Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › het gaat gebeuren
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 mei 2010 om 18:23 #17221143
Na lang zoeken gaat het dan eindelijk gebeuren.
de vec gaat naar de spuiter toe.
Heeft een tijd geduurd om de goede te vinden.
Of ze waren te duur, of leverden geen goed werk.
Had dus nog al wat voeten in de aarde om de juiste te vinden.Maar dan toch eindelijk gevonden.
Gehele auto word in 2 kleuren gespoten.
en tevens worden gelijk de deurstrips verwijderd en dichtgelast.
Zodat de zijkant mooi clean word.14 juni is de grote dag dat ik hem weg breng.
Zal hem dan 3 weken moeten missen, maar dat is helaas niet anders
Zal wel even moeilijk zijn. me kindje 3 weken bij iemand anders te laten zijn.
Maar hij is gelukkig in goede handen13 mei 2010 om 09:27 #17671021nou sterkte die 3 weken maar je moet het maar zo zien als de vec terug is zal je liefde waarschijnlijk alleen maar groter zijn
13 mei 2010 om 09:30 #17671022Je kindje???:hmmz!? Je hebt het toch over een auto?? Wat voor vec heb je dan?
13 mei 2010 om 12:59 #17671023Nou als ze hem maar op tijd verschonen en de fles geven komt alles goed met je kindje :jerry:jerry
13 mei 2010 om 16:48 #17671024origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Je kindje???:hmmz!? Je hebt het toch over een auto?? Wat voor vec heb je dan?eentje die er nu nog niet uit ziet :)
maar dat komt wel goed.Ben benieuwd roel . . . maak er wat moois van!!!
13 mei 2010 om 17:29 #17671025origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Je kindje???:hmmz!?Ik vind daar nix geks aan…
Benieuwd als die klaar is
13 mei 2010 om 18:47 #17671026origineel gepost door nova….
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Nee idd.
13 mei 2010 om 22:46 #17671027is toch ook helemaal niet gek. Vertroetel hem net zoals je met een kind zou doen. straks zal me liefde inderdaad alleen maar groter worden.
Het zal er in ieder geval heel mooi uit zien. Kan nu al eigenlijk niet meer wachten om hem weg te brengen.
Heb trouwens een vec b sedan van ’97.14 mei 2010 om 05:54 #17671028ben benieuwd hoe die eruit ziet als die van de spuiter afkomt :D
14 mei 2010 om 09:34 #17671029Ben benieuwd Roel …
Zal wel even wennen zijn die kleuren combi :)
Maar denk wel dat ie erg vet zal worden …14 mei 2010 om 10:46 #17671030heej roel,
oeoeoeoe dat duurt lang…….. 3 weekskes den auto moette missen…….
wat voor kleuren gaat ie krijgen??
ene nog een veccie mee gladde deuren……. :wors ( ben d’r zelf ook mee bezig )
kan niet wachten op die :kewlpicsgroeten johan
14 mei 2010 om 11:18 #17671031even een plaatje van de kleurencombi
is gewaagd.
maar wie niet waagt wie niet wint.
word er ook nog op een speciale manier op gezet.
dus niet zoals hier op de foto.
dit is alleen puur om de kleuren te laten zien14 mei 2010 om 14:39 #17671032sooow das idd gewaagde kleur combi, die zal zeker opvallen :D
ben benieuwd hoe die gaat wordengroeten van johan
21 mei 2010 om 18:56 #17671033origineel gepost door nova….
:wtfNou….. ik weet niet:hmmz, maar een kind baar je en zie je groeien en voed je op! En een auto is een stuk staal met plamuur en verf erover heen en wat snufjes en wat altijd veel geld zal kosten! Dat is het verschil! Daarom vindt ik het gek als je een stuk blik je ” je kindje noemt”!:o
Maar goed benieuwd welke kleur ”je kindje” dan geworden is?? Negerkindjeslook? Chineeskindjeslook? Marokaanskindjeslook?:cry Echt dom man! Wie noemt zijn auto nu een kindje??? Sorry vindt dit echt rare kinderachtige taal! je kindje????? Kom op man! Doe eens volwassen allemaal!:fy1 Kindje….???? :cry Zeg je toch niet??? echt dom! Hoe oud zijn je nu?????:hmmz Als je je auto gaat wassen zeg je dan tegen je ouders of je vriendin van: Hey ik ga even mijn kindje wassen? Of afspraak met de garage?? Waneer kan ik mijn kindje brengen?? hahaha:D Hou van auto.s maar zo erg draaf ik weer niet door hoor om het mijn kindje te noemen! Kijk woensdag 27 mei maar eens naar rtl 4, Help mijn man heeft een hobby! Wat een aanstellerij van die gast wat een sukkel! Als het zo ver zit heb je hulp nodig!
