Hendel cruise control reageerd niet

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Hendel cruise control reageerd niet

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    nosc

Hoi mijn naam is henk, en mijn vectra c 2.2 16v uit 2002 heeft een probleem.

De hendel van mijn cruise control reageerd niet meer. Eerst moest je een paar keer drukken voor dat hij hem pakte, nu doet hij helemaal niks meer. Als je drukt achter elkaar dan zie je soms het lampje in je dashboard aan en uit gaan van je cruise control.

Is het probleem opgelost als ik de hendel vervang?

bedankt,

Henk

c-dett16v
      Deelnemer

ik heb het ook 1x gehad dat hij niet reageerde, maar na 5min deed hij het weer en daarna altijd blijven doen.

als ik jou verhaal zo aanhoor, denk ik dat het indd in de handel zit.

anders probeer je eerst iemand anders zijn hendel om te zien of hij het dan wel doet:thumbup

Myszek
        Deelnemer

Ik had dat probleem toen mijn remsensor vervangen moest worden. Maar dat merk je dan ook aan je remlichten die niet altijd meer aangaan.

Marcel28
          Deelnemer

Hey… hier een soort gelijk probleem. Alleen hier is het zo dat als ik op de – kant van het knopje druk dan doet toe het gewoon. Maar zodra ik via de + gas wil bijgeven dan schiet hij van de cruisecontrol af. Ook als ik deze via de + kant wil aanzetten reageerd deze niet. Aangezien mijn vectra nog in de garantie zit gaat hij naar de vod. Zal de uitkomst hiervan wel even op het forum zetten.

Nu heb ik begreppen dat deze knopjes wel vaker kapot gaan bij de vectra.

wim-v6
            Deelnemer

Ik denk ook dat het in de schakelaar zit, Marcel.

nosc: Je kan m laten uitlezen bij de Opel.

Willem

opel-limbo
              Deelnemer

De cc-hendel werkte bij mij ook in het begin slecht. De dealert heeft toen de contactpunten (sleepcontacten) schoongemaakt maar zei dat het probleem ook in het blok in de stuurkolom kon zitten. Bleek toch de hendel te zijn want na deze vervangen te hebben was het probleem opgelost.

Greetz Roel met een C

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.