Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Herkennings punten GSi (nu met foto's)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 januari 2010 om 12:04 #17599669
Ben bij de Opel geweest gister…
En zij vertelde mij dat het hier om een orginele GSi ging..Verder wisten zij het ook niet
Alle nmrs kloppen iig……Een ding zijn we het met zijn alle overeens..
RAAAAAAAARRRRRRR:D29 januari 2010 om 12:45 #17599670daar zijn we het allemaal mee ens “tcat”.
het is een rare corsa waar je inrijd :P ;)29 januari 2010 om 19:41 #17599671origineel gepost door tcat
Willem
Ik zet een op te letten, dit is zelfs een X14XE inlaat!!!!
30 januari 2010 om 22:03 #17599672Klopt helemaal.
De vorige eigenaar (monteur bij mijn APK station) heeft deze vervangen.
Het orgineel was gescheurd namelijk.En als de velgen orgineel GSi zijn, ga ik ze er maar onder uit halen.
Heb nog een leuk antraciet grijs setje staan.
Klopt ook niet meer:angel31 januari 2010 om 02:02 #17599673origineel gepost door tcat
VEEELS te klein voor me, je kan er niet eens een fiets in kwijt:jerrySorry maat, maar dan moet je toch wat beter proberen. Heb regelmatig fietsen in de auto met kofferklep dicht. Ook oma fietsen met zown hoog stuur e.d., alles past erin, en dan kun je er alsnog met zn tweeën in voorin.
31 januari 2010 om 21:08 #17599674origineel gepost door Hacula
origineel gepost door tcat
VEEELS te klein voor me, je kan er niet eens een fiets in kwijt:jerrySorry maat, maar dan moet je toch wat beter proberen. Heb regelmatig fietsen in de auto met kofferklep dicht. Ook oma fietsen met zown hoog stuur e.d., alles past erin, en dan kun je er alsnog met zn tweeën in voorin.
Dan ben ik toch benieuwd hoe je dat voor elkaar heb gekregen.
Want bij lag het stuur recht omhoog tegen mijn stoel aan, en er stak toch echt nog een stuk fiets uit..
:jerry1 februari 2010 om 00:39 #17599675origineel gepost door tcat
origineel gepost door Hacula
origineel gepost door tcat
Dan ben ik toch benieuwd hoe je dat voor elkaar heb gekregen.
Want bij lag het stuur recht omhoog tegen mijn stoel aan, en er stak toch echt nog een stuk fiets uit..
:jerryKzal wel een keer een foto maken als ik er weer een fiets in heb liggen ;)
1 februari 2010 om 11:55 #17599676Kinder fietsje zeker:wors
1 februari 2010 om 19:10 #17599677zal wel een kenteken van een gsi zijn ja, maar die hoort niet bij de auto lijkt het… Is dat groen wel een gsi kleur geweest uberhaupt???
1 februari 2010 om 20:10 #17599678origineel gepost door OrangeArrow
zal wel een kenteken van een gsi zijn ja, maar die hoort niet bij de auto lijkt het… Is dat groen wel een gsi kleur geweest uberhaupt???Ja, dat groen is ook in GSi geleverd, rijden hier een paar van rond in de buurt..
Willem
2 februari 2010 om 18:28 #17599679oke, dan klopt het misschien toch allemaal… Hebben ze misschien na een ongelukje ofzo, geen gsi bumper e.d. terug geplaatst…
3 februari 2010 om 12:08 #17599680Groen, het is blauw hoor:jerry
Nope, ook van schades is niets bekend..
Maar blijft toch een apart geval3 februari 2010 om 19:34 #17599681Mijn Corsa GSI van 1995 ziet er echt practisch hetzelfde uit, ongespoten bumpers enzo… wel degelijk GSI, ik heb zelfs de aankoopfactuur waar op staat dat het een GSI is.. Volgens mij zit het verschil in het Optic pakket, met bumpers en sideskirts enzo.. (Correct me if i’m wrong)
3 februari 2010 om 19:50 #17599682Klinkt misschien vreemd, maar misschien is het een “tussenmodel”.
Een maat van mij heeft een T1
Deze zijn we nu aan het opknappen en bleek ook niet overal te kloppen. Ze hebben toen ze zijn overgegaan naar de nieuwe uitvoering nog een aantal bussen gemaakt met gemengde onderdelen.
misschien dat hier ook zoiets gebeurd is…?3 februari 2010 om 20:13 #17599683origineel gepost door de wit
Klinkt misschien vreemd, maar misschien is het een “tussenmodel”.
Een maat van mij heeft een T1
Deze zijn we nu aan het opknappen en bleek ook niet overal te kloppen. Ze hebben toen ze zijn overgegaan naar de nieuwe uitvoering nog een aantal bussen gemaakt met gemengde onderdelen.
misschien dat hier ook zoiets gebeurd is…?:hmmz
Wel een erg raar tussen model dan:jerry
Wordt steeds vreemder hier:wtf -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.