Help! Probleem lambdasondes, opel astra gtc 1.6 enjoy 2005,

Forumindex Forums Modellen Astra Help! Probleem lambdasondes, opel astra gtc 1.6 enjoy 2005,

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Hendrik058
    Deelnemer

Hey allemaal,

Vandaag begon dat o zo mooie lampje weer te branden, jazeker het moter lampje!
      Ik las de auto even uit en kwam deze 2 codes tegen.

ECN 013604
      ECN 014100

Iemand een idee hoe serieus dit is, en wat het überhaupt is?

Groet,

Hendrik

Edit:
      Nou moet ik er nog even bij vermelden dat ik vandaag bij de garage ben geweest en dat ze hier mijn band links achter (van bestuurders stoel) hebben nagekeken. Deze liep leeg en had te maken met een klein spleetje tussen band en velg. Kan het zijn dat ze daar wat hebben gedaan wat dit heeft kunnen veroorzaken? Want na mijn bezoek richting huis ging dit lampje gelijk branden, volgens mij al wanneer ik de auto startte. Maar hier toen niet opgelet. Had eigenlijk gelijk om moeten draaien maar heb dit niet gedaan.

oomens94
      Deelnemer

Iets met je lambdasondes. Gelijk in je topiconderwerp ‘probleem lambdasondes’ zetten met je autotype en motorcode!

http://www.opelforum.be/index.php?showtopic=11180″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Hendrik058
        Deelnemer

@oomens94 wrote:

Iets met je lambdasondes. Gelijk in je topiconderwerp ‘probleem lambdasondes’ zetten met je autotype en motorcode!

http://www.opelforum.be/index.php?showtopic=11180″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Gedaan, wat nu? Klinkt serieus.

Edit:
          Nou moet ik er nog even bij vermelden dat ik vandaag bij de garage ben geweest en dat ze hier mijn band links achter (van bestuurders stoel) hebben nagekeken. Deze liep leeg en had te maken met een klein spleetje tussen band en velg. Kan het zijn dat ze daar wat hebben gedaan wat dit heeft kunnen veroorzaken? Want na mijn bezoek richting huis ging dit lampje gelijk branden, volgens mij al wanneer ik de auto startte. Maar hier toen niet opgelet. Had eigenlijk gelijk om moeten draaien maar heb dit niet gedaan.

oomens94
          Deelnemer

Er kan er natuurlijk een kapot zijn. Volgens mij kan het ook iets zijn met slechte bekabeling. Check ze eens. Ongetwijfeld krijg je nog meer reacties hier, er zijn echt wel wat mensen die hier meer vanaf weten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.