Help… Vaag probleem

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Help… Vaag probleem

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Timothydevisser
    Deelnemer

beste forumleden,

sinds vandaag zit ik met een probleem.
      Mijn verlichting gaat vanzelf aan, nou hoor ik jullie al denken had hij niet een licht sensor ingebouwd paar weken terug.
      Maar ook als ik mijn verlichting op stand 0 zet ( uit ) gaat de verlichting aan en uit dus ook mijn scherm gaat op nachtmodus en op mijn dash staat dat mijn verlichting aan is.

Als ik mijn verlichting op aan zet gaat deze niet vanzelf uit maar mijn scherm gaat wel op dagmodus en weer op nachtmodus.

dit gaat soms 10x na elkaar en soms duurt het weer even.
      Bij de VOD hadden ze het over mijn module onder de motorkap

Maar aangezien mijn dynamo momenteel kuren geeft willen ze niet naar mijn auto kijken voor mijn dynamo is vervangen omdat het dan zoeken naar een naald in een hooiberg zou wezen.

Ik heb zelf even gekeken naar de kast onder me motor kap en viel me op dat 2 relais redelijk warm aanvoelen hier een foto welke ik bedoel :

Aangezien ik geen boekje heb zou ik niet weten waar voor deze dienen.

Hoop dat iemand van jullie mij kan vertellen wat mijn probleem zou kunnen zijn

lucas1975
      Deelnemer

Toen met mn plus kabel issues voelde deze bij mijn vec ook warm aan, maar geen probleem verder mee gehad.

Grtz

Kano
        Deelnemer

Heb je ook een andere verlichtingsschakelaar ingebouwd? Even proberen of het ook gebeurt met de oude schakelaar?

CAlberts
          Deelnemer

Je moet inderdaad wel een andere verlichtingsschakelaar hebben met AUTO stand en die moet ook geactiveerd worden. Anders gaat je licht altijd aan.

Timothydevisser
            Deelnemer

Dankjewel dat jullie Me zo slim inschatten
              Natuurlijk heb ik de schakelaar met auto stand.

Timothydevisser
              Deelnemer

Probleem doet hem ook voor als mijn schakelaar op 0 staat

CAlberts
                Deelnemer

Oorzaken stuk voor stuk langsgaan, vaak zit het probleem in het simpele.

Ik begrijp dat je de schakelaar ook hebt laten activeren met Tech2? De problemen die je omschrijft zijn namelijk typisch voor een niet geactiveerde schakelaar.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Timothydevisser
                  Deelnemer

Jah is door vod gedaan. En heb al 4weken zonder problemen mee kunnen rijden.
                    Sinds gister is het euvel begonnen.
                    Maar ik vond nog een topic met iets wat er op lijkt : viewtopic.php?f=6&t=163922

Het gaat niet zomaar aan ennuit het gaat echt aan uit aan uit aan uit aan uit.
                    Niet 1x maar als een disco

Lijkt op storing/ korstluiting de vod begon over me uec maar raad me aan eerst Me dynamo te monteren aangezien dit voor veel storingen in de electronica van de auto kan zorgen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.