Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Help mijn man heeft een hobby: Opel corsa
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 mei 2010 om 09:11 #17675633
net even gekeken.
1: de bedragen die ze noemen,lachertje.ik,en met mij vele anderen hadden een hele mooie NIEUWE auto kunnen kopen van wat er in de hobby geinvesteerd is.
2: wat is er verkeerd aan dromen? ik wil ook ooit nog eens een harley,of een dikke amerikaanse oldtimer.
en tuurlijk,het is hobby,dus praat ik er ook veel over.
3: mijn auto meenemen? ik dacht het niet.knappe kerel die mij mijn corsa een weekend afneemt.enigste waar ik me in kan vinden,is dat als je dingen afspreekt.en dan vooral zoiets als een bruiloft.je dat ook moet nakomen.of als er onvoorziene omstandigheden zijn,die opgelost moeten worden.
daar zou ik mijn hobby dan wel even voor aan de kant zetten.
28 mei 2010 om 09:26 #17675634Ook geweldig het commentaar van die muts:
“ik ga hem voor het blok zetten”
“Hij kreeg het gevoel voor het blok gezet te worden, en daarom is hij kwaad weg gereden”
“Ik wil een nieuwe auto, en daar moet dat en dat en dat en dat aan veranderd worden…”
:wtf:wtf, volgens mij weet ze zelf niet waar ze mee bezig is…
Ik zeg altijd maar zo, iedere gek zijn gebrek.
En als je niet met dat gebrek kunt leven, moet je op zoek naar een andere gek.Weet wel dat mocht dat gochem hier voor de deur verschijnen, hij gelijk de deur uit vliegt.
En men vrouw erachteraan.Als je de dingen op zon achterbakse manier moet gaan regelen, omdat je relatie zo niet werkt.
Wat voor waarde heeft die relatie dan nog????28 mei 2010 om 10:17 #17675635ik heb t niet eens afgekeken,pfff wat een walgelijk programma.
En dat docerende toontje van die gast,alsof ie t allemaal zo goed weet.
Als ie bij mij aan de deur zou komen en zo tegen mij zou doen kan ie de rest van zn leven door een rietje eten!
Tis een leuke Corsa maar zo heel bijzonder nou ook weer niet,lijkt me dat die meid hem ook zonder dat programma voor het blok had kunnen zetten,t is immers haar huis!28 mei 2010 om 11:13 #176756361 oplossing……………. Exit tooske………………..
Dat je vrouw/vriendin je vraagt ietsje meer tijd met haar te besteden en je daar gehoor aan geeft, okee.
Maar die jongen heeft een goeie uitlaatklep, en zij is zo slim om dat niet te -kunnen- zien.
Als ze echt meer met hem wil doen kan ZIJ ook veranderen ;)
28 mei 2010 om 11:34 #17675637nu weer op tv:D
voor niks op pc gekeken.
28 mei 2010 om 12:37 #17675638AnoniemLid sinds:
1 January 1970heb t ook maar ff gekeken omdat er hiero nogal
gereageerd werd:P(normaal kijk ik zulke zooi niet)
tjah t ging mischien wel wat ver met hem
dus dat daar wat in veranderd okmaar de kans dat die zich nu in de schulden moet steken
om toch t geld voor die datum bij elkaar te krijgen
tjah weet niet of dat wel zoveel beter is:hmmzc ker in deze tijden van financiele crises:o;)
n auto is mischien maar een auto
maar ik zie t verschil ook niet zo tussen getrouwd zijn
een niet getrouwd zijn:o:jerry:jerryik woon al lang zamen
en wij kunnen ook niet maar zo uit elkaar
(willen we ook niet)
trouwen heeft voor mij geen extra waardestop de centen dan maar in je auto
kun je er elke dag naar kijken
boek met trouw foto,s zie je nooit weer naar om:jerry:jerryoe ben nu al benieuwd naar de reactie,s:jerry:jerry:jerry:jerry
28 mei 2010 om 13:03 #17675639ach,kan een heel eind met je meekomen,een trouwerij kost een bak geld en je hebt er maar 1 keer wat aan.
En het duurst is dan nog iedereen te eten en te drinken geven.
maar ach,bij mij moest de te restaureren wagen de trouwauto worden,dus de Opel hobby maakte deel uit van de trouwerij.
Doet hij ook als ie slim is,alhoewel,trouwen in een gele Corsa:hmmz28 mei 2010 om 13:07 #17675640AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door asconahobbyist
ach,kan een heel eind met je meekomen,een trouwerij kost een bak geld en je hebt er maar 1 keer wat aan.
En het duurst is dan nog iedereen te eten en te drinken geven.
maar ach,bij mij moest de te restaureren wagen de trouwauto worden,dus de Opel hobby maakte deel uit van de trouwerij.
Doet hij ook als ie slim is,alhoewel,trouwen in een gele Corsa:hmmz:jerry
28 mei 2010 om 14:37 #17675641http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PWLPKKPO.jpg
zo doe je dat!!:jerry
28 mei 2010 om 14:56 #17675642mja net ook effe eerste stuk gezien op gemist
maar oke hij heeft hem laten spuiten maar dat was schijnbaar verzekering werk dus snap niet dat dat wijf daar zo om zeurdedat wijf zal wel goed kunnen pijpen ofzo anders was ie vast al bij der weg geweest
28 mei 2010 om 17:06 #17675643@louwe, vergeet niet de trouwDVD, die je verplicht 38 keer moet zien omdat er telkens weer nieuwe visite komt kijken, en o wat issie leuk :P
28 mei 2010 om 19:07 #17675644Ik heb het laatste niet eens meer gezien, was inslaap gevallen, zo spannend was het. :thumbdown
28 mei 2010 om 21:39 #17675645Je kan veel zeggen over die chick, maar ze heeft wel haar zin!
