Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 april 2012 om 00:00 #17933856
hoop het wel, anders moet ik mij aanmelden, terwijl ik misschien toch niet ga…… :P
ikzelf beslis dat pas zeker die zaterdag.11 april 2012 om 17:25 #17933857@eddepet007 wrote:
Wil wel komen maar weet nog niet of ik kan
Je kan toch ook komen zonder aan te melden??Jazeker, dat kan. Aanmeldingen hebben alleen wel de voorkeur en voorrang mocht het te druk worden.
Wat betreft de vraag over de ID’s. Iedereen krijgt nog een mailtje van ons met hun ID nog een keer vermeld ;)
13 april 2012 om 19:13 #17933858@saluma wrote:
@RISL wrote:
Ik heb je er ff bij gezet:
zaterdag:
*-BlendjuH-
*Blendjuhs Mate
*
*
*zondag:
* RISL
* Saluma
*-BlendjuH-
*Blendjuhs Mate
* Schuitje
* Rottentweetie (nog niet met de sportieve onderdelen, denk ik )
*rickykadett
* Spooky26yessssss al 8 stuks!!!!!
Is het misschien een idee als er naambordjes gemaakt worden die je achter je ruit kan plaatsen?
Ik bedoel,je nickname en het forumlogo op een A4 vel en dat lamineren?
Ik ben bereid om dat te doen,voor niks.
is maar een idee……………..
gr Marcel.@ Marcel:
Goed idee! Ik gaat zeker ff een A4tje uitprinten met NickName van het forum erop! Wel zo makkelijk!@ Miral Astra:
Komen jullie dan ook naar de Mac verzamelen in Lelystad? Zou wel zo leuk zijn!Ook voor de anderen: Als jullie zondag komen naar de OpelTreffen, verzamelen we bij de Mac in Lelystad.
Je word dan wel rond 09.00uur daar verwacht. We kunnen daar dan eventueel wat ontbijten en gaan dan vervolgens richting Dronten naar het OpelTreffen.
Adres van de mac in Lelystad waar we verzamelen is:McDonald’s Lelystad
Larserplein 10
8226 PB LELYSTADDus allen die zondags naar de OpelTreffen gaan, sluit bij ons aan en we rijden dan vervolgens met een grote stoet richting het OpelTreffen!!
13 april 2012 om 19:21 #17933859En hier btw nog een paar stille hints:
:kewlpics king:
13 april 2012 om 21:51 #17933860als de weersvoorspellingen uitkomen dan wordt t weer niet veel soeps.
Dan kom ik dr gewoon met eentje en niet met 3,maar wil t voor geen goud missen!!!13 april 2012 om 22:55 #17933861Ze kunnen nu nog geen goede voorspellingen doen joh… Het duurt nog een week.. Veelste ver weg om een goede voorspelling te kunnen geven. Gaat helemaal goed komen! :thumb
@asconahobbyist wrote:
als de weersvoorspellingen uitkomen dan wordt t weer niet veel soeps.
Dan kom ik dr gewoon met eentje en niet met 3,maar wil t voor geen goud missen!!!14 april 2012 om 07:24 #17933817@Rottentweetie wrote:
Ze kunnen nu nog geen goede voorspellingen doen joh… Het duurt nog een week.. Veelste ver weg om een goede voorspelling te kunnen geven. Gaat helemaal goed komen! :thumb
@asconahobbyist wrote:
Dan kom ik dr gewoon met eentje en niet met 3,maar wil t voor geen goud missen!!!De verwachting is nog steeds regen dus is nog even afwachten wat ik ga doen.
Wil wel heen maar laat me niet zijk nat regenen..14 april 2012 om 08:41 #17933862@vectra208v wrote:
@Rottentweetie wrote:
Ze kunnen nu nog geen goede voorspellingen doen joh… Het duurt nog een week.. Veelste ver weg om een goede voorspelling te kunnen geven. Gaat helemaal goed komen! :thumb
@asconahobbyist wrote:
Dan kom ik dr gewoon met eentje en niet met 3,maar wil t voor geen goud missen!!!De verwachting is nog steeds regen dus is nog even afwachten wat ik ga doen.
Wil wel heen maar laat me niet zijk nat regenen..Is je Sintra niet groot genoeg om een paraplu te vervoeren :jerry ;)
14 april 2012 om 09:07 #17933863kan wel een parasol in maarja….blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids….
Vorig jaar was super mooi weer en dan is het wel gezellig maar als het de hele dag staat te te regenen vind ik er niks aan en ben ik zo weer weg.
14 april 2012 om 09:15 #17933864@vectra208v wrote:
kan wel een parasol in maarja….blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids….
Vorig jaar was super mooi weer en dan is het wel gezellig maar als het de hele dag staat te te regenen vind ik er niks aan en ben ik zo weer weg.
Nou das nou sneu hoor ;)
zonder gekheid ….
Ik geef je groot gelijk …
Maar laten we het afwachten ….
T weer is zo veranderlijk …
Misschien lopen we straks allemaal on de korte broek ;)
Of met de dikke winterjas :hmmz14 april 2012 om 09:54 #17933865Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m’n Coupé komen.
Is het een probleem als ik met een andere auto kom? En wat als dat geen Opel is?14 april 2012 om 09:58 #17933866@RISL wrote:
Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m’n Coupé komen.
Is het een probleem als ik met een andere auto kom? En wat als dat geen Opel is?Andere Opel is sowieso niet erg. Als het een Vauxhall is, dan is het ook geen probleem. Is het een ander merk, dan ben je natuurlijk nog steeds van harte welkom, alleen moet je je auto even ergens anders parkeren ;)
14 april 2012 om 10:00 #17933867@-BlendjuH- wrote:
@vectra208v wrote:
kan wel een parasol in maarja….blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids….
