Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › help tigra afgekeurd hij schijnt krom te zijn
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 juni 2009 om 13:26 #17210096
paar dagen terug was het helaas zo ver de tijger moest voor apk ik wist dat er gelast en alles moest worden bij de veerschotels en achter de stoel in de bodem kwam nog al een lijst achterweg zoals verlichting enz niet erg dat is het duurste niet maar nu zeggen ze bij de apk dat ie krom is heb zelf 2 x een aanrijding gehad in de stad hier maar dat was met 30 km per uur achter op andere auto enigste schade was koplamp ophanging stuk en motorkap krom ik gevraagd kan dat daardoor gekomen zijn nee wat me gezegt oke dus is het bij de vorige eigenaar gebeurd schijnt dat ie zijschade heeft gehad maar alles ziet er nog perfect uit het lijkt me zo vreemd nu zij een maatje van me je moet ff naar schade bedrijf gaan maar is zo iets nog te fixen of is het helaas afstand doen van de tijger:(:(
9 juni 2009 om 14:17 #17487588zit de achteras niet scheef?
soms zijn die rubbers zo versleten dat die achteras er scheef onder zit
en anders gewoon een ander apk station zoeken9 juni 2009 om 14:24 #17487589ik hoop dat het is mij werdt aangeraden de tigg weg te doen maar dat is eigenlijks het laaste wat ik wil
9 juni 2009 om 15:34 #17487590met een aanrijding van 30 km per uur kan je zeker wel je auto krom rijden!!
hebben 2 vrienden van mij gehad..
astra f moet remmen kadett e kijkt naar de mooie dames boem met 30 km per uur en niks kon meer open of dicht.. precies op een hoek geraakt van de achterkant zodat hij krom is…
9 juni 2009 om 15:38 #17487591ja maar het is aan de voorkant gebeurd ben egt recht op de auto geklapt geen zijschade en alles sluit nog perfect dat is het vreemde
10 juni 2009 om 15:27 #17487592ga eens naar een goeie schadehersteller.
EN laat ze er eens naar kijken.Meten is weten.
gissen is vergissen king:Vraag me trouwens af hoe een apk boer kan zien dat je auto krom is… :vertag
10 juni 2009 om 17:39 #17487593origineel gepost door corsaboy
ga eens naar een goeie schadehersteller.
EN laat ze er eens naar kijken.Meten is weten.
gissen is vergissen king:Vraag me trouwens af hoe een apk boer kan zien dat je auto krom is… :vertag
het schijnt dat de apk boer verklaard heeft dat het chasis krom is dat ie bij de vorige eigenaar total loss is geweest maar je kan egt niks aan de tigra zien egt vaag:S is zoiets te verhelpen nog?
10 juni 2009 om 17:56 #17487594kromme auto`s worden vaak gericht bij de schade hersteller.
10 juni 2009 om 17:58 #17487595origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
kromme auto`s worden vaak gericht bij de schade hersteller.is zoiets betaalbaar? wat zou zoiets kosten?
gr marcel
10 juni 2009 om 18:04 #17487596u2u;)
10 juni 2009 om 18:07 #17487597Als tie zo krom is zie je dat toch wel aan de naden die niet netjes sluiten ?
Ook moeten dan de deuren aanlopen, achterklem of motorklep niet netjes sluiten.of vergis ik me nu?
10 juni 2009 om 18:11 #17487598origineel gepost door stillekracht
Als tie zo krom is zie je dat toch wel aan de naden die niet netjes sluiten ?
Ook moeten dan de deuren aanlopen, achterklem of motorklep niet netjes sluiten.of vergis ik me nu?
lijkt mij ook en dat is niet het probleem alles sluit goed
gr marcel
10 juni 2009 om 20:18 #17487599dan is het dikke bullshit..
Zoals ik zei je kunt niet zien of een auto krom is..
Punt uit..METEN IS WETEN en de enigste betrouwbare methode..
Geef je de volgende tip.
Ga lekker ergens anders je auto keuren..
Deze gasten lopen moeilijk te doen om iets wat ze niet kunnen bewijzen..Leuk dat ding totall loss is geweest.
Was mijn A corsa ook.Is een nieuwe neus op gekomen en zelfs door de RDW goedgekeurd..
Bij een schade hersteller wordt elke auto op een richtbank gezet.
Zodat deze weer recht is..Als je auto geen rare naden vertoont, niet extreem banden verslijt, en niet raar trekt..
Zou ik me niet al teveel zorgen maken..
EN zou ik lekker naar een andere garage gaan en bij deze nooit meer komen…Ik vraag me echt af hoe ze willen bewijzen dat deze auto krom is..
11 juni 2009 om 06:24 #17487600Goedemorgen allen,
Gister heb ik even met de APK boer (wat i.m.o een beste man is ;) ) gesproken. Het chassis is krom. Daarentegen ziet de carrosserie er nog prima uit. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom hij hier over zou liegen. Hij zou er zelf totaal geen profijt van hebben als de auto krom is ja, of de nee. Hij gaf aan dat het nog een cm of 2 binnen de perken is.
Mvg. Jim
11 juni 2009 om 06:32 #17487601Originally posted by Jim21
Goedemorgen allen,Gister heb ik even met de APK boer (wat i.m.o een beste man is ;) ) gesproken. Het chassis is krom. Daarentegen ziet de carrosserie er nog prima uit. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom hij hier over zou liegen. Hij zou er zelf totaal geen profijt van hebben als de auto krom is ja, of de nee. Hij gaf aan dat het nog een cm of 2 binnen de perken is.
