Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › het dikke kadettjes topic
- Dit onderwerp bevat 1,656 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 november 2023om 20:17 door Outrage.
-
AuteurBerichten
-
20 augustus 2007 om 14:57 #17325753
ja dat klopt, het blok had 211 pktjes.
er hangt nu een gechipte 16v met race nokken en sfi vervanger.
deze winter komt er weer een trothhle boddy kit op,23 augustus 2007 om 19:43 #17325754ff weer wat input :afro
:thumbup
24 augustus 2007 om 05:58 #17325755shit de meangreen (rip)waar is de tijd naartoe …
king:24 augustus 2007 om 16:57 #17325756Origineel gepost door bmwmanu
shit de meangreen (rip)waar is de tijd naartoe …
king:meangreen is naar belgie gegaan. laatste keer dat ik hem gezien had was hij er niet best aan toe. Blijkbaar wilde de eigenaar hem afgelopen winter opknappen maar of dit ook is gebeurd weet ik niet.
24 augustus 2007 om 17:30 #17325757nee sorry meangreen bestaat niet meer, we hebben hem afgebroken hij was echt slecht….:vertag
25 augustus 2007 om 13:41 #17325758Origineel gepost door bmwmanu
nee sorry meangreen bestaat niet meer, we hebben hem afgebroken hij was echt slecht….:vertagdat lees ik nu pas:o
zonden zonde zonde:cry
was echt een van de mooiste in nederland…
29 augustus 2007 om 16:25 #17325759was ie niet meer toen we hem afbraken shit man wat was dat… bestaat ook een heel topic over op het belgische opel forum…
30 augustus 2007 om 14:24 #17325760een hoop uiterlijke schoonheid dat wel ma vanbinnen was die kadett serieus ziek….
heel de dorpels waren volgespoten met pur en van die toestanden….
degene die de auto eerst had opgemaakt had wel zen best gedaan om het helemaal te verkloten.
30 augustus 2007 om 20:14 #17325761Oeps! Dat ziet er niet goed uit.
31 augustus 2007 om 07:36 #17325762Valt allemaal nog wel mee king: Heb ik ook allemaal vervangen aan m`n kadett…
31 augustus 2007 om 07:41 #17325763Origineel gepost door trabantman
Valt allemaal nog wel mee king: Heb ik ook allemaal vervangen aan m`n kadett…ik wou al zeggen……………wat je hier ziet is peanuts:sleeping
31 augustus 2007 om 08:57 #17325764AnoniemLid sinds:
1 January 1970nog maar n lekker kadettje dan
nog 1
4 september 2007 om 18:04 #17325765JOEPIE!! weer een btje input in dit topic :agent
6 september 2007 om 10:48 #17325766Als de mijne vet zou zijn, zou die hier ook staan, maar voorlopig is die dat nog niet, misschien volgend jaar. Of even een topic openen, aankomende dikke kadettjes hahahahaha
6 september 2007 om 21:51 #17325767:P:P
hahha alijkt me leuk tpoic hier dan de mijne ff in aantocht
7 september 2007 om 09:52 #17325768http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=74810
kom maar kijken, alleen aankomende dikke kadettjes
18 september 2007 om 19:14 #17325769Dus de opmaak van de meangreen was niks geweest beweren sommige hier. Jullie hebben 2 foto’s gezien en jullie zeggen dat dit nks was. Mag ik eraan toevoegen dat de kuip van de voorste draagarmen ook rot was, links vooraan heeft de meangreen ooit een ongeval gehad. Inplaats van dit deftig te herstellen met orginele stukken, neen dat kloppen we uit met een hamer. Door dit ongeval was heel linkerkant 1,5 naar achter geschoven, en ook aan het rotten. Schutbord tussen motor en interieur was helemaal rot, vloeren rot. Achterste kofferand rot. En als je dan moet kiezen om voor 800 euro nieuwe stukken te koppen en een massa werk op je nek halen. Of de wielranden uit te zagen en die op een deftige kast over te zetten, dan is mijn keuze snel gemaakt.
@Trabi: Heb een massa bewondering voor je werk maar voor dit project was je ook aan een andere kadett begonnen en die heb je ook weg gedaan omdat het te erg was.
Weet niet goed hoe foto’s te plaatsen want ik zou er nog veel kunnen laten zien.
Maar nu niet gaan treuren heb alle stukken van de meangreen nog en hij zal voort bestaan in een nieuwe kadett.20 september 2007 om 19:12 #17325770:o
zo ik val van mijn stoel bij het zien van de foto’s van mijn oude kadett :o:oDat hij linksvoor schade heb gehad dat wist ik, toen hij is uitgebouwd bij lynx bleek de motorkap voor 10 cm uit plamuur te bestaan.
Dat hij er onderhuids zo slecht aan toe was is shocking.
De dorpels zijn bij lynx vernieuwd waarbij er een middel in de dorpel was gespoten tegen het roesten :hmmz:hmmzHeel erg jammer dat de meangreen is overleden en alles wat nog rest is een oude kentekenplaat :cry:cry:cry:cry
Ik vind het voor GSIboyke echt heel lullig en vooral vervelend.