28 mei 2010 om 22:08 #17675646origineel gepost door louwe 16 klepper
heb t ook maar ff gekeken omdat er hiero nogal
gereageerd werd:P(normaal kijk ik zulke zooi niet)jaja…..
dus dat daar wat in veranderd okmaar de kans dat die zich nu in de schulden moet steken
tjah weet niet of dat wel zoveel beter is:hmmzc ker in deze tijden van financiele crises:o;)
(willen we ook niet)
trouwen heeft voor mij geen extra waarde
toch wel leuk hoor, zo`n eigen feestje :Pstop de centen dan maar in je auto
boek met trouw foto,s zie je nooit weer naar om:jerry:jerrymee eens, heb hier ook ergens zo`n stoffig boek liggen
oe ben nu al benieuwd naar de reactie,s:jerry:jerry:jerry:jerry
mooi man :P
maar al die maffe progamma`s… :puke:puke:puke
dr zijn er zo`n boel van… het blok, eigen huis, help mijn man is klusser… noem maar op die meuk …. :puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke28 mei 2010 om 23:04 #17675647Wat een bagger, zo gaat dat elke dag hier thuis, same shit, different day. :thumbdown
29 mei 2010 om 04:12 #17675648origineel gepost door Ghanz
origineel gepost door louwe 16 klepper
heb t ook maar ff gekeken omdat er hiero nogal
gereageerd werd:P(normaal kijk ik zulke zooi niet)jaja…..
(willen we ook niet)
trouwen heeft voor mij geen extra waarde
toch wel leuk hoor, zo`n eigen feestje :Pstop de centen dan maar in je auto
boek met trouw foto,s zie je nooit weer naar om:jerry:jerrymee eens, heb hier ook ergens zo`n stoffig boek liggen
oe ben nu al benieuwd naar de reactie,s:jerry:jerry:jerry:jerry
mooi man :P
maar al die maffe progamma`s… :puke:puke:puke
dr zijn er zo`n boel van… het blok, eigen huis, help mijn man is klusser… noem maar op die meuk …. :puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:pukeGeweldig toch die programma’s over hoe erg vrouwen het hebben met hun man (misschien hadden ze beter pot geworden :P)
Ben eigenlijk wel aan het wachten op het programma:
“Help, mijn vrouw is shop verslaafde” :jerry
29 mei 2010 om 09:01 #17675649wij hebben het hier ook even gekeken, in sommige dingen kan ik haar wel begrijpen….alleen ik zou dat zelf oplossen, en niet met een camera erbij, hoeft een ander mij ook niet te flikken dat er ineens een cameraploeg op de stoep staat om wat dingen te regelen….
trouwen hoeft niet duur te zijn……wij hadden ook geen groot budget en zijn ook gewoon getrouwd 2 jaar geleden, het is maar net wat je zelf allemaal wil om aan andere te showen!!
29 mei 2010 om 09:50 #17675650Ik had het erover met de vrouw, tijdens deze uitzending. Als het gezin echt in gedrang komt, zijn de auto’s zo weg, geen probleem, maar ze beseft wel, dat als ik me collectie gitaren wegdoe, dat er een stuk van mijn leven weg is. Dat zal ze nooit van me vragen…..
Overigens, dat vroeg me ex wel…..29 mei 2010 om 15:18 #17675651tis niet voor nix je ex dus richie? :jerry
heb het hele programma niet gezien had het binnen 5 min al gehad met dat zeik w^&*f :thumbdown:cry
29 mei 2010 om 17:18 #17675652Kijk soms wel eens het progamma, en soms heb je mafketels tussen zitten(bv. een werkeloze gast die een paar pc had, tig dvd spelers en allemaal speel zooi voor op de pc, x-box, etc. en zijn kinderen op de grond slapen:hmmz
maar dit vond ik alles meevallen, en lag er een hoop aan haar.
Blijkt wel weer dat ze de man voor schut willen zetten: als hij op zijn vingers moet tellen voor haar verjaardag, zeggen ze dit zullen we er uit knippen, nee dus:fy1lekker lullig
29 mei 2010 om 17:19 #17675653Bij mij zouden ze toch niet aan moeten komen, van doe je auto maar weg, want dan heb ik ook een heel kort lontjeking:
29 mei 2010 om 17:28 #17675654origineel gepost door The_Undertaker
@louwe, vergeet niet de trouwDVD, die je verplicht 38 keer moet zien omdat er telkens weer nieuwe visite komt kijken, en o wat issie leuk :PBin there, done that :P
29 mei 2010 om 20:48 #17675655origineel gepost door johani500driver
Bij mij zouden ze toch niet aan moeten komen, van doe je auto maar weg, want dan heb ik ook een heel kort lontjeking:Nix aan toe te voegen:thumbup
29 mei 2010 om 20:50 #17675656dan moet er wel een verdomd goeie reden voor zijn wil mijn vectra de deur uit gaan jah :sleeping
30 mei 2010 om 07:50 #17675657:hmmzbij mij is het net andersom, ik kan bv mijn dodge voor goed geld verkopen en zij wilt hem houden. was dito met m’n blazer enz.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.