HELP!!! Oliefilter vervangen maar zit giga vast.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum HELP!!! Oliefilter vervangen maar zit giga vast.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    RISL
    Moderator

Bij mijn eerste beurtje zat die dop ook gigantisch vast. Uiteindelijk besloten om alles desnoods naar de kl*te te helpen om het los te krijgen, dus een dop met wringijzer erop, daar een buis van ongeveer 2 meter overheen geschoven en daar met z’n tweeën aan gaan hangen.
      Toen pas kwam die dop los, wel gelijk de pakking kunnen vervangen tussen het huis en blok, maar het huis zelf was wel heel gebleven gelukkig.

wim-v6
      Deelnemer

Pinnentje komt het Carter niet als ik het goed heb, heeft zijn eigen uitsparing, daar zal heus rekening mee gehouden zijn…

Willem

D.J.R.
        Deelnemer

Ik ben vandaag maar eens bij de VOD geweest want ik maakte me toch wel zorgen. :(
          Ze hebben er na gekeken en er was geen lekkage,huis staat recht op het blok en omdat ik er al 2 weken mee rijd en geen oliedruk verlies had moest ik me maar geen zorgen om gaan maken.
          Wel als het huis een kwartslag rond was gegaan maar 2 tot 3 mm maakte niet uit zeiden zij. :hmmz

Ik gok er maar op maar heb weer een hoop geleerd van jullie.
          Volgende verversing van de olie laat ik maar even over aan de garage.

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.