Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1
- Dit onderwerp bevat 4,350 reacties, 495 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 december 2016om 14:26 door Thunderstruck.
-
AuteurBerichten
-
3 april 2012 om 16:50 #17950483
@wim-v6 wrote:
Ow, ehh ja, ik heb alleen ervaring met de Leon1 topsport en Cupra4, die hebben wel verwarmde spiegels..
Maar dus niet alle met electrische spiegels bij de Volkswagen Auto Groep??
Willem
de gewone sport van de leon heeft het inderdaad niet. misschien als extra optie wel mogelijk.
5 april 2012 om 10:17 #17950484zijn eigenlijk de deurklinken aan de binnenkant van de deuren bij de G ook in zwart gelevert? wil namelijk van die chrome af, vind dat maar niks in het interieur..
5 april 2012 om 10:25 #17950485Jep, chrome deurklinken was standaard op de Coupé, maar in de HB’s heb je ook zwarte.
Bij mij is dat het laatste chroom op de auto, maar ik vind ze daar juist wel mooi.5 april 2012 om 10:40 #17950486tja ik vind chroom best mooi, maar dan wel onder de motorkap.. het interieur wilk gewoon glanszwart met mat zwart hebben.
had dat laatst gezien bij Baas J ze wagen, en moest me echt inhouden niet te kwijlen hahaha
5 april 2012 om 11:36 #17950487@dion87 wrote:
tja ik vind chroom best mooi, maar dan wel onder de motorkap.. het interieur wilk gewoon glanszwart met mat zwart hebben.
Had je even eerder moeten zeggen, heb net mn binnenklinken vervangen voor chromen en de oude weggegooid.
Je had ze voor de prijs van een postzegel kunnen hebben! Tenzij je wat met klinken kunt doen van de achterportieren. die heb ik wel nog voor je.5 april 2012 om 11:39 #17950488zijn die het zelfde dan? want dan wilk me chrome best met je ruilen..
5 april 2012 om 17:59 #17950489@dion87 wrote:
tja ik vind chroom best mooi, maar dan wel onder de motorkap.. het interieur wilk gewoon glanszwart met mat zwart hebben.
had dat laatst gezien bij Baas J ze wagen, en moest me echt inhouden niet te kwijlen hahaha
Ja heb t laatst maar es opgedweild…
Linker nog steeds te koop trouwens. Professioneel in hoogglans zwart laten spuiten en ruimte voor 3x 52mm meters.
6 april 2012 om 11:06 #17950490@dion87 wrote:
zijn die het zelfde dan? want dan wilk me chrome best met je ruilen..
Ik heb al chromen liggen, maar het is een kwestie dat ik ze zonder beschadigingen eruit moet halen :P ik heb de standaard zwarte er dan ook maar “uitgeknipt” i.p.v. met het pennetje te hannesse :P maarja, het is een beetje op de TO-DO stapel terecht gekomen. aankomende donderdag heb ik vrij, met een beetje weer kan ik hier dus aan beginnen. ik pm je wel als ik ze los heb.
6 april 2012 om 11:17 #17950491@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
@dion87 wrote:
zijn die het zelfde dan? want dan wilk me chrome best met je ruilen..
Ik heb al chromen liggen, maar het is een kwestie dat ik ze zonder beschadigingen eruit moet halen :P ik heb de standaard zwarte er dan ook maar “uitgeknipt” i.p.v. met het pennetje te hannesse :P maarja, het is een beetje op de TO-DO stapel terecht gekomen. aankomende donderdag heb ik vrij, met een beetje weer kan ik hier dus aan beginnen. ik pm je wel als ik ze los heb.
is goed, ik hoor het wel ff :P
6 april 2012 om 16:55 #17950492Vandaag mn midden console spuiten.
– Eerst goed geschuurd (Watervast schuurpapier)
– Daarna goed ontvet
– 3 lagen plastic primer (Met wachttijd er tussen)
– Nu heb ik de kleur lak erop gespoten in dunne lagen maar nu krijg ik dit op mijn lak. Ik weet niet wat het is, want het lijkt niet echt op stof Weet iemand wat het is ? en wat ik er tegen kan doen ? :( :(Ik had met mijn kameraad erover. Nu goed laten drogen en dan Maandag? Met heel fijn schuurpapier opschuren, en bij spuiten of helemaal 1 laag eroverheen en dan kijken of het verbeterd?
Of heeft iemand hier nog andere ideeën over?
Hier zijn wat foto’s
6 april 2012 om 17:22 #17950493Bubbles!! Temperatuur van de spuitbussen mogelijk te laag, 3 lagen kunstofprimer is een cliché, met één dekkende laag ben je al voldoende geholpen. Hoe goed heb je je console geschoren? Het beste (maar ook tijdrovende) resultaat heb je als je de structuur er COMPLEET vanaf hebt geschuurd. Er zit namelijk een beschermlaag op de bestaande structuur, die naar zeggen… Erg moeilijk volledig te verwijderen. Wat voor een ontvetter gebruik je? Heb ondertussen de nodige uren al in mijn console zitten, maar het resultaat gaat er naar worden.
Misschien kan ik je ergens bijsturen waar het fout gaat.
Wil je dit nog rechttrekken, LICHT met een P600 schuurpapiertje opschuren, want je wil je werk niet teniet doen.6 april 2012 om 22:56 #17950494Heb hem 2 x ontvet met dreft. Weet niet of dat goed was, maar inderdaad wou ik hem dan met p600 of met p1000 opschuren. En dan laagje er overheen, en dan maar hopen dat het goed gaat.
