Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › het "domme/grappige" antwoorde van mp topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 november 2012 om 11:51 #17979629
Jaren terug had ik een beige, creme lederen interieur te koop staan op mp. Was er niet duur mee weet ik zeker. Belde een gozer uit rotterdam, moeilijk doen, lang verhaal en dat hij uit rotterdam moest komen. Uit eindelijk of dat ik hem niet wou komen brengen….. Ja wat denk je nou zelluf?!?!? Wil je het hebben of nie?
Ik heb zoiets als je het wil hebben moet je het er maar over hebben. Had er al een schijt prijs op staan.
21 november 2012 om 18:58 #17979630Had laatst een muts…
Had iets te koop voor in huis en had het te koop voor 15..
Stuurt ze: ja kan ik het voor 7,50 krijgen, ben een alleenstaande moeder met kind en net gescheiden blablabla..
Denken dat je medelijden hebt en het gratis weggeeft dan..En had laatst een sukkel… Belde voor die Signum achterbumper… Ja ik moet uit Den Haag komen, oke prima leg em wel in Eindhoven neer dan regelt me pa het wel.. (wilde overdag komen)
Komt ie aan.. Isse geen signum bumper! Dus me pa: ja jammer van je rit dan, maar tis toch wel degelijk een signum bumper.
Blijft staan… Kijkt me pa aan… Dus me pa zegt: als je denkt dat ik je hem nu gratis mee ga geven heb je pech, pakt de bumper op naar binnen en smijt zo de deur voor de neus van die vent dicht21 november 2012 om 19:23 #17979631AnoniemLid sinds:
1 January 1970:jerry
21 november 2012 om 19:30 #17979632@kimmiej666 wrote:
En had laatst een sukkel… Belde voor die Signum achterbumper… Ja ik moet uit Den Haag komen, oke prima leg em wel in Eindhoven neer dan regelt me pa het wel.. (wilde overdag komen)
Komt ie aan.. Isse geen signum bumper! Dus me pa: ja jammer van je rit dan, maar tis toch wel degelijk een signum bumper.
Blijft staan… Kijkt me pa aan… Dus me pa zegt: als je denkt dat ik je hem nu gratis mee ga geven heb je pech, pakt de bumper op naar binnen en smijt zo de deur voor de neus van die vent dichtzou mooi zijn als dat werkte… dan zei ik dat bij alles .. :angel
21 november 2012 om 19:32 #17979633@petrolhead wrote:
@kimmiej666 wrote:
En had laatst een sukkel… Belde voor die Signum achterbumper… Ja ik moet uit Den Haag komen, oke prima leg em wel in Eindhoven neer dan regelt me pa het wel.. (wilde overdag komen)
Blijft staan… Kijkt me pa aan… Dus me pa zegt: als je denkt dat ik je hem nu gratis mee ga geven heb je pech, pakt de bumper op naar binnen en smijt zo de deur voor de neus van die vent dichtzou mooi zijn als dat werkte… dan zei ik dat bij alles .. :angel
Hahah idd!
21 november 2012 om 21:44 #17979634@kimmiej666 wrote:
Had laatst een muts…
Had iets te koop voor in huis en had het te koop voor 15..
Stuurt ze: ja kan ik het voor 7,50 krijgen, ben een alleenstaande moeder met kind en net gescheiden blablabla..
Denken dat je medelijden hebt en het gratis weggeeft dan..En had laatst een sukkel… Belde voor die Signum achterbumper… Ja ik moet uit Den Haag komen, oke prima leg em wel in Eindhoven neer dan regelt me pa het wel.. (wilde overdag komen)
Blijft staan… Kijkt me pa aan… Dus me pa zegt: als je denkt dat ik je hem nu gratis mee ga geven heb je pech, pakt de bumper op naar binnen en smijt zo de deur voor de neus van die vent dichtHulde!! :thumbup
21 november 2012 om 22:30 #17979635heb hier wel eens een koopman gehad voor een of ander klein ding.
vraagprijs… 20 euro
zijn bod.. 10mijn mail… = kom maar halen D
hij komt.. ja maaarj menjeer.. die isj nie goed niej.. die isj nie zo mooi-je als jij zegt..
ik zeg.. voor de helft van de vraagprijs mag je m mee.. graag of niet… zegt hij..5 euro..
ik zei niks meer.. smeet m het ding kapot op de grond.. voor de neus.. en deed deur dicht.
domme idioot laat m dr in stikken21 november 2012 om 23:00 #17979636Ik had laatst een kawasaki gezien op MP,
ik die beste jongen gemailt voor duidelijkere foto’s. Netjes een paar goede foto’s gekregen.
Dus ik gemailt om te komen kijken. Verder nog niet over de prijs gehad.
Ik wilde in principe voor de vraagprijs komen kijken. Geen reactie daarop, dus ik weer gemailt.
Kreeg ik terug: Ja iemand anders wilde voorrang en bied hoger…Hoe kan je nou hoger bieden als ik nog niks geboden heb? En dat voorrangs verhaal is al helemaal belachelijk.
En we hebben wel is een buitenlander aan de deur gehad voor onze oude toyota.
Die schrok ervan dat die wit was en wilde dus maar de helft betalen. Want volgens hem stond
er dat hij blauw was op internet. Na mijn vaders vraag of hij wel kon lezen is hij boos vertrokken..Wat een figuren heb je er af en toe bij..
