Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Herkennings punten GSi (nu met foto's)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 januari 2010 om 18:42 #17599644
Yep (zie piccie)
En een sport heeft dan geen 16v??
Het inlaat spruitstuk is niet orgineel, deze komt van een 97ér af.
Omdat orgineel van plastic schijnt te zijn?!?26 januari 2010 om 19:31 #17599645Dat is een Worldcup 1.6i overduidelijk, gezien de foto’s en het bouwjaar van de auto (JD is een 1994 auto). En geen GSi.:)
26 januari 2010 om 19:48 #17599646@ stef16 – ja is een 16V – 8V blokken zijn smaller
@ tcat – lijkt mij sterk plastic inlaat spruitstuk aangezien het warm word..;)
greetz Corsageak
26 januari 2010 om 21:34 #17599647origineel gepost door wagnas
Dat is een Worldcup 1.6i overduidelijk, gezien de foto’s en het bouwjaar van de auto (JD is een 1994 auto). En geen GSi.:)Een Worldcup:wtf
Waarom staat er dan GSi op de papieren??????
Snap er nu helemaal geen ‘Corsa’ meer van…..Fijne kerels daar bij Opel:jerry
26 januari 2010 om 21:53 #17599648misschien dat er een GSi blokje is ingekomen, en is omgekeurd op kenteken, en dus er ook staat GSi
maar dit is duidelijk geen orginele GSizo zag een gsi in jou`n kleur er uit..
mijn oude bolide :D26 januari 2010 om 22:01 #17599649Dat is toch gewoon een x16xe blok (inlaat geen kunstof), waarschijnlijk is er ooit een ander blok in gekomen want het model zelf wat je hebt is geen gsi.
De teller is ook geen gsi teller.
27 januari 2010 om 09:13 #17599650Dit is echt een rare auto :P
-Je hebt namelijk het nieuwe sport interieur
-Oude GSi teller
-Oude logo’s
-Geen meegespoten bumpers
-Wel een nieuwe motor (X16XE)
-Oude motorkap (staat Opel op in plaats van Ecotec)
-Geen airbagstuur (maar wel het 3-spaaks stuur)
-Geen side skirtsHeel raar dit :P
27 januari 2010 om 10:41 #17599651origineel gepost door IceFreak
Dit is echt een rare auto :P-Je hebt namelijk het nieuwe sport interieur
-Oude GSi teller
-Oude logo’s
beetje bij elkaar geraapt zooitje haha :jerry
27 januari 2010 om 18:26 #17599652Tja, kan niet anders zeggen dan…
Verbaasd mij ook helemaal niets..
HEb altijd van die rare dingen:angelMaar ja, blijft een leuk bakkie om te zien..
Dus dan maar op zoek naar een spoiler kitje.
Heb ik dan wel een echte?:D27 januari 2010 om 19:11 #17599653GSI op kenteken zetten is NIET mogelijk….
@ spacejam: tellers zijn wel degelijk gsi tellers
@ icefreak en deze versie tellers zit ook bij dit interieur.
de achterklep klopt ook niet..
er hoort bij een gsi geen 1.6i te staan.er staat gsi, of 1.6 16v op.
Check je chasissnummer eens bij je stoel….
kan een omgekatte zijn ofzo.
28 januari 2010 om 01:55 #17599654Hij komt van KIA af..
Vanalles bij elkaar gezocht… zeer zkr weten :P
28 januari 2010 om 02:05 #17599655origineel gepost door tcat
@Hacula
Extra deur rubbers:wtf
Hoe kan ik dit zien?????Aan deze foto kan ik zien dat jij ze in ieder geval niet hebt.
Je zou dan een tweede rubber moeten zien, die eigenlijk niet helemaal van rubber is gemaakt. Die is voor het afschermen tegen rijwind.
Vreemde auto heb je zeker. Hoe zit het met je remmen? Zijn die geventileerd?
En het diameter van je aandrijfassen kan ons misschien ook wel wat meer vertellen.
Dat er 1.6 op de kofferbak staat hoeft ook niet origineel te zijn. Die kan gewoon van een astra ofzo af zijn gehaald, idem met de motor en het kapje van het blok waar geen ecotec op staat.
Je einddemper is iig ook van een GSI, weet niet of de sport deze ook hadden, iemand wel?28 januari 2010 om 08:27 #17599656als je idd op rdw zoekt, staat er idd gsi.
28 januari 2010 om 08:42 #17599657origineel gepost door sjoerdie
GSI op kenteken zetten is NIET mogelijk….@ spacejam: tellers zijn wel degelijk gsi tellers
Alle nmrs komen overeen iig.
En er lijkt niet aan gerommeld te zijn…
Heb eerder zo’n geintje gehad namelijk:agent
En dat is een goede leer geweest.Wel grappig om te zien, dat zelfs de Die Hard Corsa liefhebbers het niet snappen:jerry
Zoals mooi geciteerd van een reclame
“Jahaa, en nou…..”
