Help, regen lekkage Astra G OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Help, regen lekkage Astra G OPC

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    blackX20XER

Hallo mede Opel liefhebbers,

Nu de eerste goede regenbuien weer gevallen zijn is het weer feest in mijn Astra.
      Ik heb het hele internet al afgestruind naar de mogelijke oplossing voor de lekkage dus ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met zoeken want ik weet het inmiddels niet meer.

Vandaag heb ik de bestuurders stoel er maar uit gehaald zodat ik de bekleding omhoog kon halen er daar stond gewoon een hele laag water in dus het lekt aanzienlijk en het schuim etc is compleet doorweekt.
      De lekkage doet zicht voor wanneer het regent, en loopt naar binnen ook als de auto stil staat.
      Het water ontstaat alleen aan de bestuurders kant.
      Aan het plafond kan ik niks ontdekken dus ik kan mij niet voorstellen dat het hier vandaan komt.

De openingen onder de ruitenwisser bak gewoon open en ik kan hier visueel ook niks ontdekken waar het vandaan zou kunnen komen.
      De kit van de ruit ziet er aan de onderkant goed uit als de de rubber strip weg haalt onder aan de ruit en het afdruip gootje is schoon.
      De deuren lekten eerst ook via de speakers maar dat heb ik helemaal afgekit etc dus daar lekt het niet meer.

Wie heeft er nog suggestie’s want ik kom er niet meer uit.

gr Rolf

primera

Ook eens gekeken achter de pedalen.
        Daar had ik lekkage met de ascona.
        Daar zat bij mij een rooster, gatenkaas verbonden met de motorruimte.

P. Rutser

Iemand met zaklamp in de wagen gaan zitten en dan de tuinslang er op en kijken waar het binnen komt?

johanhummer9
          Deelnemer

@P. Rutser wrote:

Iemand met zaklamp in de wagen gaan zitten en dan de tuinslang er op en kijken waar het binnen komt?

dit.

zo deed ik het regelmatig bij de duitse sportwagens.

maar ik weet niet hoe dik die vloermat is anders zou ik wel je vloerbekking uitbouwen en goed laten drogen

midnight black
            Deelnemer

Inderdaad, in de auto gaan zitten en dan kijken waar het binnen komt. Eventueel ook portier en zijbekleding verwijderen zodat je het beter kunt zien.
              Bij een 3 deurs Astra G willen de zijruiten achter ook wel lekken: deze zitten geschroefd met een afdichtband ertussen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.