Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Het alle-kleine-vragen-topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 september 2012 om 16:12 #17573267
TID = Triple info Display: Tijd Datum/Radio Temperatuur weergave
MID = Multiple Info display: Verbruiks computerscherm met Check Control, en Tijd/Datum weergave
PhID = PhoneRadio Info Display: Als MID maar dan kleiner en een Vakje voor de Telefoon informatie
GID = Graphic Info Display: Grafisch Display ten bevoeve van Verbruiks computer, Tijd Datum weergave, en Navigatie
CID = Color Info Display: Als GID, maar dan een Kleurenscherm.Willem
5 september 2012 om 07:05 #17573268Hallo Wim,
thx voor de info, als ik het goed begrijp zal het waarschijnlijk aan mijn TID liggen want de rest doet het wel goed.
Zal hem een keer weer los halen om te kijken of alle kontakten o.k zijn6 september 2012 om 06:43 #17573269Dat zei ik ook al tegen chocolero dat het daar aa kan liggen
6 september 2012 om 19:43 #17573270en ga je dat zelf doen of laat je da doen swa
7 september 2012 om 06:00 #17573271Sommige dingen kan je beter aan een ander overlaten :thumb
7 september 2012 om 06:17 #17573272Oja dus je je doet het zelf
4 november 2012 om 22:45 #17573273Handrem van de 1800 is aardig gaar, alszijnde; je moet de handrem helemaal omhoog trekken voordat er ook maar enige grip is op de achterwielen. Is eigenlijk al zo geweest sinds dat we ‘m kochten. Alleen ben nu wel benieuwd; zijn het meestal de kabels die het opgeven, of vaker de handremschoenen die op zijn?
En hoe kan ik precies bepalen welke er voor de vervanging moeten?
Het moertje is al aardig aangedraaid onder de handremhoes.5 november 2012 om 13:57 #17573274Geen van bijde, De gene die m in onderhoud heeft gehad, heeft waarschijnlijk altijd de handrem bij de handrem hendel gesteld en niet bij de wielen..
HELEMAAL Terug stellen bij de handrem hendel
Trommels (Schijven) eraf, handrem strakker zetten dat NET de trommels over de voering gaat.
dan de rest opstellen bij de handrem zelf..Willem
5 november 2012 om 15:10 #17573275Ah, dat is natuurlijk ook een goeie… Had ik eigenlijk nog niet aan gedacht :P
Zal morgenochtend eens kijken naar de mogelijkheid…8 november 2012 om 14:27 #17573276Ik voel me al vreselijk irritant door het te vragen maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden ergens anders.
Mijn vraag: passen de B2 bumpers(voor en achter) en koplampen ook op een B1? Ik zie geen verschil in de vorm dus neem aan van wel maar ik beschik niet over deze onderdelen om het even te proberen.
8 november 2012 om 14:49 #17573277bij de koplampen van de b1 zitten de pinkers los, bij een b2 zitten ze in één unit.
Het is mogelijk om b2 koplampen in een b1 te steken. andersom zou wel gaan maar dan zitten de pinkers aan de onderkant los.
maar denk niet dat je b1 koplampen in een b2 zou steken hé
de bumpers weet ik niet zeker of ze passen. vorm is hetzelfde maar de bevestigingspunten kunnen op een ander plaats zitten. maar daar ben ik niet zeker van.
grtz8 november 2012 om 15:12 #17573278@SvenVectraB wrote:
bij de koplampen van de b1 zitten de pinkers los, bij een b2 zitten ze in één unit.
Het is mogelijk om b2 koplampen in een b1 te steken. andersom zou wel gaan maar dan zitten de pinkers aan de onderkant los.
maar denk niet dat je b1 koplampen in een b2 zou steken hé
de bumpers weet ik niet zeker of ze passen. vorm is hetzelfde maar de bevestigingspunten kunnen op een ander plaats zitten. maar daar ben ik niet zeker van.
grtzNee B2 koplampen gaan dan mooi in de B1. Als ik eerlijk ben zou ik niet weten wie B1 koplampen in een B2 zou willen hebben haha.
Dank je wel! Dan denk ik dat ik maar even wat schroothoopjes afga en wat tijd besteedt aan het verwisselen van bumpers. Weet ik het in elk geval zeker.8 november 2012 om 15:16 #17573279alles van de B2 is in principe op de B1 te schroeven (paar kleine uitzonderingen)
maar bij bumpers moet je rekening houden met de kenteken verlichting achter
bij de B1 zit die in de bumper en bij de B2 zit die in de klep.dus als jij een B2 bumper onder je B1 achterklep zet, heb je geen verplichtte kentekenverlichting ;).
8 november 2012 om 15:34 #17573280@sw_reijnders wrote:
alles van de B2 is in principe op de B1 te schroeven (paar kleine uitzonderingen)
maar bij bumpers moet je rekening houden met de kenteken verlichting achter
bij de B1 zit die in de bumper en bij de B2 zit die in de klep.dus als jij een B2 bumper onder je B1 achterklep zet, heb je geen verplichtte kentekenverlichting ;).
Ja dat is dan weer jammer, zou ik eigenlijks de achterklep ook moeten vervangen maar dan liggen de lampen weer niet mooi in 1 lijn met de klep.
Of wat anders op verzinnen :/8 november 2012 om 15:37 #17573281B2 lampen erin..
8 november 2012 om 15:43 #17573282Heb nog wel een setje b2 achterlichten met fittingen voor je liggen hoor Milanvectra! :thumb
8 november 2012 om 16:02 #17573283@sander2.5v6 wrote:
Heb nog wel een setje b2 achterlichten met fittingen voor je liggen hoor Milanvectra! :thumb
Ik zal het in elk geval onthouden! Moet eerst alles in de kleur Z266 zien te vinden wat al niet een heel veel voorkomende kleur is, laat staan in Zweden.
19 november 2012 om 21:53 #17573284Is het mogelijk om niveauregelende schokdempers te vervangen voor een schroefset, of om hier lagere veren op te zetten ?
Ik zou namelijk graag de Vec een paar centimeters laten zakken ;)19 november 2012 om 22:18 #17573285Wat zijn de aanhaalmomenten van beide carterpannen van de X18XE. En die van het kleppendeksel?
19 november 2012 om 22:22 #17573286kleppendeksel 8Nm
Carterpan 12Nm
Willem
24 november 2012 om 14:51 #17573287Is een stuurstang aan de stuurhuiszijde los te krijgen met een steeksleutel of Bahco? Uitgaand van een TRW stuurhuis. Of is daar zo’n speciale sleutel voor nodig?
25 november 2012 om 11:27 #17573288In de auto: Speciale sleutel nodig, anders de motor er even uit halen, kan je er wel bij :jerry :jerry :jerry
Willem
25 november 2012 om 13:27 #17573289Dus dat stuk tussen het stuurhuis en het wiel?
25 november 2012 om 14:35 #17573290Stuurhuis rubber moet er zowiezo uit om bij de binnenste stuurkogel te komen..
Willem
25 november 2012 om 18:49 #17573291Mja, dat zijn 2 klemmen en het rubber kan er zo af… Maar die moer die erachter zit lijkt me een hekel punt.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.