21 mei 2010 om 19:09 #17671034origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
origineel gepost door nova….
:wtfNou….. ik weet niet:hmmz, maar een kind baar je en zie je groeien en voed je op! En een auto is een stuk staal met plamuur en verf erover heen en wat snufjes en wat altijd veel geld zal kosten! Dat is het verschil! Daarom vindt ik het gek als je een stuk blik je ” je kindje noemt”!:o
Maar goed benieuwd welke kleur ”je kindje” dan geworden is?? Negerkindjeslook? Chineeskindjeslook? Marokaanskindjeslook?:cry Echt dom man! Wie noemt zijn auto nu een kindje??? Sorry vindt dit echt rare kinderachtige taal! je kindje????? Kom op man! Doe eens volwassen allemaal!:fy1 Kindje….???? :cry Zeg je toch niet??? echt dom! Hoe oud zijn je nu?????:hmmz Als je je auto gaat wassen zeg je dan tegen je ouders of je vriendin van: Hey ik ga even mijn kindje wassen? Of afspraak met de garage?? Waneer kan ik mijn kindje brengen?? hahaha:D Hou van auto.s maar zo erg draaf ik weer niet door hoor om het mijn kindje te noemen! Kijk woensdag 27 mei maar eens naar rtl 4, Help mijn man heeft een hobby! Wat een aanstellerij van die gast wat een sukkel! Als het zo ver zit heb je hulp nodig!
Maak je niet zo druk joh, is gewoon een uitdrukking…niet meer niet minder… t is weekend, relax! :afro
LeeriC
21 mei 2010 om 20:23 #17671035:jerry
21 mei 2010 om 20:35 #17671036origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Denk aan je bloeddruk;)
21 mei 2010 om 21:13 #17671037ik krijg die afbeelding niet werkend hier :(
dat verhoogt de spanning wel hoor :D
21 mei 2010 om 22:02 #17671038origineel gepost door Silverspeed
ik krijg die afbeelding niet werkend hier :(Die van jou kindje???
Jan
22 mei 2010 om 07:54 #17671039origineel gepost door Edvries
Maak je niet zo druk joh, is gewoon een uitdrukking…niet meer niet minder… t is weekend, relax! :afro
LeeriC
is inderdaad maar een uitdrukking. Bedoelde er verder niets mee. En bij mij is het helemaal niet zo erg als dat ik bij HELP MIJN MAN HEEFT EEN HOBBY, opgegeven dien te worden.
De gasten die daar lopen die draven pas echt door.Dit was even een reactie die ik moest geven.
Ik vond het gewoon een leuke woordspeling.En iedereen is vrij in zijn keuze hoe die ze auto noemt.
Al noem je je auto schatje of moppie of weet ik veel wat dat moet iedereen voor zich weten.En als je het daar niet mee eens ben laat dan die opmerkingen gewoon achterwege het vervuild dit topic!
een topic wat serieus bedoeld is en waar andere mensen ook veel plezier aan beleven om te zien hoe iemand zijn best doet wat bijzonders van zijn auto te maken.
22 mei 2010 om 10:58 #17671040die foto werkt niet…..
22 mei 2010 om 11:00 #17671041origineel gepost door fast cow
die foto werkt niet…..oranje/ zwart geloof ik… die foto heeft t wel gedaan….
22 mei 2010 om 12:39 #17671042ik noem mijn auto koekblik,en der leggen echt geen koekies in hoor
en mijn omi is echt wel mooi:agent maar toch is en blijf het mijn koekblik
ben benieuwd hoe het eruit gaat zien,volgens mij krijg jouw baby
een zeer mooie kleurstelling,maar het zal wat moeite kosten zo een
grote kinderwagen te vinden.en ik heb melij met je moppie als het kindje
een schone luier moet:hmmz:hmmz:hmmz
vgr tonsr.22 mei 2010 om 18:48 #17671043origineel gepost door TonSR
ik noem mijn auto koekblik,en der leggen echt geen koekies in hoor
en mijn omi is echt wel mooi:agent maar toch is en blijf het mijn koekblik
ben benieuwd hoe het eruit gaat zien,volgens mij krijg jouw baby
een zeer mooie kleurstelling,maar het zal wat moeite kosten zo een
grote kinderwagen te vinden.en ik heb melij met je moppie als het kindje
een schone luier moet:hmmz:hmmz:hmmz
vgr tonsr.en dit vind ik nou een leuke reactie. helemaal top :D zal wel helemaal goed komen met de kleur.
voor diegene die de kleur niet kunnen zien.
hier een plaatje:22 mei 2010 om 19:49 #17671044AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wow! mooie kleuren. Ben nu al benieuwd naar de foto’s
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.