Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › helppppp
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 januari 2011 om 18:48 #17792605
ja maar dan heb je meestal ook dat je ramen beslaan binnenin
11 januari 2011 om 22:43 #17792606Ik denk toch zelf dat het de rubbere doppen zijn,aangezien die echt zeiknat waren.
Maar ik ga het dit weekend ff goed uitzoeken:D
en voor de mensen die het net hebben gelezen
ik ben vader geworden van een jongen:D
ietys meer dan 7 pond en 54 cm lang
genaamd Jayden:Ddit wou ik jullie ff laten weten
grtsmike
11 januari 2011 om 22:50 #17792607gefeliciteerd met je zoon
het is nogal logische dat de rubber doppen nat zijn ,dat is het laagste punt
je kunt ook proberen met een waterslang water over de auto heen laten lopen op verschillende plekken en dan je kameraad met een zaklamp of ander soort licht kijken of er water binnenkomt
suc6
gr kabouter
13 januari 2011 om 09:09 #17792608Kijk, zoals Lucas al zei, even onder je motorkap naar die ‘slurf’! Ik, zijn neef, had ook last van een zeiknat interieur, vooral bij de passagierskant waarbij de bestuurderskant nog bijna droog was..
Vanuit je schutbord loopt een slang, 3-5 cm breed, 15-20 cm lang die het water vanaf je voorruit naar grond laat lopen. Waarschijnlijk zit die helemaal vol met rotzooi! Even doorspoelen met water zodat alle rotzooi er uit is, en je bent er van af! Daarna uiteraard wel de gehele bodem droog maken..
15 januari 2011 om 20:31 #17792609hey
nou voorlopig blijft hij droog,het heeft namelijk flinkt geregent hier,maar tot nu toe is ie droog
enkelt bven ik er wel achter dat me deur niet echt lekker aansluit(bij me raam zeg maar)
dus dat moet ik wel ff oplossen
maar jou jullie op de hoogte
15 januari 2011 om 21:07 #17792610[rquote=1842975&tid=140131&author=bigmike]hey
nou voorlopig blijft hij droog,het heeft namelijk flinkt geregent hier,maar tot nu toe is ie droog
enkelt bven ik er wel achter dat me deur niet echt lekker aansluit(bij me raam zeg maar)
dus dat moet ik wel ff oplossen
maar jou jullie op de hoogte[/rquote]
Yup, Calibra kwaaltje.
Dat voorkom je door de deuren voorzichtig dicht te doen en de deur altijd bij het metaal of de deurhendel te pakken ipv het raam.
Het gebrek aan raamstijlen wil nog wel eens betekenen dat je raam ietsjes ontzet raakt en je dus wat ruimte tussen het raam en de rubbers aan de deurstijlen krijgt.12 februari 2011 om 13:53 #17792611hey
nou vandaag weer gekeken na 2 dagen regen,en wat denken jullie……nat!!!!
het lijkt onder me dahsboard vandaan te komen en aan de boven,en onderkant van me deur.ik heb ook al onder me motorkap gekeken,maar dat slurfje wat er zou moeten zitten om regen water weg te werken zeg maar,dat slurfje zit er niet,dus die kan ook niet verstopt zitten dan.
bij me deuren zouden me rubbers kunnen zijn,die zijn aardig versleten.
Me ramen sluiten wel gewoon,maar zitten niet echt zoals ze horen te zitten.iemand nog tips of een idee wat ik nu kan doen?
en zou het slim zijn om me dashboard eraf te halen om te kijken of ik daar iets onder kan ontdekken??
En het demonteren van je dashboard met airbag,is dat gewoon het zelfde als een dashboard demonteren zonder airbag??
nou alvast weer bedankt12 februari 2011 om 17:04 #17792612leg is een tuinslang op je vooruit neer.
check dan binnen is.
bij mijn cali heb ik het wel eens gehad na deze sterke winters dat mijn raamrubber van mijn vooruit en achterruit lek/verrot waren waardoor er water na binnen kwam.
verder kan je ook de uiterste hoeken van je parafaan bak controleren of die niet door en door verroest zijn door vochtig bladgruis wat er is blijven liggen.met betrekking dat roest plekje.
goed scheuren, daarna behandelen en eventueel afdekken met een bituum mat kan het ook niet verder rotten en is ie extra geluids dempend12 februari 2011 om 17:25 #17792613Toevallig geen dakraam? Bij tigra heb je van die slangetjes die het water afvoeren, en die gaan door het interieur…
12 februari 2011 om 17:46 #17792614een tuinslang neer leggen is wel leuk,alleen ik woon 3 hoog haha
maar kan het idd wel ergsn proberen bij een wasstraat of zo.
en ja heb idd een dakraam,maar di elijkt dicht,ook di eafvoerslangen lijken gewoon goed te werken en zo
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.