22 november 2012 om 11:54 #17979637heb eens een compleet set verkocht voor webers op een c20xe.
komen er twee gasten voor, vriendelijke jongens maar niet echt slim.
hun kijken en kijken, vraagt de koper aan zijn maat of het allemaal goed is en compleet.
ja zegt hij, dus ik denk, die heeft er verstand van.
zegt de koper, ik heb mijn maat meegenomen, want die bouwt het in en heeft verstand van dit spul.
ik zeg oke, dan is het nodig dat ik vertel hoe het moet.
netjes betaald, en de spullen mee gegeven.
lopen naar de wagen, en komen weer terug.
uuhhh, waar moet de computer op aangesloten worden????
terwijl ik in mun broek sta te zeiken van het lachen, de jongens maar even uitgelegd hoe het gemonteerd moet worden, en ze me altijd mochten bellen met vragen.
na een paar telefoontjes gezegd, dat het wel op een testbank afgesteld moest worden door iemand die er wel verstand van heeft, kreeg ik als antwoord, maar hij loopt en word met de gehele auto toch verkocht, en garantie geef ik toch niet.
heb nog wat gezegd over zijn manier van doen, en toen opgehangen.
nooit meer iets van gehoord.groeten.
22 november 2012 om 15:33 #17979638@Ghanz wrote:
heb hier wel eens een koopman gehad voor een of ander klein ding.
vraagprijs… 20 euro
hij komt.. ja maaarj menjeer.. die isj nie goed niej.. die isj nie zo mooi-je als jij zegt..
ik zeg.. voor de helft van de vraagprijs mag je m mee.. graag of niet… zegt hij..5 euro..
ik zei niks meer.. smeet m het ding kapot op de grond.. voor de neus.. en deed deur dicht.
domme idioot laat m dr in stikken:jerry :jerry :jerry
Whahahahaha nu ben ik wel nieuwsgierig wat het was24 november 2012 om 08:14 #17979639@Ghanz wrote:
vraagprijs… 20 euro
domme idioot laat m dr in stikkenHAHA dit deed een keer een collega met naaf kapjes.
Een klant wou naaf kapjes hebben, nou is goed naafkapjes in de velgen gedrukt.
ja die kosten 5 euro per stuk.
Klant: nou vind ik wel erg duur.Oke collega pakt een priem duwt de priem in het kapje en trekt hem er uit.
Die blik van die klant vergeet ik nooit meer.24 november 2012 om 19:52 #17979640@arjontje wrote:
@Ghanz wrote:
vraagprijs… 20 euro
domme idioot laat m dr in stikkenHAHA dit deed een keer een collega met naaf kapjes.
Een klant wou naaf kapjes hebben, nou is goed naafkapjes in de velgen gedrukt.
ja die kosten 5 euro per stuk.
Klant: nou vind ik wel erg duur.Oke collega pakt een priem duwt de priem in het kapje en trekt hem er uit.
Die blik van die klant vergeet ik nooit meer.Maar dat naafkapje was/is kapot nu ! :jerry
Rik :)
26 november 2012 om 10:28 #17979641Weg 5 euro :jerry
26 november 2012 om 10:45 #17979642Toen met de oude vec ook iets vaags meegemaakt …
De jongen moest het vertalen van ze vader :hmmzIk bel voor die opel vectra …
Zit er airco in ?Ik nee
Hij , oke …
Toen een stilte …
En die ramen ?
Die gaan wel open ?Ik , ja als je op het knopje drukt wel :D
Hij :oke … weer stilte …Kunnen wij ermee op vakantie ?
Ik : ja , als je tankt wel …
Hij : Oke … ik bel later …Later belde hij weer …
En stelde weer dezelfde vraag over de ramen :jerry
Dus ook weer gezegd dat als hij op het knopje drukt dat de raam dus open gaat :DHij weer : oke , dus ramen gaan open .
Ik wil een bod doen van 350,-
Terwijl 1000,- echt wel de laagste prijs was voor de b2 …
Hem ook eerlijk verteld dat ik niet lager ging …
Hij toch steeds bleef bieden …
en bij de 500,- stopte …
Reden was dat het alleen maar een auto zou zijn voor op vakantie te gaan …Daar heb ik geen boodschap aan :sleeping
26 november 2012 om 14:28 #17979643zo straks telefoon..
hallo, jij hebt een grasmaaier op marktplaats steen he?
ik zeg dus ja.
vraagt ze aan mij, en die wil je wel verkopen?
mijn antwoord, tsja, anders had ik hem niet op marktplaats gezet he.
kon ze wel om lachen verder :P
maar vond dat zelf wel een vreemde vraag eigenlijk.26 november 2012 om 16:48 #17979644@soepkiepe wrote:
zo straks telefoon..
hallo, jij hebt een grasmaaier op marktplaats steen he?
ik zeg dus ja.
vraagt ze aan mij, en die wil je wel verkopen?
mijn antwoord, tsja, anders had ik hem niet op marktplaats gezet he.
kon ze wel om lachen verder :P
maar vond dat zelf wel een vreemde vraag eigenlijk.Wou al bijna gaan denken dat ze ging vragen kan ik er mee grasmaaien :jerry
Heb de mijne al 2maand geleden winter klaar gemaakt.
Als dadelijk de sneeuw ligt hup slee er achter voor de neefjes :jerry26 november 2012 om 16:50 #17979645nee ze vroeg wel als ie het nog deed haha.
nou, k had ook verwacht dat ik hem bij de volgende vracht oud ijzer mee zou nemen, had niet verwacht dat ik rond dit jaar getij nog een grasmaaier zou verkopen haha
26 november 2012 om 16:53 #17979646Ja inderdaad best vreemd.. Maar de meeste mensen denken dan automatisch dat ze dan goedkoper zijn in de maanden als er geen gras groeit.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.