Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1
- Dit onderwerp bevat 4,350 reacties, 495 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 december 2016om 14:26 door Thunderstruck.
-
AuteurBerichten
-
1 maart 2012 om 11:06 #17950314
@dion87 wrote:
is het niet zo dat de XER uitlaat een stuk beter is dan die van een XEV, dus zal je er op achteruit gaan toch?
Mijn zoektocht naar een XER uitlaat is ook nog niet voorbij, hou het gewoon even achter de hand dat die van een XEV mogelijk is
1 maart 2012 om 13:10 #17950315@wim-v6 wrote:
> Check Control Astra-H
– Check Control is NIET standaard op iedere Astra-H, maar een optie.
– een Astra-H met TID geeft dit dus niet aan, hooguit een Controle lampje die weergeeft dat er ergens een lampje stuk is.
WillemDe Cosmo is volgens de folder alleen maar geleverd met een GID of een CID ivm de ECC die standaard op deze uitvoering zit.
Een TID of BID kan daar niet mee overweg. Als je een GID of een CID hebt dan heb je dus ook altijd check-controle.1 maart 2012 om 17:48 #17950316@Vertiligo wrote:
@dion87 wrote:
is het niet zo dat de XER uitlaat een stuk beter is dan die van een XEV, dus zal je er op achteruit gaan toch?
Mijn zoektocht naar een XER uitlaat is ook nog niet voorbij, hou het gewoon even achter de hand dat die van een XEV mogelijk is
Waarom laat je niet wat op maat lassen eigenlijk?
1 maart 2012 om 19:54 #17950317Heren,
Zaterdag a.s. ga ik m’n nieuwe bekleding ophalen bij kapelleboer maar nu zit ik met een vraag:
Is het mogelijk om mijn oude bekleding te demonteren (behalve bestuurdersstoel) zonder dat m’n airbag klapt omdat ik dan ineens wat componenten uit het systeem haal, of is dit mogelijk?Dan hoef ik i.i.g niet met onnodig veel ballast te gaan rijden. Alvast bedankt :D!
1 maart 2012 om 21:01 #17950318@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Heren,
Zaterdag a.s. ga ik m’n nieuwe bekleding ophalen bij kapelleboer maar nu zit ik met een vraag:
Is het mogelijk om mijn oude bekleding te demonteren (behalve bestuurdersstoel) zonder dat m’n airbag klapt omdat ik dan ineens wat componenten uit het systeem haal, of is dit mogelijk?Dan hoef ik i.i.g niet met onnodig veel ballast te gaan rijden. Alvast bedankt :D!
Zo’n interieurtje weegt toch niks, achterbankje plat en achterin schuiven.
Zou wel de bestuurders en passagiers stoe,l de rug leuning helemaal naar achter draaien.1 maart 2012 om 21:04 #17950319@Baas J. wrote:
@Vertiligo wrote:
@dion87 wrote:
Dat zou ook nog een oplossing zijn ja, waarschijnlijk ook nog een betere :hmmz maar wat zou dan een goede diameter en bedrijf en al zijn :hmmz
1 maart 2012 om 21:17 #17950320@astraTD wrote:
Zo’n interieurtje weegt toch niks, achterbankje plat en achterin schuiven.
Zou wel de bestuurders en passagiers stoe,l de rug leuning helemaal naar achter draaien.Gaat ook niet om het gewicht, maar heb geen zin om 1,5 uur met losse interieurstukken te gaan rijden als dat niet hoeft ;)
1 maart 2012 om 22:35 #17950321Beter even je passagierstoel eruit halen, zit met 2 boutjes vast en een stekker aan de onderkant. Kan je veilig lostrekken met contact uit. Daarna brand wel je airbag storingslampje omdat de auto merkt dat er een airbag ontbreekt.
1 maart 2012 om 22:36 #17950322@Vertiligo wrote:
@Baas J. wrote:
@Vertiligo wrote:
@dion87 wrote:
Dat zou ook nog een oplossing zijn ja, waarschijnlijk ook nog een betere :hmmz maar wat zou dan een goede diameter en bedrijf en al zijn :hmmz
Geen idee waar je woont, maar er zal echt wel een tuningbedrijf zitten die uitlaten last. 63mm is voldoende.
3 maart 2012 om 17:27 #17950323Vandaag nieuwe stoel geinstalleerd, nu krijg ik een Airbagstoring signaal..
