Forumindex › Forums › Modellen › Astra › HET APK verhaal van onze astra F, wel of niet naar sloop
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 februari 2012 om 22:47 #17995970
@mantadevil wrote:
@-BlendjuH- wrote:
Probeer deze eens …
Kan je is kijken …
Hun zeggen dan alleen wat er vervangen moet worden en repareren
niet zelf dus daar verdienen hun ook niks aan …
Zit in Lelystad en ben zeer tevreden over hun :thumbuphttp://www.apkdepolder.nl/Home” onclick=”window.open(this.href);return false;
hahaha keuren ze nog steeds
had ondertussen wel verwacht dat ze eens voorgoed gesloten waren.
zo’n 10/11 jaar terug zaten ze constand dicht omdat de papieren door rdw weer eens ingenomen waren tijdens een steekproef.
zat er weer leuk papiertje achter het raam wegens familie omstandigheden gesloten :jerryWat dat betreft is hij zeer verbeterd ;)
Laten we het zeggen dat hij ervan geleerd heeft …
Toen me veccie gekeurd moest worden stond
er een kerel van de RDW er zelf bij …
En die was best positief over deze man …
Plus dat hij geen reden heeft om mensen te naaien want hij verdiend er niks aan ;)Er zit wel 1 in Harderwijk die vaak zijn oogjes dicht knijpt …
Den dat jij die dan ook wel kent ;)22 februari 2012 om 05:36 #17995971En anders zijn er vast wel mensen hier die een APK station kennen waar ze alleen het kenteken willen hebben en waar ze willen weten waar hij op het parkeer terein staat
22 februari 2012 om 19:31 #17995972kun je nog beter naar de dealer gaan keuren
die vragen maar 14 eurohad het laats ook met een astra f x20xev hier
draagarm rubber er uit….. nieuwe draag arm met fusee kogel 5o euro
remschijven en blokken achter plus handrem blokken 60 eurozelf gedaan op een middag en weer apk
dus zoek maar ff een andere garage22 februari 2012 om 19:40 #17995973holy crap ze zijn echt hard gevallen daar :puke
heb de draagarmen bij mn f ook vervangen l+r nog geen 150 incl bezorgen
gasbrandertje er bij en alles kwam zo los :D king:is er niemand van het forum die het voor je wilt opknappen?
Mario
22 februari 2012 om 20:02 #17995974Draagarmen incl fuseekogels en rubbers € 32,- per stuk bij ARTAparts. Remmen achter even gangbaar maken en rijden maar!!
22 februari 2012 om 20:06 #17995975ik had de duurste gekozen ;) bleken met rubbers en kogels.
22 februari 2012 om 21:03 #17995976Deze ook inderdaad :hmmz
22 februari 2012 om 21:25 #17995977Ikke wel, heb er al 2 om zeep geholpen omdat ik graag los ga op zandweggetjes
en hoop dat er voor dat beetje extra geld ook een beetje extra kwaliteit krijg
ik heb er ook koni dempers met weitec veren onder zitten, jullie hadden zeker TA-Techniks gepakt :jerry -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.