help zafira 2.2se probleem Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › help zafira 2.2se probleem Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 26 december 2010 om 21:48 #17229971 imported_heinsandra Lid sinds:3 September 2004 hallo ik ben hein ik heb een vraag mijn zafira heeft bij het stationair lopen onregelmatig ook een overslag dan ploft hij in de uitlaat heb de disbobine al vervangen maar daar lag het niet aan weet iemand raad ????? zafira irmcher 2.2se automaat 27 december 2010 om 17:06 #17780130 LaagvliegerDeelnemer Lid sinds:30 June 2004 Hij loopt op 3 cilinders? bedoel je dat? Of af en toe? De conditie van de bougies is HEEL belangrijk. De Ionisatiespanning gebruikt hij als pingeldetectie. Dus zorg voor goede bougies! Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen