Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Help storing rekord 2.2(opgelost) Gezocht luchtmassameter 2.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 februari 2009 om 20:28 #17208977
Ik heb een storing waar ik een beetje gek van wordt.
Als ik boven de 2500 toeren rijdt houdt de auto. en gaat dan lichte schokken vooruit.
Als ik door een bocht heen ga of van een rotonde af kom valt de auto even een seconde stil soms 2 seconde en gaat dan gewoon weer verder.
Heb al benzine pomp vervangen en de brandstofdrukregelaar achter. Maar er is geen verschil.
De symthonen komen pas als ik er ongeveer 5 tot 10 min gereden heb.
Iemand hier die meer weet?:wtf23 februari 2009 om 21:41 #17467573al eens naar de filter in de tank gekeken
23 februari 2009 om 21:57 #17467574kan het zijn, als hij warm wordt dat de choke er op blijf staan ,en verzuip.
mischien.is zomaar een idee.
vgr tonsr23 februari 2009 om 22:40 #17467575Er zit geen filter in de tank.(dacht ik)
Heb ook al wel de fijnfilter vervangen.
Bobine heb ik ook al aan vervangen.
Choke gaat eraf als hij warm is draait die lager toerental dan als de choke erop staat.24 februari 2009 om 20:12 #17467576Probleem is hoogst waarschijnlijk opgelost luchtmassameter is kapot. net beetje tegen aan getikt en stukje mee gereden en loopt weer normaal valt nu veel minder stil.
Ma nu ben ik nog op zoek naar een luchtmassameter van een rekord 2.2i uit 1986.
Iemand hier toevallig 1 liggen?24 februari 2009 om 21:49 #17467577Wat voor nummer staat erop (Bosch nummer, volgens mij 9 cijferig)? Ik heb nog wel van dat spul liggen misschien ligt er nog de goede tussen
24 februari 2009 om 23:01 #17467578Ik heb in mijn kadett D gte een luchtmassameter van een rekord 2.2 zitten en daarmee loopt ie net zo als met de originele luchtmassameter. Ik denk dat de
luchtmassameters van motoren met LE-jetronic allemaal hetzelfde zijn :hmmz
Helpt je misschien voor als je er geen van een 2.2 vindt.25 februari 2009 om 15:08 #17467579Heb er een luchtmassameter van een 2.0 e op gehadt daarmee loopt die zeer belabbert.
Het is een 10 cijferig nummer wat erop staat. 0 280 202 086. en luchtmassameter van een 2.0 e eindigt volgens mij met 030.25 februari 2009 om 21:10 #17467580Ik zal eens kijken of er zoiets tussen ligt
25 februari 2009 om 21:21 #17467581anders heb ik er geloof ik nog wel een
27 februari 2009 om 00:23 #17467582tank filter hebben ze niet is gewoon een gebogen buisje dat naar benede wijst.
tussen de tank en de pomp zit ook een filtertje (orgineel opel knie filtertje zwart).
verder is alles in orde ik kon verder ook niks vinden.
ik had ook all gedacht dat als hij door een bocht gaat en er komt op dat moment even een kabeltje ergens tegen de massa of zo dan kan het ook zijn dat ie een keer schokt door kortsluiting of een kabelbreuk:hmmz.
met een 2.4 lmm loopt ie ook belabbert.
ik heb veel onderdelen ligen om te testen maar ook weer niet alles:P
mvg alexmanta
28 februari 2009 om 22:35 #17467583straks tijd zat voor de rekord of een reserve auto ton.
veel plezier met de manta.
wel iedere week poetsen he:P:P28 februari 2009 om 22:58 #17467584Ja hehe is normaal dat ie met een luchtweger van Motronic niet goed loopt,je hebt er echt 1 van een 2.2 nodig.
28 februari 2009 om 23:43 #17467585origineel gepost door JohnC
straks tijd zat voor de rekord of een reserve auto ton.
veel plezier met de manta.
wel iedere week poetsen he:P:PHaha dat is waar:P
Manta loopt echt geweldig:d
Iedere dag ook goed?:P :jerry1 maart 2009 om 07:16 #17467586ik denk dat ik nog een lmm van een 2.2 heb liggen,zal dadelijk even kijken
2 maart 2009 om 15:48 #17467587Hij loopt weer geweldig :D
2 maart 2009 om 17:03 #17467588mooi om dat te horen,en niet ver weg gemoeten voor de lmm;)
2 maart 2009 om 21:21 #17467589Mooi, want ik was er nog niet aan toegekomen om te kijken!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.