herkent iemand deze Omega?

Forumindex Forums Modellen Omega herkent iemand deze Omega?

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    greg
    Deelnemer

Vraagje???

Herkent iemand deze auto misschien?

Tis een Omega 2.5V6 va 2000 Tsja………. ben me nog steeds aan het oriënteren ;)

Iemand nog negatieve ervaringen met dit bouwjaar en type motor? Vindt hem op plaatje er wel goed uit zien

Groet greg

marcel kranen

hoi ik heb er twee gehad, een grijze steinmetz uitgebouwd en handgeschakel,dat was een super geweldige wagen.
        en een zwarte standdaard uitvoerin automaat was ook een mooie auto alleen jammer dat die automaat zoveel meer verbruikte als die andere.
        maar geen negatieve ervaring mee.
        mvg marcel

remutr
        Deelnemer

2.5 is de betere motor van de 2, vraag dat maar aan wim-v6.

Hij ziet er zeker heel deftig uit. Wel opletten wanneer de dbriem eraf gegaan is en of de koppeling nog goed is. Stations zijn nog wel eens pakezels

greg
          Deelnemer

Forummers!

Ik heb een brutaal vraagje……zijn er misschien mensen met specifieke autokennis, die samen met mij een blik wil werpen op bovenstaande auto?

Misschien woont er wel iemand in de omgeving van Veenendaal (of in de richting vanuit Rotterdam) en die héél misschien ook rond de kerstdagen vrij is (week 52) en die het dan ook nog eens leuk vind om samen met een medeforummer de auto te onderwerpen aan een soort van APK-keuring?

Ik haal deze persoon persoonlijk op (in mijn huidige vec ;) ) en bied deze persoon onderweg een heerlijk verse snelweg koffie aan met versnapering en breng deze dan ook weer netjes thuis ;).

Mocht je interesse hebben laat het me ff per PB weten.

Groet Gregory

marcel kranen

Hoi waarom doe je geen aankoop keuring bij de opeldealer in veenendaal dan is net zo handig

greg
              Deelnemer

@marcel kranen wrote:

Hoi waarom doe je geen aankoop keuring bij de opeldealer in veenendaal dan is net zo handig

Ja da`s ook wel waar…..maar misschien zijn er wel forummers die met een hoop kennis van opels, dit wel leuk vinden (kan ik me zo indenken) en dit een middagje uit vinden ;)

marcel kranen

Ik hoop het voor je ik heb er in iedergeval niet zoveel verstand van dus kan je niet helpen sorry

remutr
                  Deelnemer

Ik ben wel gek op Omega’s maar buiten dat je soepel in z,n 2 weg moet kunnen trekken om te controleren of de koppelingsplaten nog goed zijn kom ik niet.

Om de frisheid van de motor te testen hebben we het bij de Omega zo gedaan, stationair rond de 4500 toeren laten komen 2 a 3 keer en dan in zijn 1 weg trekken, blijft het motormanagement lampje uit is het onder de kap ook wel goed. Maar of dit de juiste manier is dat weet ik niet.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.