Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 juli 2010 om 22:17 #17495722
origineel gepost door mantallica
origineel gepost door Ghanz
uh… ben bang dat ik er ook maar aan geloven mot.[img]X[/img]
hey verrek.. heb helemaal geen fotow van me eigen met de plaat vol in beeld :Pnha dan deze maar….
KNIP :D
hier was ik met mn broertje een stukje tuindecoratie aan het opzetten :cool:
Geef wel even uitleg bij die tuindecoratie het lijkt wel een galg :o
En wie loopt er tegenwoordig nog op klompen :P :angel
hahaha ok weer wakker joh.. kwam net mooi foto teegn op peeseetje hier, ikke denk net wat veur da topic hahah
tja.. ben de hond wat flauw dus dan moet je wat he
:jerry
en wie er tegenwoordig nog op klompen loopt ???
viel me van je tegen dat jij ze zondag niet aanhad, of moest je nog ergens anders naar toe … :jerry:jerry5 juli 2010 om 22:18 #17495723origineel gepost door Spijkcity
Lily_XX:haantjesgedrag is dat.Is op me werk ook in de haven.Komt er een vrouw worden ze gewoon helemaal gek en gaan ze zich uitsloven enz.Ik ben blij dat ik gezegd heb Niet verkeerd op de vroege morgen,ben gelijk weer vrolijk.
Ja ik ken het, en ik kan er wel om lachen eigenlijk :D
Vind het niet vervelend, alleen soms kan het wat hinderlijk zijn in het verkeer enzo hahahBen blij dat je er vrolijk van werd, ik ook :P
5 juli 2010 om 22:19 #17495724Originally posted by Lilly_xX
origineel gepost door Spijkcity
Originally posted by Lilly_xX
@ Spijkcity; hahah ja heerlijk is het hier hè, vind je ook niet :Pniks te klagen hierzo;)
Waar woon je in spijk, ik kom er best geregeld.
Hoe oud is je zoontje, een jr of 2.?Maaswijk,hij is 2,5 jaar nu.;)
Je mag best langskomen :P5 juli 2010 om 22:23 #17495725origineel gepost door Ghanz
hey verrek.. heb helemaal geen fotow van me eigen met de plaat vol in beeld :Pnha dan deze maar….
hahaha ok weer wakker joh.. kwam net mooi foto teegn op peeseetje hier, ikke denk net wat veur da topic hahah
viel me van je tegen dat jij ze zondag niet aanhad, of moest je nog ergens anders naar toe … :jerry:jerryzondags mag ik van de vrouw niet op klompen :agent
5 juli 2010 om 22:25 #17495726origineel gepost door Spijkcity
@ Spijkcity; hahah ja heerlijk is het hier hè, vind je ook niet :Pniks te klagen hierzo;)
Je mag best langskomen :Paankomen is wel net zo gezellig :D
5 juli 2010 om 22:26 #17495727origineel gepost door mantallica
Je mag best langskomen :Paankomen is wel net zo gezellig :D
moet je wel uitkijken dat je niet te dik wordt :jerry
5 juli 2010 om 22:26 #17495728origineel gepost door mantallica
viel me van je tegen dat jij ze zondag niet aanhad, of moest je nog ergens anders naar toe … :jerry:jerryzondags mag ik van de vrouw niet op klompen :agent
daarom was mijn vrouw thuis :jerry
5 juli 2010 om 22:28 #17495729@ Spijkcity; Maaswijk ken ik niet.. Leuke leeftijd is dat hè..ahum. Nee best leuk hoor, heb een dochtertje van 21 maanden en die kan behoorlijk uit d’r plaat gaan de laatste tijd. Schijnt bij de leeftijd te horen zeggen ze. Hou dan je geduld maar es….:angel
@ Mantallica; Ehhh langs komen en aan komen is wel een verschil, althans hier in Rotterdam dan.
Dat eerste was ik sowieso niet van plan hahahah.
*edit* bedoelde het tweede :P5 juli 2010 om 22:37 #17495730origineel gepost door Lilly_xX
@ Mantallica; Ehhh langs komen en aan komen is wel een verschil, althans hier in Rotterdam dan.
*edit* bedoelde het tweede :Poch ik doe mij dat tweede maar ofneethan johan :D
5 juli 2010 om 22:38 #17495731een dochter van 176 maanden kan ook behoorlijk uit d’r plaat gaan, hoort waarschijnlijk ook bij de leeftijd :D
5 juli 2010 om 22:40 #17495732origineel gepost door Ghanz
och ik doe mij dat tweede maar ofneethan johan :D
wat, wil je aan komen.??
