen stuurbekrachtiging dus vandaar :DRik :D
17 augustus 2012 om 21:18 #17951157af en toe heb ik alle 4 banden op 3,5 bar :thumb maar normaal altijd op 3bar.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.