Kan dit aan het kabeltje liggen wat van de gordelklikker naar het kastje naar de bekabeling gaat, of moet er een reset gedaan worden?3 maart 2012 om 17:32 #17950324Accupolen er zeker niet afgehaald ?
Rik :)
3 maart 2012 om 17:35 #17950325Nee :S
3 maart 2012 om 17:37 #17950326Had je wel moeten doen, dan was er niks aan de hand geweest.
maar hoe je die storing eruit haalt, dat weet ik niet.Rik :)
3 maart 2012 om 20:47 #17950327@Juffer1 wrote:
@wim-v6 wrote:
> Check Control Astra-H
– Check Control is NIET standaard op iedere Astra-H, maar een optie.
– een Astra-H met TID geeft dit dus niet aan, hooguit een Controle lampje die weergeeft dat er ergens een lampje stuk is.
WillemDe Cosmo is volgens de folder alleen maar geleverd met een GID of een CID ivm de ECC die standaard op deze uitvoering zit.
Een TID of BID kan daar niet mee overweg. Als je een GID of een CID hebt dan heb je dus ook altijd check-controle.Heb geen Check controle en had een GID van fabriek af, dus het verhaal klopt niet helemaal denk ik…
Is de sensor in het watertankje trouwens makkelijk te plaatsen? Heb nog niet gekeken of ik hem al heb, maar zal dat wel eens doen…
of kan ik het misschien op de één of andere manier testen of ik het heb?3 maart 2012 om 20:48 #17950328ja lampje eruit draaien ergens en dan licht anzetten..
Of stekker van een koplamp los ofzo…
Willem
3 maart 2012 om 20:57 #17950329Juist gedaan = geen melding :p
Maar dat wist ik al hoor… ik weet dat je het kan activeren met de Opcom/Tech2,
maar heb het nog niet geprobeerd…3 maart 2012 om 22:11 #17950330Had laatst bij de Gamma 2 led lampjes opgehaald voor mijn kenteken verlichting (Astra coupe) 12 watt.
Ging ik die lampjes erin zetten, werken beide lampjes niet. :???:Zijn hier andere lampjes voor nodig of kan er geen led lampje ingezet worden ? of moet ik naar een autozaak hier in de buurt gaan
Alvast bedankt :thumb
3 maart 2012 om 22:13 #17950331Lijkt misschien een domme vraag, maar heb je ze eens omgedraaid?
4 maart 2012 om 11:09 #17950332punt in ja ledjes werken maar in 1 richting
4 maart 2012 om 15:54 #17950333Ik heb een keer de foutcodes uitgelezen via het ingedrukt houden van je gas en rempedaal de codes zijn
P0703 torque converter /brake switch b circut
P1614 sbds interactieve codes
P1616 sbds interactieve codesWie kan mij vertellen wat deze codes inhouden en of het te maken heeft met mijn weigerende centrale deurvergrendeling (achter)
Alvast bedankt eric
4 maart 2012 om 20:01 #17950334@Jefkere wrote:
Lijkt misschien een domme vraag, maar heb je ze eens omgedraaid?
Geprobeerd om te draaien, alleen werkte het lampje nog steeds niet (Lampje is niet stuk)
Dus ik weet nu echt niet wat het probleem is waarom dat lampje het niet doet… :???:
4 maart 2012 om 20:09 #17950335Alleszins al terug naar de gamma om je geld met je ticket! king:
Koop de volgende van Pilot, dan ben je zeker dat je goede hebt, zullen wel iets duurder zijn dan die van de gamma denk ik…4 maart 2012 om 20:36 #17950336Iemand in de buurt van limburg/Eindhoven in het bezit van een OpCom voor reset van een airbagstoring ;)?
PM astublieft :thumbup4 maart 2012 om 21:01 #17950337@Baas J. wrote:
@Vertiligo wrote:
@Baas J. wrote:
@Vertiligo wrote:
@dion87 wrote:
Geen idee waar je woont, maar er zal echt wel een tuningbedrijf zitten die uitlaten last. 63mm is voldoende.
Beetje late reactie, was weekendje weg haha :angel … Ik woon in Vroomshoop (Twente), maar er zullen hier vast wel wat bedrijven in de buurt zitten die dat doen, gewoon even goed rondkijken en al, moet helemaal goed komen :D
5 maart 2012 om 16:15 #17950339mr t je hebt pm :)
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.