Nou das nou sneu hoor ;)
zonder gekheid ….
Of met de dikke winterjas :hmmzde verwachting ziet er niet best uit tot nu toe
niet echt duidelijk maarja….gaat om het idee
zal het straks nog eens prberen om goed te krijgen….nu eerst mijn auto weer ff wassen :thumb
14 april 2012 om 11:08 #17933868@vectra208v wrote:
@-BlendjuH- wrote:
@vectra208v wrote:
Nou das nou sneu hoor ;)
zonder gekheid ….
Of met de dikke winterjas :hmmzde verwachting ziet er niet best uit tot nu toe
niet echt duidelijk maarja….gaat om het idee
zal het straks nog eens prberen om goed te krijgen….nu eerst mijn auto weer ff wassen :thumb
Dit zegt echt helemaal niks Paul ;)
Ik heb t zelf een paar keer meegemaakt …
De ene week kortebroeken weer en een week later dikke winterjas aan omdat het weer aant
vriezen was …
Dit is mij namelijk heel goed bij gebleven want drondt deze tijd werd
me dochtertje geboren en die weertype vergeet ik nooit meer :D14 april 2012 om 15:02 #17933869We zijn druk in onderhandeling met de weergoden, we hebben goede hoop dat we een goede deal kunnen sluiten en acceptabel weer kunnen krijgen. Mochten de onderhandelingen toch vastlopen, dan hebben we nog de grote tent zodat het toch gezellig kan worden ;)
14 april 2012 om 16:15 #17933870@miral astra wrote:
dan gaan wij ook op zondag met de astra en D-kadett, ff kijken of tony ook mee gaat met de astra :thumb
me 1e keer naar dronten, dus is kijken of het mooi is.
@bastiaan1981 wrote:
ik ben op zondag van de partij met me D kadett :D heb er al zin in :D
Kijk word dan gezellig :)
Peter gaat als het goed is ook mee met zijn kadett.
Kunnen wel tegelijk die kant oprijden?14 april 2012 om 17:48 #17933871Dan heb ik ook nog een vraag aan Opeltreffen….
Hoe werkt zo’n toerrit?Krijg je een route mee die je moet rijden,of staan er bordjes aan de kant van de weg (route)…….
Geen idee hoe zoiets in z’n werk gaat.
groetjes Marcel.14 april 2012 om 21:39 #17933872@saluma wrote:
Dan heb ik ook nog een vraag aan Opeltreffen….
Hoe werkt zo’n toerrit?Krijg je een route mee die je moet rijden,of staan er bordjes aan de kant van de weg (route)…….
Geen idee hoe zoiets in z’n werk gaat.
groetjes Marcel.Bij aankomst in Dronten krijg je een tasje met informatie, consumptiebonnen EN een routebeschrijving met instructies en informatie over bezienswaardigheden op de route. In principe moet dit voldoende zijn om de route te kunnen rijden. Indien nodig plaatsen we extra aanwijzingen doormiddel van bordjes.
14 april 2012 om 23:25 #17933873slecht weer of niet… ik heb er zin in! ook wel benieuwd naar de onderdelenmarkt, altijd leuk :thumb
en mensen die kunnen echt naar de mc donalds komen hoor! ik kom ook vanuit harderwijk dus voor mij ist ook omrijde ;)15 april 2012 om 02:46 #17933874@spooky26 wrote:
slecht weer of niet… ik heb er zin in! ook wel benieuwd naar de onderdelenmarkt, altijd leuk :thumb
en mensen die kunnen echt naar de mc donalds komen hoor! ik kom ook vanuit harderwijk dus voor mij ist ook omrijde ;)Kijk! That’s the Spirit! :thumb Weer of geen weer… Altijd OpelTreffen weer! ;) Ik heb er ook zeker zin in! M’n meiske gaat ook mee! Hoe meer zielen, hoe meer vreugt!!
ALLEN DIE ZONDAGS KOMEN, KOM VERZAMELEN BIJ MAC IN LELYSTAD!! (ik kom helemaal vanuit Spijkenisse! (half uurtje vanaf Rotterdam) moet dus minimaal 2uur van te voren weg… Dat word een vroegertje haha! :agent )
(Om 09.00uur aanwezig zijn.
McDonald’s Lelystad
Larserplein 10
8226 PB LELYSTAD)15 april 2012 om 06:38 #17933875@Opeltreffen wrote:
@RISL wrote:
Is het een probleem als ik met een andere auto kom? En wat als dat geen Opel is?Andere Opel is sowieso niet erg. Als het een Vauxhall is, dan is het ook geen probleem. Is het een ander merk, dan ben je natuurlijk nog steeds van harte welkom, alleen moet je je auto even ergens anders parkeren ;)
Het wordt waarschijnlijk een ander merk…kun je dan gratis ergens in de buurt parkeren?
15 april 2012 om 10:01 #17933876@RISL wrote:
@Opeltreffen wrote:
@RISL wrote:
Het wordt waarschijnlijk een ander merk…kun je dan gratis ergens in de buurt parkeren?
Als je gewoon naar de mac komt en van daaruit mee rijdt met ons …
Dan kan je op het bedrijventerrein net buiten de poort wel parkeren ;)15 april 2012 om 17:39 #17933877wij komen zondag. denk met de blitz en de a manta :thumb
15 april 2012 om 21:43 #17933878@JohnC wrote:
wij komen zondag. denk met de blitz en de a manta :thumb
Jullie komen ook verzamelen bij de Mac? Zou gezellig zijn! :thumb :D
15 april 2012 om 21:48 #17933879vet balen dat de weersvoorspellingen slecht zijn,kom dus waarschijnlijk met alleen de witte ascona,want wil het zeker niet missen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.