Verder hoop ik dat de onderdelen gebruikt kunnen worden op een andere kadett welke dat toch een beetje meangreen is.
succes met de verbouwing en we zien de pics graag tegemoet!!!
groeten Richard
RIP:
:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry
21 september 2007 om 18:10 #17325771De meeste onderdelen van de meangreen komen zeker terug,misch zelfs aangepast naar hedendaagse trends..
de wielkassen wordt nog aan getwijfeld aangezien de keuring in belgie niet echt soepel is op tuning gebied.Tja als ik het zo hoor kon jij het ook ni weten dat hij zo slecht was…ma hij was veel slechter dan de foto’s die hier zijn getoont..
hij heeft hem ook niet rechtstreeks van jou gekocht …
de voorlaatse eigenaar heeft hem zeker niet goed onderhouden…Nu wordt hij terug opgebouwd(we zijn vollop bezig)met een persoonlijke toets van de huidige eigenaar..
Normaal volgend jaar komen we samen naar de meetings met de kadettjes…De reactie kwam er vooral omdat sommige jongens opmerkingen geven zonder te weten hoe erg hij eraan toe was,dit is geen verwijt…
Allez nu terug ontopic met geile kadett pics…
22 september 2007 om 08:46 #17325772Origineel gepost door bmwmanu
De meeste onderdelen van de meangreen komen zeker terug,misch zelfs aangepast naar hedendaagse trends..
de wielkassen wordt nog aan getwijfeld aangezien de keuring in belgie niet echt soepel is op tuning gebied.Tja als ik het zo hoor kon jij het ook ni weten dat hij zo slecht was…ma hij was veel slechter dan de foto’s die hier zijn getoont..
hij heeft hem ook niet rechtstreeks van jou gekocht …
de voorlaatse eigenaar heeft hem zeker niet goed onderhouden…Nu wordt hij terug opgebouwd(we zijn vollop bezig)met een persoonlijke toets van de huidige eigenaar..
Normaal volgend jaar komen we samen naar de meetings met de kadettjes…De reactie kwam er vooral omdat sommige jongens opmerkingen geven zonder te weten hoe erg hij eraan toe was,dit is geen verwijt…
Allez nu terug ontopic met geile kadett pics…
hou ons op de hoogte van de vorderingen:thumbup
Verder heb ik de auto verkocht aan een jongen uit Egmond aan Zee en die heb een hoop narigheid met de politie ed gehad:thumbdown
Hij heeft de uitlaat vol met pannesponsjes gepropt om deze weer op de weg te krijgen :fy1Het doet me echt pijn dat ik nu weet dat meangreen niet meer bestaat (mijn emotie)
maar idd ontopic maar weer met die dikke kadettjes :)
24 september 2007 om 10:16 #17325773Origineel gepost door gsiboyke
Dus de opmaak van de meangreen was niks geweest beweren sommige hier. Jullie hebben 2 foto’s gezien en jullie zeggen dat dit nks was. Mag ik eraan toevoegen dat de kuip van de voorste draagarmen ook rot was, links vooraan heeft de meangreen ooit een ongeval gehad. Inplaats van dit deftig te herstellen met orginele stukken, neen dat kloppen we uit met een hamer. Door dit ongeval was heel linkerkant 1,5 naar achter geschoven, en ook aan het rotten. Schutbord tussen motor en interieur was helemaal rot, vloeren rot. Achterste kofferand rot. En als je dan moet kiezen om voor 800 euro nieuwe stukken te koppen en een massa werk op je nek halen. Of de wielranden uit te zagen en die op een deftige kast over te zetten, dan is mijn keuze snel gemaakt.
@Trabi: Heb een massa bewondering voor je werk maar voor dit project was je ook aan een andere kadett begonnen en die heb je ook weg gedaan omdat het te erg was.
Weet niet goed hoe foto’s te plaatsen want ik zou er nog veel kunnen laten zien.
Maar nu niet gaan treuren heb alle stukken van de meangreen nog en hij zal voort bestaan in een nieuwe kadett.Het is ook zeker niet naar bedoel hoor !
Heb er juist veel respekt en bewondering dat je gewoon weer door gaat met een kadett.
Heb dat zoals je weet zelf ook moeten doen weer opnieuw beginnen. ( Dit was alleen niet omdat het te erg was maar omdat de roest weer terug kwam bij nieuwe delen )
Ben zelf van eigenwijze mening tegenwoordig dat alles te repareren valt.
Maar Ga in ieder geval zo door !! En maak er weer wat moois van . ( Mocht je wat pics willen delen wil ik ze eventueel wel even online zetten.Good luck met verder bouwen !!
Hier nog maar eff wat moois dan .
29 september 2007 om 17:07 #17325774Een zeer dikke caravan met V8-twin turbo. Volgens de eigenaar met ong. 800 pk!!!:o
[img]2 oktober 2007 om 07:46 #17325775Nog een paar C-tjes…, misschien van ik wel in herhaling, maar ze blijven mooi.
Dit was mijn eigen schoonheid…
En nog een mooie E
2 oktober 2007 om 15:03 #17325776die laatste is van Michel Zwaan :thumbup
2 oktober 2007 om 16:45 #17325777Originally posted by meangreen
die laatste is van Michel Zwaan :thumbupJa ik ken hem niet bij naam, maar hij is een paar keer met de CTC meegegaan naar meetings.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.