Het aansluiten van een navigatie met bluetooth

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Het aansluiten van een navigatie met bluetooth

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    pjotter
    Deelnemer

Zoek de aansluitmogelijkheden om een navigatie met bluetooth aan te sluiten op mijn opel astra sporttourer bj 2011
      heb wat afbeeldingen toegevoegd van de steker op mijn module , antenne voor radio ontvangst antenne voor gps
      usb aansluiting ook zit er nog een blauwe connector deze zit aangesloten tussen het display en de dvd module waar
      de steker van de bluetooth wordt aan gesloten op de module is mij niet helemaal duidelijk weet niet of iemand mij
      dit kan verduidelijken :D alvast bedankt

pjotter
      Deelnemer
        pjotter wrote:
        Zoek de aansluitmogelijkheden om een navigatie met bluetooth aan te sluiten op mijn opel astra sporttourer bj 2011
        heb wat afbeeldingen toegevoegd van de steker op mijn module , antenne voor radio ontvangst antenne voor gps
        usb aansluiting ook zit er nog een blauwe connector deze zit aangesloten tussen het display en de dvd module waar
        de steker van de bluetooth wordt aan gesloten op de module is mij niet helemaal duidelijk weet niet of iemand mij
        dit kan verduidelijken :D alvast bedankt Hier nog enkele afbeeldingen van de steker die achter in de navigatie modulle weet of iemand hiervan een schema of codering bezit en de aansluit mogelijkheden achter op de navigatie module

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.