PS De Corsa heeft ook geventileerde schijfjes28 januari 2010 om 09:21 #17599658Volgens mij is het een Kruising tussen een Sport en een GSI aangezien ik een identieke Sport heb gehad.. had alleen de gsi teller niet.. en het mooie 1.6 blokkie! maar 1 troost.
Er zit een 1.6 in dus dat betekent dat het waarschijnelijk een GSI blok is! dus menig GSItje in de buurt zou je bijhouden
gr
Michael
28 januari 2010 om 09:43 #17599659origineel gepost door sjoerdie
GSI op kenteken zetten is NIET mogelijk….@ spacejam: tellers zijn wel degelijk gsi tellers
Dit zijn toch de oude versie tellers? Daar zit toch het grijze interieur meestal bij? En bij de nieuwe tellers, met de oranje wijzers zit toch het bolletjes interieur?
28 januari 2010 om 10:02 #17599660GSI heb je in verschillende type’s (opties) kijk maar op MP vul bij zoek maar corsa gsi in en je ziet het verschil
ik heb een orginele gsi uit 93 met elect. ramen en geen elect spiegels en andere gsi tjes hebben weer wel elect. spiegels ik zie ook sommige die hebben geen elect. ramen dus tis egt verschillend gsi
je hebt ook corsa b met een 1.6 16V motor maar geheel normaal zoals die van jouw en die noemen ze ook gsi (op MP) vanwege de motor inhoud
dus maak je niet druk :thumbup
28 januari 2010 om 10:07 #17599661origineel gepost door IceFreak
origineel gepost door sjoerdie
Dit zijn toch de oude versie tellers? Daar zit toch het grijze interieur meestal bij? En bij de nieuwe tellers, met de oranje wijzers zit toch het bolletjes interieur?
missn was het interrieur kapot want de bestuurders stoel is vaak kapot instap schade :thumbup
dis van mij is ook orgineel GSI en die is ook nog maar weinig orgineel interrieur is eruit compleet en me spoiler is van me klep en me skirts zijn eraf omdat ik de helft verloren was heb alleen nog de bumper erop :angel
28 januari 2010 om 10:16 #17599662ik heb dezelfde uitvoering, is een 1.6 gsi world cup, dus niet met de meegespoten bumpers:
Dit was hij origineel ooit :D
28 januari 2010 om 10:26 #17599663nou daar zijn we ook overuit hé hé :jerry
28 januari 2010 om 15:13 #17599664origineel gepost door wessaa
origineel gepost door IceFreak
Dit is echt een rare auto :P-Je hebt namelijk het nieuwe sport interieur
-Oude GSi teller
-Oude logo’s
beetje bij elkaar geraapt zooitje haha :jerry
zover kwam ik ook :P
28 januari 2010 om 16:21 #17599665origineel gepost door DunNow
ik heb dezelfde uitvoering, is een 1.6 gsi world cup, dus niet met de meegespoten bumpers:Dit was hij origineel ooit :D
Ik wist dat ik gelijk had.:P In 1994 had ik een rode Corsa 1.4i en was altijd jaloers op de 1.6i Worldcup die in Den Helder bij de Opel dealer stond. Heb wel 100 rondjes om die auto gelopen.:o
28 januari 2010 om 18:03 #17599666was altijd jaloers op de 1.6i Worldcup die in Den Helder bij de Opel dealer stond
correctie
was altijd jaloers op de 1.6_16V / 1.6Si 16V Worldcup die in Den Helder bij de Opel dealer stond
Corsa-B is in NL nooit met een 1.6 8klepper geleverd.
Willem
28 januari 2010 om 21:54 #17599667origineel gepost door wagnas
origineel gepost door DunNow
ik heb dezelfde uitvoering, is een 1.6 gsi world cup, dus niet met de meegespoten bumpers:Dit was hij origineel ooit :D
Ik wist dat ik gelijk had.:P In 1994 had ik een rode Corsa 1.4i en was altijd jaloers op de 1.6i Worldcup die in Den Helder bij de Opel dealer stond. Heb wel 100 rondjes om die auto gelopen.:o
Noem me Corsa vreemd, maar wat is hier dan zo apart aan?
(Of bijzonder, of mooi. Hoe je het ook wil noemen)
Zal wel een aan mij liggen, maar voor mij is de Corsa meer een van A naar B voertuigje:jerryMijn hart gaat toch stiekum meer uit naar een grotere Opel.
:angel
Voel me toch een beetje ‘opgesloten’ in de Corsa.
En heb moeite met parkeren met dan ding:P28 januari 2010 om 22:28 #17599668kan 2 dingen zijn,of het is een omgekatte auto (maar dat denk ik niet)
Of het is inderdaad een echte GSI die omgebouwd is naar een standaard uitvoering,ik heb dat ook ooit eens gedaan met een Kadett GSI,heb ik een expression van gemaakt,ook met een standaard klep en gewone bekleding,maar wel een gsi blok en onderstel,grijze bumpers etc.
Denk dat t zoiets is anders staat er nooit geen GSi op t kenteken -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.