Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › HelpHelp kent iemand deze Corsa C GSİ??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 mei 2012 om 11:34 #17249016
Hallo
İk heb ern cors c gsi gevonden maar vertrouw het niet helemaal kent iemand deze Corsa C gsi ?? Of de oude eigenaar hiervan?
Hoor graag reacties van jullie.
http://link.marktplaats.nl/564232252″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Mvg Cello
29 mei 2012 om 21:30 #18030711Tupperware bakkie met Baby wieltjes..
Vind m er ook niet erg netjes bij staan, Geeft geen goede indruk aan mij in ieder geval..
willem
29 mei 2012 om 21:35 #18030710:puke Precies wat Willem zegt :thumbup
29 mei 2012 om 21:56 #18030712AnoniemLid sinds:
1 January 1970Lijkt idd niet echt een liefhebber te zijn geweest. Dan had deze er wel mooier bij gestaan. Een echte liefhebben maakt er wat moois van en is er ook zuinig op. En als je dan goed naar deze auto kijk kan je je afvragen of de vorige eigenaar wel wel zuinig op geweest is. Kan er natuurlijk naast zitten. Als jij serieus naar deze gaat kijken. Ga dan zeker met de auto langs een andere garage en laat daar de auto checken
29 mei 2012 om 22:01 #18030713Let bij deze motoren ook goed op het olieverbuik!!!
Als ie goed is afgetrapt zal ie wel flink oliestoken..
Willem
30 mei 2012 om 08:12 #18030714Waarschijnlijk heeft degene die de bumpers erop heeft gezet, ik gok een blinde zonder ook maar enig gevoel voor smaak wel een liefhebber was. De gene die hem daarna heeft overgenomen, heeft de auto (zo lijkt het) behoorlijk verwaarloosd.
Ieder z’n smaak natuurlijk maar ik denk dat je beter voor een goeie orginele gsi kan kijken want ook ik sluit me bij bovenstaande antwoorden aan. Tevens is die naar mijn idee kwa optie’s en kilometerstand veelste goedkoop.
Wel heel zonde want buiten die ongelovelijk lelijke bumpers had het nog een mooie wagen kunnen worden ook!
Nou kan het natuurlijk zijn dat ik al die tijd lig te slapen…. maar klopt het dat dit niet eens een orginele C GSI kleur is? Ik heb ze in ieder geval nog nooit in die kleur gezien, maar daar kan ik natuurlijk naast zitten :hmmz
30 mei 2012 om 08:46 #18030715Wat een reacties weer. In de openingspost zie ik iemand vragen naar wat informatie over een autootje en de eventuele oude eigenaar. Meer niet..
Maar ooohjeeej de mensen van het opelforum staan al weer klaar met een uitgesproken mening die niet alleen de TS zijn smaak, maar ook die van vele andere liefhebbers die wel van deze overdreven stijl houden, de grond in moeten trappen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat die daarop zit te wachten… Dan had die daar wel om gevraagd :P
Lijkt idd niet echt een liefhebber te zijn geweest. Dan had deze er wel mooier bij gestaan. Een echte liefhebben maakt er wat moois van en is er ook zuinig op. En als je dan goed naar deze auto kijk kan je je afvragen of de vorige eigenaar wel wel zuinig op geweest is.
Reacties zo verschrikkelijk off topic als dit, kan dat niet gestraft worden met een warning of perm ban ofzo. Dit is pas :thumbdown
Gelukkig maakt het mij niet uit wat jullie van mijn auto vinden :jerryIk ken de eigenaar niet. Maar kijk wel goed naar de vervaldatum van de apk. Die zit er niet lang meer op, verder wat Willem zegt even goed kijken naar het motortje en het olieverbruik.
Auto ziet er verder (op de foto’s) vrij netjes uit voor een auto die op deze manier ‘gestyled’ is. Niet mijn smaak, maar vaak zijn dit soort auto’s meer verschillende kleuren dan de bedoeling is.
30 mei 2012 om 09:18 #18030716Bedankt voor u reacties
Bumpers van deze corsa zijn erg lelijk
mijn bedoeling was eigenlijk om het te kopen en in orginele staat weer terug te brengen.
maar deze auto ga ik toch niet kopen.
