hemel verwijderen corsa a tr uit 1985

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD hemel verwijderen corsa a tr uit 1985

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    robert_corsa

goede avond.

Hoe kan ik een het hemeltje verwijderen uit mijn tr uit 85?
      het is een kunstlederen wit hemel. en voor zover ik het heb kunnen zien, zit die vast in de deurrubbers.
      maar ook de raamrubbers.

Moeten de ramen er dan ook al uit?
      Ik werd getipt om hier mijn vraag te stellen, aangezien de oudere opels ook dit soort hemeltjes hebben.

kan ik evt ook een ander hemeltje van bijvoorbeeld een a3 corsa a hb erin doen?

ik hoor het graag,

robert

bettus accu
      Deelnemer

hallo als de oudere opels dit er ook in hebben;

– deurrubbers verwijderen,
        – raamrubbers verwijderen,
        – en het dat je ook nog vast door stalen dat door het hemeltje zit en vast zit aan het dak. deze kun je er zo uit ”buigen”.

nieuw hemeltje kunnen wij voor je maken in de originele stof…. maar ik heb wel de oude hemel nodig(niet erg als hij iets beschadigt is.)

robert_corsa

@bettus accu wrote:

hallo als de oudere opels dit er ook in hebben;

– deurrubbers verwijderen,
          – raamrubbers verwijderen,
          – en het dat je ook nog vast door stalen dat door het hemeltje zit en vast zit aan het dak. deze kun je er zo uit ”buigen”.

nieuw hemeltje kunnen wij voor je maken in de originele stof…. maar ik heb wel de oude hemel nodig(niet erg als hij iets beschadigt is.)

allereerst bedankt voor je reactie.

-deurrubbers spreekt voor zich.
          -raamrubbers: moeten de achteramen en voorruit en achterruit er dan ook uit? het is mijn eerste project, en het hemeltje is het eerste probleem waar ik tegen aan loop.

-nieuwe hemeltje, zou echt top zijn. komt dat nieuwe hemeltje er dan op een andere manier in te zitten?

robert

bettus accu
          Deelnemer

hallo robert,

komt er op dezelfde manier in. maar ik moet eerst zeker weten dat het bij jou ook zo zit. dat weet ik namelijk niet zeker, kan is ff een kijkje nemen bij me oma in de corsa van 1986.

wss moeten je voor en achteruit er ook uit ja…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.