Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Help wanted!!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 mei 2011 om 06:17 #17236131
Hallo wie kan me helpen?
Mijn vriend is naar zijn werk en heeft de autosleutels op het contact laten steken en de deuren dicht gemept :angel
en ik ben thuis maar heb geen auto om de reservesleutel te brengen.
Is er een manier waar je makkelijk een corsa B open krijgt ( zonder cv) en liefst zonder schade?
Bedankt!
4 mei 2011 om 06:55 #17862501ik heb de anwb wel eens een wigje tussen een deur sponning zien steken (taartpuntje) en daar dan een opblaaskussentje tussen zodat je een klein kiertje maakt waar je met iets naar binnen kan om de deur te ontgrendelen of het raam open te draaien.
4 mei 2011 om 08:28 #17862502Dankje voor de tip! Is er alleen een manier om hem open te krijgen met iets uit de dagelijkse omgeving? Want denk niet dat hij zoiets in zijn zak heeft zitten :D
4 mei 2011 om 08:41 #17862500ik heb ooit een keer zoiets gehoord met een halve tennisbal maar heb geen idee hoe dat verder werkt, succes met oplossen
Edit : heb even gezocht en filmpje gevonden hoop dat je hier iets aan hebt, http://archief.flabber.nl/archief/019189.php” onclick=”window.open(this.href);return false;
4 mei 2011 om 09:51 #17862499die filmpjes met die tennisbal zijn nep hahaha
staat iemand achter met een afstandsbediening.ma je hebt geen auto om er heen te gaan, en ook niemand in de buurt die met je mee kan? dat lijtk me toch de beste oplossing, je kan misschien wel een kier tussen de deur maken maar met wat pech blijft het zichtbaar.
anders pak je de trein of bus ;)
zoals ik begrijp is het dus een cv.. zit de kofferbak er ook bij op? misschien dat die dan nog los is4 mei 2011 om 09:57 #17862498@soepkiepe wrote:
die filmpjes met die tennisbal zijn nep hahaha
staat iemand achter met een afstandsbediening.ma je hebt geen auto om er heen te gaan, en ook niemand in de buurt die met je mee kan? dat lijtk me toch de beste oplossing, je kan misschien wel een kier tussen de deur maken maar met wat pech blijft het zichtbaar.
zoals ik begrijp is het dus een cv.. zit de kofferbak er ook bij op? misschien dat die dan nog los isNee, ze heeft beschreven dat het een Corsa B is zonder cv.
4 mei 2011 om 10:08 #17862497oja ik zie het, ff over heen gelezen.
tsja hopen dat de kofferbak dan open is ;)
anders zal ik het ook niet weten, ja raam in gooien maja dan heb je schade.4 mei 2011 om 10:43 #17862496By de golfje was het altyd wel mogelyk met een andere vw sleutel een deur open te krygen.. ik denk dat als je 5 sleutels van zelfde tyd opels zou proberen er wel een deur open gaat :)
Opels zoeken in de omgeving dus! De truc mt het kussentje kan wel voor verbogen raamsponningen in de deur zorgen.4 mei 2011 om 11:11 #17862495met ijzerdraad of metalen ouderwetse klerenhanger verbuigen en via het raam of de deur sponning .
4 mei 2011 om 12:31 #17862494anwb bellen?
4 mei 2011 om 21:58 #17862503@soepkiepe wrote:
zoals ik begrijp is het dus een cv.. zit de kofferbak er ook bij op? misschien dat die dan nog los isdat filmpje is miss nep maar het gebeurt/kan zeker, ben ook geen autodief dus heb er de balle verstand van:P
is het trouwens als gelukt ?
5 mei 2011 om 05:19 #17862504Hallo allemaal!
Bedankt voor jullie hulp.
Gisterenmiddag stond toevallig de anwb op de parkeerplaats voor iemand anders met pech. De anwb-er was zo vriendelijk de deur even open te maken :D5 mei 2011 om 07:25 #17862505@petrolhead wrote:
@soepkiepe wrote:
zoals ik begrijp is het dus een cv.. zit de kofferbak er ook bij op? misschien dat die dan nog los isdat filmpje is miss nep maar het gebeurt/kan zeker, ben ook geen autodief dus heb er de balle verstand van:P
is het trouwens als gelukt ?
het kan zeker?
wat ze je willen laten geloven is dat dor de druk die je met de tennisbal de deur in drukt de deur van slot gaat.
dus de druk zal het pinnetje omhoog moeten drukken.
in de deur is zo veel ruimte, dat dat beetje lucht wat in die halve tennisbal geen ene zak verschil maakt, sterker nog, de deur is van binnen nooit helemaal lucht dicht, denk aan je kabelboom, dat ding waar je de deur mee open maakt aan de binnen kant.
dus met een tennisbal de deur vamn slot halen is de grootste bullshit die er bestaat ;)5 mei 2011 om 08:54 #17862506Ik zou het eens proberen met een zogeheten “Slim Jim”.
Dat is in feite een platte strip staal waar je aan het uiteinde een haak in knipt.
Dat druk je aan de buitenkant tussen het raam en de rubber strip.
Daarmee kan je vissen naar de stang die het slot bedient, een ruk er aan geven en dan gaat het slot er af.Werkt niet op alle auto’s, gezien vooral nieuwere auto’s bescherming over die stang hebben zitten. Bij een Corsa B zou het nog moeten werken.
5 mei 2011 om 11:07 #17862507Jongens, mooi dat we mekaar hier zo goed mogelijk helpen met de beste bedoelingen. Maar voordat iemand op het idee komt om een ‘How To’ te maken hoe je een Corsa B moet kraken, zou ik willen voorstellen om op dit soort vragen middels een U2U te reageren!
5 mei 2011 om 12:36 #17862508Als je gelooft dat een beetje lucht in je slot blazen iets doet behalve misschien wat stof verwijderen, doe dan ook ff de groeten aan Sinterklaas! :P
Blackdevil heeft wel beetje gelijk.. laten we maar ophouden manieren te verzinnen. :D5 mei 2011 om 16:09 #17862509je kan ook via de onderkant je motorklep openen en dan ff snel de accu poolen los halen dan schieten ze ook vaak open.
5 mei 2011 om 16:13 #17862510@kadettje-89 wrote:
je kan ook via de onderkant je motorklep openen en dan ff snel de accu poolen los halen dan schieten ze ook vaak open.
Maar niet bij een auto zonder CV hoor :roll:
5 mei 2011 om 17:29 #17862511mischien niet erg handig om hier alle mogelijkheden te plaatsen aangezien er ook mensen meelezen met verkeerde bedoelingen!!!
10 mei 2011 om 10:59 #17862512wip er een schroevendraaier tussen en rustig zonder te beschadigen open wippen..
Hoe denk je dat straattuig met autos joyriden voornamelijk: kadett corsa astra fietsa etc!!! :D10 mei 2011 om 11:29 #17862513inbreken in je eigen auto :P lol
10 mei 2011 om 14:12 #17862514AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooi dat ze hem even open gemaakt hebben!
10 mei 2011 om 15:11 #17862515hoe heeft die man van de anwb het gedaan dan?
ben ik wel benieuwd naar!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.