Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Het alle-kleine-vragen-topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 mei 2014 om 17:08 #17573715
Ik dacht dat jij interesse had in die auto, begrijp nu dat jij de verkoper bent.
Bij het andere topic was ik daarom wat verder in gegaan op de mogelijke kosten.
Krijg je er bij inruil niet meer voor terug?
31 mei 2014 om 17:11 #17573716Heb ik niet geprobeerd om in te ruilen. Ben rustig rond aan het kijken voor een 3.0 diesel en deze moet toch verkocht worden met inruilen word ik dubbel genaait denk ik..
31 mei 2014 om 20:47 #17573717AnoniemLid sinds:
1 January 1970Inruilen is huilen :thumb
Auto zo verkopen levert meer op dan inruilen + dat je bij inruilen vaak geen korting kan bedingen
31 mei 2014 om 20:50 #17573718Ik wil niet huilen haha vind 3500 zelf een nette prijs denk dat meerdere er zo over zullen denken
1 juni 2014 om 07:31 #17573719Voor die prijs moet je hem toch wel kunnen verkopen.
Heb je de onderhoudshistorie erbij? Dan zou ik daar zeker even een foto van maken dat het onderhoudsboekje gevuld is. En maar dat is persoonlijk, op de foto vind ik je leer niet helemaal mooi overkomen, wat dof/mat van kleur. Kan ook aan de foto liggen, maar anders zou ik het leer even mooi maken.
1 juni 2014 om 08:32 #17573720leer is niet zwart kleur is zo goed idee trouwens onderhoud historie top bedankt !
1 juni 2014 om 14:25 #17573721Geen dank voor de tip!
Jij gaat de Vectra wel verkopen. dat gaat wel goed komen :thumb
1 juni 2014 om 16:28 #17573722Het moet!
Ondertussen kijk ik rond voor een diesel wil een c2 gts welke blok raden jullie aan en welke af? Ik wil liefst een v6je
1 juni 2014 om 17:04 #17573723V6 is wel lekker
Maar zou zelf gaan voor de 1.9 cdti 150 pk versie
Is in dagelijks gebruik gewoon voordeliger3 juni 2014 om 10:10 #17573724De achterklep van mijn gts kraakt en klappert een beetje, en ik heb het idee dat die rubber dopjes aan de klep zelf en op de kofferban aan vervanging of afstelling toe zijn; zit aardig wat spelen op de klep alstie dicht is nl. Iemand een idee wat die kosten en waar te krijgen? Of hoe af te stellen? Want mijn beste gegoogle heeft nog geen resultaat opgelevert..
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
EDIT: NEver mind, zag net al een topic van iemand anders hierover!
3 juni 2014 om 11:07 #17573725@gwriemersma wrote:
V6 is wel lekker
Maar zou zelf gaan voor de 1.9 cdti 150 pk versie
Is in dagelijks gebruik gewoon voordeligerEn een sterkere motor !
3 juni 2014 om 17:17 #17573726Dat het voordeliger is geloof ik maar wat maakt de 3l v6 dan zwak? en de 1.9cdti 150pk sterker?
3 juni 2014 om 20:42 #17573727V6 diesel??
Zo ja:
Drukregelklepjes in de hogedrukpomp.
Hogedrukpomp.
Turbo.
Scheurende onderblokken.
Verstuivers die knap prijzig Ijn en met een beetje mazsel maar door 1 bedrijf te reviseren zijn.Door WIM-V6, vanaf de teledinges
let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.3 juni 2014 om 21:07 #17573729He mensen, ik heb ff een klein vraagje, ik wil mijn corsa extreem goed koop verlagen, als het terealiseren is, ik wou de veren voor een ring of 2 max er af halen… Goed plan? Of geen goed plan? Gr captain el chepo
Sent from my iPhone using Tapatalk gr mark
3 juni 2014 om 21:08 #17573728@mdv1986 wrote:
He mensen, ik heb ff een klein vraagje, ik wil mijn corsa extreem goed koop verlagen, als het terealiseren is, ik wou de veren voor een ring of 2 max er af halen… Goed plan? Of geen goed plan? Gr captain el chepo
Sent from my iPhone using Tapatalk gr mark
Geen goed plan(heel dom zelfs) en daarbij APK afkeur.
3 juni 2014 om 21:14 #17573730Apk afkeur?… Daar ziet doe apk mannen toch niet.. Het gaat mij er om wordt hij daar slapper van, of kan hij dan sneller knappen?
Sent from my iPhone using Tapatalk gr mark
4 juni 2014 om 06:19 #17573731Als je je auto zover laat zakken heb je kans dat je schokbrekkers dat niet aan kunnen
En bij ons is zoiets wel degelijk afkeur4 juni 2014 om 06:23 #17573732Oke… Dank jullie wel…
Sent from my iPhone using Tapatalk gr mark
7 juni 2014 om 21:03 #175737331e pinksterdag echt overal gesloten?? iemand die het weet heb niets kunnen vinden en heb toch een postkantoor nodig !
11 juni 2014 om 13:11 #17573734Vrienden,
Heb ik naast een cruise control schakelaar meer nodig om cruise control in te bouwen in me vec c1 uit 2004, of moet ik eerst uitzoeken of er schakelaars onder me rem en kopping zitten? Ik heb ff vlot antwoord nodig want ik rijd straks ri waalre om een trekhaak op te halen. Alvast bedankt
11 juni 2014 om 14:55 #17573735@KevinRekord wrote:
Vrienden,
Heb ik naast een cruise control schakelaar meer nodig om cruise control in te bouwen in me vec c1 uit 2004, of moet ik eerst uitzoeken of er schakelaars onder me rem en kopping zitten? Ik heb ff vlot antwoord nodig want ik rijd straks ri waalre om een trekhaak op te halen. Alvast bedankt
Waarschijnlijk te laat, maar als er een stekkertje is vastgetaped aan de kabelboom bij je koppelingspedaal heb je grote kans dat alles op de stuurschakelaar na is voorbereid. Koppelingsschakelaar en stuurknoppen halen en iemand met een tech2 zoeken (mss opcom ook mogelijk, weet ik niet).
13 juni 2014 om 11:37 #17573736Volgens de sloop zou het kunnen dat niet alle CIMs de cruise control accepteren, wie weet de waarheid?
13 juni 2014 om 12:55 #17573737Ik vroeg me af hoe ik het verbruik op mn bc kan zien.
Ik heb een ccrt 2008 radio.13 juni 2014 om 16:52 #17573738Misschien een stomme vraag maarruh….ik heb geen sleepoog voor de vectra. Maakt het nog heel erg veel uit welk sleepoog ik koop? zafira etc. Weet niet of er misschien verschil in draad zit of zo
13 juni 2014 om 16:59 #17573739:swear Waar jij nou mee afkomt. Heb er 2 weken geleden eentje weggegooit… Typisch
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.