5 juli 2010 om 22:40 #17495733tjeeee.. zit ie op kantoor daj de rekenmachien dr bie hebt :D
of tellen jullie daar in drenthe echt nog in maanden?5 juli 2010 om 22:40 #17495734origineel gepost door Lilly_xX
@ Spijkcity; Maaswijk ken ik niet.. Leuke leeftijd is dat hè..ahum. Nee best leuk hoor, heb een dochtertje van 21 maanden en die kan behoorlijk uit d’r plaat gaan de laatste tijd. Schijnt bij de leeftijd te horen zeggen ze. Hou dan je geduld maar es….:angel@ Mantallica; Ehhh langs komen en aan komen is wel een verschil, althans hier in Rotterdam dan.
*edit* bedoelde het tweede :Pbedoel je mij of spijkcity
5 juli 2010 om 22:41 #17495735origineel gepost door mantallica
een dochter van 176 maanden kan ook behoorlijk uit d’r plaat gaan, hoort waarschijnlijk ook bij de leeftijd :DAgressiviteit kent geen leeftijd.? Joepie… :D
5 juli 2010 om 22:42 #17495736origineel gepost door mantallica
origineel gepost door Lilly_xX
@ Spijkcity; Maaswijk ken ik niet.. Leuke leeftijd is dat hè..ahum. Nee best leuk hoor, heb een dochtertje van 21 maanden en die kan behoorlijk uit d’r plaat gaan de laatste tijd. Schijnt bij de leeftijd te horen zeggen ze. Hou dan je geduld maar es….:angel@ Mantallica; Ehhh langs komen en aan komen is wel een verschil, althans hier in Rotterdam dan.
*edit* bedoelde het tweede :Pbedoel je mij of spijkcity
Jou ;)
5 juli 2010 om 22:42 #17495737origineel gepost door Lilly_xX
och ik doe mij dat tweede maar ofneethan johan :D
wat, wil je aan komen.??
och dr mag wel een paar kilo bie, moar ankom, en das heel wat anders, zo rond een uur of 5 vrijdags smiddags is bij mantallica nooit verkeerd.
hahaha
5 juli 2010 om 22:47 #17495738Ken ju nie ff normaal lulluh dan, dan ken ik ook bugrijpuh wa ju zeg (sorry, ben Rotterdamse hè ;) )
5 juli 2010 om 22:52 #17495739origineel gepost door Lilly_xX
Ken ju nie ff normaal lulluh dan, dan ken ik ook bugrijpuh wa ju zeg (sorry, ben Rotterdamse hè ;) )jups en blond. :agent met een mbo diploma :jerry:jerry
maargoed, ankomen dan ga je er naar toe,
langskomen is dat je er langs komt maar er niet naar toe gaat.je snapt het nu vast wel :D
mooi taaltje he dat dialect :P5 juli 2010 om 22:55 #17495740origineel gepost door Lilly_xX
een dochter van 176 maanden kan ook behoorlijk uit d’r plaat gaan, hoort waarschijnlijk ook bij de leeftijd :DAgressiviteit kent geen leeftijd.? Joepie… :D
ach heb best een lieve dochter en die puberale nukken horen er gewoon bij, maar is soms lastig :jerry
5 juli 2010 om 23:04 #17495741origineel gepost door Ghanz
origineel gepost door Lilly_xX
Ken ju nie ff normaal lulluh dan, dan ken ik ook bugrijpuh wa ju zeg (sorry, ben Rotterdamse hè ;) )jups en blond. :agent met een mbo diploma :jerry:jerry
maargoed, ankomen dan ga je er naar toe,
langskomen is dat je er langs komt maar er niet naar toe gaat.je snapt het nu vast wel :D
mooi taaltje he dat dialect :Pzo mooi ze is er stil van :D
5 juli 2010 om 23:05 #17495742k’goat ok plat :sleeping
5 juli 2010 om 23:08 #17495743ja.. nog eem t leste uut de flesse en dan kroep ik er ok teeg`n an :)
5 juli 2010 om 23:44 #17495744Ik guj ook maar es duuke want giester wast nogal loat. Moeje heure jung, beij ons um de huuk is d’r soo een stadsbus van de noooofioooo (of breng ofzo weet ik hoeta heet veurtaan) deur de muren fan een huus in maalfert naar binnen gereje. Die erme sjuffeur is nie goed gewurre, istie so rechtdeur gereje. Kentie helaas nie meer na vertelle. Keierg jung, sjonaal en teefee d’rbij. Muir dan sit je een beetje so te internette en so en feur je het weet is weer te loat, gak. Dus ik benter weg fan, hou-je weur.
6 juli 2010 om 08:16 #17495745Pffffffff Jerk heeft mijn post ge-edt en r een andere foto gezet !! :fy1:P
6 juli 2010 om 08:39 #17495746origineel gepost door Baas J.
Pffffffff Jerk heeft mijn post ge-edt en r een andere foto gezet !! :fy1:PKlein grapje Baas b
Ik vond deze meer lijken
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.