Heb weer een andere mooie gsi gevonden.Waar moet ik opletten bij deze corsa c gsitjes?
Wim-vr6 mischien nog andere min puntjes??mvg Cello
30 mei 2012 om 09:20 #18030717Looney fijn dat je het zo goed bedoeld.
maar deze corsa c ziet er egt niet uit. ( dit niet echt een smaakvolle tuning ofzo haha )denk dat de reacties wel real zijn.
mvg Cello
30 mei 2012 om 09:52 #18030718De prijs is inderdaad wel laag voor het aantal kilometers, kan wel eens een dure apk worden over een maand.
Ik zou zoals Helmer opelfan zegt even in de buurt kijken of je een andere garage hem kan laten bekijken (liever een paar eur hiervoor betalen dan dat je een miskoop hebt niet?) dan weet je precies wat eraan zou moeten gebeuren (heb je evt. ook onderhandelingspunten :vertag )
30 mei 2012 om 09:53 #18030719@ Looney: Het is niet de bedoeling off topic te raken of een auto van te voren af te kraken. Ook al weet ik niet wie de vorige eigenaar is, roepen de foto’s (bij mij in ieder geval) genoeg argwaan op.
Als ik de foto’s bekijk zie ik een corsa staan die nog even snel op internet gezet moest worden. Niet schoon, oogt rommelig en wekt de indruk dat hier al lange tijd niet goed mee is omgegaan. Los van het feit of ik dan de oude eigenaar ken ja of nee, zou dit alleen al reden genoeg voor mij zijn om de auto te laten staan. Vandaar dat ik er op reageerde. Zoals ik ook al aangeef zou er heus wel een liefhebber in die auto hebben gereden, maar dat was absoluut niet de vorige eigenaar. En of de tuning mooi is of niet, dat is inderdaad ieder z’n eigen mening. Maar mijn mening is, als je dan een auto tuned zorg er dan op z’n minst voor dat die bij verkoop netjes en duidelijk (geen foto achterkant) op internet staat.Verder geen op of aanmerkingen of gezeik:D en als CelloOo hem alsnog wilt halen, zou ik hem net zoveel plezier en succes wensen als dat die een nieuwe bentley zou kopen:D
2 juni 2012 om 19:54 #18030720-offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic
@ CeLLoOo: Wim-Vr6: Wilt U niet vloeken in de Kerk astubeleefd :jerry :jerry :jerry :jerry
Ik ben al Blij dat de laatste Vr6 die bij mij in onderhoud was eindelijk bij de eigenaar vandaan is, Die dingen doen een paar dingen goed:
– Benzine zuipen
– Olie zuipen
– Storingen hebben
– Ondermaats presteren:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
Maar euhhh Back ontopic:
corsa-C GSi: Daar kunnen degene die ermee rijden je nog meer mee helpen als ikzelf
Z14XE Z18XE motor:
– Let op olieverbruik (zwarte pijp, laat m effe een paar minuten stationair draaien warm en geef een keer goed gas, kijk of er olierook uit de pijp komt)
– Tikken (onderhoud0
– Goed mee rijden, is een vrij soepele motor, met niet al te veel kracht onderin, maar wel vlot op toeren..Z17DTH:
– EGR wil wel dicht gaan zitten
– Dynamo wil wel stuk gaanwillem
2 juni 2012 om 20:33 #18030721@wim-v6 wrote:
-offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic -offtopic
@ Coiler: Wim-Vr6: Wilt U niet vloeken in de Kerk astubeleefd :jerry :jerry :jerry :jerry
Ik ben al Blij dat de laatste Vr6 die bij mij in onderhoud was eindelijk bij de eigenaar vandaan is, Die dingen doen een paar dingen goed:
– Benzine zuipen
– Olie zuipen
– Storingen hebben
– Ondermaats presteren:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
Was niet mijn reactie hoor :angel :angel
3 juni 2012 om 11:03 #18030722Mij nederige Excuus, zal het aanpassen haha…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.