Mvg. Jim
Maar dit geeft nog geen antwoord op de vraag hou hij kan zien dat het chassis krom is..
Heeft hij een richtbank waarop dat gemeten is???11 juni 2009 om 06:38 #17487602De meeste gasten liegen hier wel over, want ze willen natuurlijk geld aan je verdienen.
11 juni 2009 om 07:07 #17487603origineel gepost door R°bin
De meeste gasten liegen hier wel over, want ze willen natuurlijk geld aan je verdienen.Nee, hij gaf zelf aan dat hij dit niet kon repareren. Hij raadde aan de auto weg te doen.
Jim
11 juni 2009 om 07:08 #17487604origineel gepost door corsaboy
Originally posted by Jim21
Goedemorgen allen,Gister heb ik even met de APK boer (wat i.m.o een beste man is ;) ) gesproken. Het chassis is krom. Daarentegen ziet de carrosserie er nog prima uit. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom hij hier over zou liegen. Hij zou er zelf totaal geen profijt van hebben als de auto krom is ja, of de nee. Hij gaf aan dat het nog een cm of 2 binnen de perken is.
Mvg. Jim
Maar dit geeft nog geen antwoord op de vraag hou hij kan zien dat het chassis krom is..
Heeft hij een richtbank waarop dat gemeten is???Mag aan nemen dat een apk keur meester wel verstand van zaken heeft, anders zou je dus gewoon met een kromme wagen door de keuring komen?
11 juni 2009 om 07:59 #17487605ja maar hij kan zo niet zomaar zeggen dat die auto krom is
“”Hij gaf aan dat het nog een cm of 2 binnen de perken is.””??????
Dan is er toch niks aan de hand??
Gewoon een andere keurmeester op zoeken11 juni 2009 om 08:32 #17487606origineel gepost door Marcel1987
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
kromme auto`s worden vaak gericht bij de schade hersteller.is zoiets betaalbaar? wat zou zoiets kosten?
gr marcel
geen iedee hangt er helemaal van af..
maar zoals iedereen al zecht.. gewoon naar een andere keur meester gaan!
11 juni 2009 om 08:46 #17487607origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door Marcel1987
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
gr marcel
geen iedee hangt er helemaal van af..
maar zoals iedereen al zecht.. gewoon naar een andere keur meester gaan!
Volgens mij is het nog niet helemaal duidelijk dat de auto goed gekeurd is?
Jim
11 juni 2009 om 11:51 #17487608AnoniemLid sinds:
1 January 1970second opinion OK
Gewoon ergens anders heen gaan niet zeggen en hopen dat die door de keuring komt?APK is wel een VEILIGEHEIDSKEURING.
Ik vind het een raar verhaal, een welke je niet vaak hoort.
Ik zou er zeker naar laten kijken door iemand anders.
Ik ken genoeg situaties waarbij er zonder ogenschijnlijk gewin maar iets gezegd wordt.Bedenk ook.
Niets te winnen?
Je kan hem ook aan hem verkopen.
Of hij let op marktplaats op of jou auto boven water komt, en stuurt iemand langs die gaat zeuren over dat ie krom lijkt.
Je schrikt maar weet dat dat zo is, dus gaat accoord met laag bod, want die man zegt het wel te kunnen repareren, en jij denkt ben ik mooi vanaf weg met dat kromme ding.Is maar heel erg vaag gezocht hoor, maar laten we eerlijk zijn. Niet ondenkbaar.
Misschien kan je aangeven uit welke omgeving je komt, dat iemand je een betrouwbaar bedrijf kan aanraden waar je het kan laten beoordelen, of de huidige APK meester gelijk heeft.PS Laat even duidelijk zijn. Bovenstaande verhaal is een mogelijkheid, ik ken de auto niet en de APK meester niet, dus ik kan niet oordelen over je situatie, ik geef alleen aan hoe sommige garage bedrijven uit Rotterdam Spaanse Polder werken om goedkoop aan goeie auto’s te komen.
11 juni 2009 om 17:52 #17487609Zoals eerder vermeld heb ik een u2u gestuurd.
Lees deze even en dan weet je zeker of hij recht/krom is.
Kosten zullen heel erg meevallen :afro11 juni 2009 om 20:08 #17487610Originally posted by Jim21
Mag aan nemen dat een apk keur meester wel verstand van zaken heeft, anders zou je dus gewoon met een kromme wagen door de keuring komen?
Een keurmeester weet normaal gesproken idd wel waar die het over heeft. Dat is of de auto veilig is..
Maar zoals gezegd kan een schadehersteller je vertellen of een auto recht of krom is..
Want zoals ook gezegt METEN IS WETEN.Of heeft die apk boer ook een richtbank endergelijke staan.
Of meet hij elke auto helemaal na met geijkte apparatuur..Vind nog steeds knap dat iemand op het oog kan zien dat een auto krom is, als de carroserie alles netjes aansluit…
Gissen is vergissen…
Schoenmaker blijf bij je leest..
12 juni 2009 om 18:09 #17487611Heel knap dat iemand zonder te meten precies kan zien hoeveel een auto krom is …..
Volgens mij moet zo’n iemand in het circus gaan werken
Naast de vrouw met snor en dwerg met één oog:sleeping
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.