Het gaat maar om een aantal kleine plekjes waar die ‘bubbles’ ontstaan. En verder ziet dat console er super strak uit :thumb
7 april 2012 om 02:55 #17950495Daar zit je probleem. “Dreft”?! :wtf Gewoon ontvetter gebruiken zoals het hoort en die daar voor ontwikkeld is. Je hebt nog geluk dat dit de enige plekjes zijn. Je hebt wel kans in de toekomst dat het kan gaan bladeren.
9 april 2012 om 23:09 #17950496Wat is een kwalitatief goede folie om ruiten mee te tinten die voor een particulier ook aan te schaffen is? Of is er iemand die mij professionele folie kan verkopen? Hoor het graag.
Sander.
12 april 2012 om 09:27 #17950497ik ben vast niet de enige met dit probleem, als ik zo tussen de 20 en de 40 rij, trilt mijn hemel.. maar dusdanig erg dat dan haast niet te rijden valt zonder radio..
wie heeft hier nog meer last van? en wie weet een oplossing hiervoor?
ik ben nog wel van plan me hemel zwart te maken, dus hij gaat er zoiezo nog een keer uit.
12 april 2012 om 13:56 #17950498@dion87 wrote:
ik ben vast niet de enige met dit probleem, als ik zo tussen de 20 en de 40 rij, trilt mijn hemel.. maar dusdanig erg dat dan haast niet te rijden valt zonder radio..
wie heeft hier nog meer last van? en wie weet een oplossing hiervoor?
ik ben nog wel van plan me hemel zwart te maken, dus hij gaat er zoiezo nog een keer uit.
Ik heb er geen oplossing voor maar wou mn hemel ook eens een andere look geven, had je al een idee hoe je het wilt doen??
12 april 2012 om 17:04 #17950499Geen probleem mee dion, en heb ook een coupe.
13 april 2012 om 19:04 #17950500Nu eens een kleine grote vraag die niet veel met auto’s te maken heeft :D
Maar heeft iemand al eens geprobeerd om auto polish op een gsm scherm te gebruiken? :jerry
Heb namelijk een paar fijne krasjes op m’n smartphone maar ik weet niet of car polish misschien te grof is voor zo’n schermpje? :D14 april 2012 om 11:47 #17950501@kwuyts wrote:
Nu eens een kleine grote vraag die niet veel met auto’s te maken heeft :D
Maar heeft iemand al eens geprobeerd om auto polish op een gsm scherm te gebruiken? :jerry
Heb namelijk een paar fijne krasjes op m’n smartphone maar ik weet niet of car polish misschien te grof is voor zo’n schermpje? :DDaar zijn kitjes voor te kopen, zou er zelf niet met een polijstmachine aan gaan zitten hahaha, :jerry standaard doe ik op mn phones een schermpje, is die zover bekrast, pulk ik hem eraf, en doe er een nieuwe op :P mag voor die 2 euro niet klagen.
14 april 2012 om 12:00 #17950502AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dat doe ik ook ja, stop vaak mn sleutels bij mn telefoon enzo :jerry
14 april 2012 om 12:57 #17950503Hallo, ik ben nog steeds opzoek naar leuke achterlichten voor mijn astra g.
Is iemand bekent met deze achterlichten?:
http://www.cargoods.nl/shop/led-achterlichten/7435-led-achterlichten-opel-astra-g-sedan-rood/” onclick=”window.open(this.href);return false;Deze ogen op de afbeeldingen wat donkerder, dit is ook wat ik graag wil maar zou ze graag eens willen zien op een astra gemonteerd.
Groet
Edit;
Heb deze ook nog op ebay gevonden:
http://www.ebay.ch/itm/DEPO-LED-RUCKLEUCHTEN-SET-SMOKE-fuer-OPEL-ASTRA-G-Limo/110809798691?ssPageName=mem_guide:1&rd=1&ih=001&category=57322&cmd=ViewItem” onclick=”window.open(this.href);return false;Deze zijn neem ik aan gewoon apk goed? En heeft iemand ervaring om zoiets te kopen via ebay?
14 april 2012 om 13:51 #17950504Ik zag deze sticker in de passagierskant, waar gaat het precies over ??
14 april 2012 om 13:55 #17950505@Step-han wrote:
Deze zijn neem ik aan gewoon apk goed? En heeft iemand ervaring om zoiets te kopen via ebay?
Ik heb zelf eens smoke achterlichten gehaald, maar daar zaten geen reflectoren in. deze moet je wel hebben volgens apk. of je moet willen rondrijden met “losse” reflectoren op je auto geplakt.
Ergelijke is altijd dat je niet kunt zien bij de smoke achterlichten of deze er wel of niet inzitten.
sommige mensen hebben er zelf geen problemen mee, maar volgens apk zijn reflectoren verplicht. (in op aan de de achterzijde)
15 april 2012 om 17:39 #17950506@Dantji wrote:
Ik zag deze sticker in de passagierskant, waar gaat het precies over ??
http://translate.google.com/#en|nl| soms doet dit wonderen :p
15 april 2012 om 19:36 #17950507@marzaz wrote:
@Dantji wrote:
Ik zag deze sticker in de passagierskant, waar gaat het precies over ??
http://translate.google.com/#en|nl| soms doet dit wonderen :p
Eigenlijk zou google translate plaatjes moeten kunnen vertalen :)
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.