Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Help mijn man heeft een hobby: Opel corsa
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 mei 2010 om 08:01 #17675658
origineel gepost door 14XE
origineel gepost door AkUzA_TetSuo
Dit bedoel ik dus met “All Show & No Go” Fake *ss Wannabee’s.
Leuk om naar te kijken, behalve onder de motorkap:sleepingorigineel gepost door OpelRoos
Het is een 1.2 :hmmzjij rijd een dikke V8 ???
Nee, géén V8:sleeping
Jij dan wel???
Mijne ziet er niet, uit dat hok, maar voor ‘n standaard auto rijd ik wel de meeste aan gort hier met sprintjes.30 mei 2010 om 09:14 #17675659origineel gepost door johani500driver
Blijkt wel weer dat ze de man voor schut willen zetten: als hij op zijn vingers moet tellen voor haar verjaardag, zeggen ze dit zullen we er uit knippen, nee dus:fy1lekker lulligen het lijkt er ook meer op dat hij niet weet of de 7de maand juni of juli is, want hij weet dus wel dat ze op 1-7 jarig is, maar hij krijgd niet de kans om uit te leggen waarom hij telt.
en je hoord ook pas later dat die nieuwe laklaag verzekeringswerk is, en zij ook in een catalogus gaat bladeren voor een vochtvrije koplamp in plaats van een goed exemplaar op MP of sloop te zoeken.
dus het is inderdaad een beetje te veel op hem gericht.
dus bij mij hoeven ze ook niet meer aan de deur te komen na ik heb gezien wat voor programma het is.
30 mei 2010 om 12:02 #17675660Snap eigenlijk niet zo goed waarom er een tv-programma aan te pas moet komen om je ‘problemen’ met elkaar op te lossen? Waarom kan het dan ineens wel? Als je vrouw genoeg bent in dit geval dan los je zoiets gewoon samen op. Op deze manier zet je iemand alleen maar voor lul.
Vind deze programma’s toch al grote onzin maar goed.31 mei 2010 om 10:06 #17675661Al wat blablabla gezien en kijk ook even naar het interieur… Dikke tv, kast vol dvd’s.. tsja.. En wat kost een trouwerij nu? Je hoeft niet perse een zal te huren of weet ik het. Gewoon bij het gemeentehuis even tekenen en dan thuis lekker borrelen met familie.
Vind het wel een mooi wagentje trouwens./
31 mei 2010 om 10:39 #17675662Wat een triest vrouwtje!
Als mijn vriendin dit zou flikken dan stap ik niet op, maar dan weet ze wel heel goed dat ik daar niet van gediend ben….Ze zou het gelukkig nooit maar dan ook nooit doen :thumbup
31 mei 2010 om 12:41 #17675663Ik hoorde via via dat mijn ex mee had gedaan aan dit programma, dus gisteren ook maar even via RTL gemist terug gekeken. Het is wel lullig om het op zo’n manier te doen vind ik. Zie wel meteen in dat filmpje dat ze nog geen steek veranderd is ten opzichte van 9 jaar geleden.
Haha ben echt blij dat het mijn EX is, die was vast niet goed geworden bij mij want ik heb nu 3 hobby’s :P:P
3 juni 2010 om 10:25 #17675664origineel gepost door Marcotigra
Ik hoorde via via dat mijn ex mee had gedaan aan dit programma, dus gisteren ook maar even via RTL gemist terug gekeken. Het is wel lullig om het op zo’n manier te doen vind ik. Zie wel meteen in dat filmpje dat ze nog geen steek veranderd is ten opzichte van 9 jaar geleden.Haha ben echt blij dat het mijn EX is, die was vast niet goed geworden bij mij want ik heb nu 3 hobby’s :P:P
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
Zoals ze al eerder zeiden,ze kan waarschijnlijk goed pijpen,der mond is groot genoeg in ieder geval:o
3 juni 2010 om 13:12 #17675665z,n onzin vind ik het niet, ik gebruik het ook wel eens als toevlucht..
maar je moet altijd prioriteiten stellen.. dat is met alles zo!:angel
3 juni 2010 om 14:06 #17675666Alleen al het feit dat je er met z’n 2en niet uit komt, zegt al iets over je relatie… Communicatie en compensatie of zo iets…?
3 juni 2010 om 14:30 #17675667Nou,ik heb ook een Hobby,en daar is mn vrouwtje het gelukkig helemaal mee eens!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EEPTBGQB.jpg
en dan bedoel ik niet de Ascona maar wat er achterhangt!
4 juni 2010 om 09:59 #17675668AnoniemLid sinds:
1 January 1970das inderdaad een flinke hobby:P
lijkt haast wel wat te flink voor die ascona:o;)
4 juni 2010 om 10:52 #17675669origineel gepost door louwe 16 klepper
das inderdaad een flinke hobby:Plijkt haast wel wat te flink voor die ascona:o;)
is ie ook,was ook maar een klein stukje.
zoals ie daar achter de ascona hing met alle zooi erin woog ie denk ik 2 ton! (leeg al 1500 kg)
auto had er overigens geen enkele moeite mee.7 juni 2010 om 11:29 #17675670volgens mij kunnen ze beter het programma veranderen in: HELP, mijn vrouw zoekt ook een hobby!
en je moet er met z’n 2-en uit kunnen komen zonder camera.
als mijn vrouw mij voor zoiets zou opgeven, dan is het over ook!gelukkig heeft mijn vrouw zelf ook een hobby (paarden)
gaat zowat net zoveel geld in zitten als in een auto. dus bij ons geen problemen!vond het erg overdreven in dat programma.
7 juni 2010 om 18:13 #17675671AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door peturrr
volgens mij kunnen ze beter het programma veranderen in: HELP, mijn vrouw zoekt ook een hobby!en je moet er met z’n 2-en uit kunnen komen zonder camera.
als mijn vrouw mij voor zoiets zou opgeven, dan is het over ook!gelukkig heeft mijn vrouw zelf ook een hobby (paarden)
gaat zowat net zoveel geld in zitten als in een auto. dus bij ons geen problemen!vond het erg overdreven in dat programma.
paarden kostten mischien nog wel meer:o
die kostten zelfs geld als ze stil staan
dat hebben auto,s niet:jerrymaar hiero gaan ook paarden komen
als ik redelijk laar ben met mijn andere hobby
(huis/boerderij (v)(h)erbouwen);)7 juni 2010 om 19:33 #17675672origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door peturrr
volgens mij kunnen ze beter het programma veranderen in: HELP, mijn vrouw zoekt ook een hobby!en je moet er met z’n 2-en uit kunnen komen zonder camera.
(huis/boerderij (v)(h)erbouwen);)dat is idd waar! beesten eten de hele dag door!
en niet zo’n beetje ook.ben hier met mijn vrouw ook nog steeds aan het verbouwen in huis en in de werkplaats (ook daar helpt de vrouw mee)
ik ben blij dat ik dat soort gezeur en onenigheid niet heb!
Lekker ieder zijn eigen ding af en toe doen.
Heb ik ook een beetje rust af en toe! :jerry7 juni 2010 om 19:35 #17675673AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door peturrr
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door peturrr
(huis/boerderij (v)(h)erbouwen);)dat is idd waar! beesten eten de hele dag door!
en niet zo’n beetje ook.ben hier met mijn vrouw ook nog steeds aan het verbouwen in huis en in de werkplaats (ook daar helpt de vrouw mee)
ik ben blij dat ik dat soort gezeur en onenigheid niet heb!
Lekker ieder zijn eigen ding af en toe doen.
Heb ik ook een beetje rust af en toe! :jerrysame here:thumbup:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.