HELP!! Verlagen Corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa HELP!! Verlagen Corsa C

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Branieman

Ik heb nieuwe Weitec veren liggen voor mn Corsa C. Heb mn vorige Corsa (b) op de oprit voorzien van nieuwe schokdempers en veren.. En dat was goed te doen. Is het bij de Corsa C net zo makkelijk? Of zijn er nog dingen waar ik op extra moet letten?

wessaa
      Deelnemer

in princiepe gewoon hetzelfde hoor! voorkant dus gewoon veerpoten uit elkaar schroeven, achterkant is het zelfde princiepe als bij de b! :thumbup

Branieman

Netjes!! Kan ik weer sleutelen als het weer het toe laat..
          Nu alleen nog veerspanners huren bij Borent of Boels..

Of zouden ze die ook te huur hebben bij zo een doe het zelf garage? Als het bagger weer blijft ga ik daar namelijk ff sleutelen..

wessaa
          Deelnemer

origineel gepost door Branieman
            Netjes!! Kan ik weer sleutelen als het weer het toe laat..
            Nu alleen nog veerspanners huren bij Borent of Boels..

Of zouden ze die ook te huur hebben bij zo een doe het zelf garage? Als het bagger weer blijft ga ik daar namelijk ff sleutelen..

geen flauw idee of ze die daar verhuren, ik doe het altijd op de gevaarlijke manier :jerry los draaien en duiken haha.

welke veren heb je gekocht, 30/30 ?

Branieman

Haha ja ik duik altijd de verkeerde kant op dus ga toch achter die dingen aan.. Komt goed! Heb de 30/30 varianten ja, hoor er goede verhalen over. Hoeveel heb jij je corsa verlaagd?

wessaa
              Deelnemer

mijne is ook 30/30 verlaagd met weitec
                16 inch er onder 7,5J et 25 met 195/45
                dan krijg je het dus zo te staan

Branieman

Ziet er heeeeel netjes uit!! Heb bijna dezelfde maten: 30/30 verlaging, 16inch velgen 7,5j en ET 35.. Banden 195/45/16.
                  Er loopt niks aan of wel?

wessaa
                  Deelnemer

origineel gepost door Branieman
                    Ziet er heeeeel netjes uit!! Heb bijna dezelfde maten: 30/30 verlaging, 16inch velgen 7,5j en ET 35.. Banden 195/45/16.
                    Er loopt niks aan of wel?

achter wel, maar dat komt puur door de slappe schokdempers, kan ook maar met 2 personen in de auto zitten..
                    maar jij hebt geluk jou et waarde scheelt toch een cm!

en mocht het nou wel aanlopen, je kunt gewoon een stuk van je wielrand afslijpen! zie je niks van:jerry

Erwin1987
                    Deelnemer

ik heb bij de corsa b de veerschotel los gedraaid toen die demper nog in de auto zat met een krik onder de veerpoot en dan langzaam laten zakken, ging erg goed, weet niet of dit bij een C kan.

Erwin

Branieman

Ik ben mijn corsa op dit moment aan het voorzien van weitec veren..
                        Heb alleen 1 probleem.. Alles ging eigenlijk goed schokdemper ligt al in de schuur met veerklemmen erop maar krijg met geen mogelijkheid dat bovenste deel los.. Als ik aan die moer draai draait het rubber en de as van de demper mee..Hoe krijg ik dat ding los??

Zou fijn zijn als er asap iemand reageerd aangezien ik zo niet echt verder kom.. Thanx

Friebel

origineel gepost door wessaa
                          mijne is ook 30/30 verlaagd met weitec
                          16 inch er onder 7,5J et 25 met 195/45
                          dan krijg je het dus zo te staan

Idd 30/30 weitec :D heb er toen bewust voor gekozen, het is comfort en toch laag iets voor me volgende corsa weer ;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.