Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Help Mijn Corsa Start niet.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 maart 2013 om 08:09 #17256470
Hallo,
Wie kan mij helpen?
Ik heb een Corsa Automaat uit 2004.
Hij start niet als ik hem in zijn N zet moet ik mijn rem intrappen voordat hij kan starten.
Als ik mijn rem intrap komt er een F in het scherm te staan waar normaal de N staat.Nu weet ik dat dit een beveiliging is bij de automaat.
Onder mijn rempendaal zit een schakelaar ik d8 eerst dat deze voor de start beveiliging was.
Ben er inmiddels achter via een Engelse site dat dit de remlicht schakelaar is.Wordt deze schakelaar ook gebruikt voor deze beveiliging?
En als dit niet zo is waar zit die schakelaar(Relais) dan wel? :hmmzIk krijg hem ook niet los want hij breekt af.
Heb je een tip om deze los te krijgen?Thnx alvast Ricardo :thumb
24 maart 2013 om 11:55 #18119234Jupz Als je nu Contact aan zet en er staat nog geen F in het display, kan je m dan wel starten??
Remlicht schakelaar zal je dan toch moeten vervangen, 1 van de 2 functies hiervan werkt niet of niet goed.
Willem
24 maart 2013 om 12:01 #18119235Hoi Willem,
Thnx nee hij start niet op het moment dat ik mijn rem intrap verschijnt de F.
Oke maar is die schakelaar dan ook voor die onderbreking?Of zit er ergens nog een Relais?
Deze schakelaar is de enige die ik kan vinden maar volgens een engelse site is het de remlicht schakelaar en lees ik niets over de onderbreking.
Ik krijg hem niet los omdat ik onderste boven onder mijn stuur moet liggen ik breek hem af.
En als deze schakelaar het niet is heb ik hem kapot gemaakt voor niets.Ik hoor het wel Greetz
24 maart 2013 om 12:05 #18119236Remschakelaar heeft 2 Functies:
Remlicht: Inschakelen remlichten en Controle punt automaat en/of cruise control
Onderbreken ivm extra veiligheid: Onderbreken signaal naar Automaat en/of Cruise controlWillem
24 maart 2013 om 12:10 #18119237Oke bedankt,
Dan ga ik hem er uit halen en morgen langs bij de Opel!
Als hij dan afbreekt is het niet erg.thnx voor de info fijne dag.
25 maart 2013 om 08:48 #18119238Helaas de Remlicht schakelaar vervangen.
En hij doet het nog steeds niet.De F blijft in het display komen zodra ik de rem intrap :wtf
26 maart 2013 om 22:02 #18119239De remlichten werken wel??
zo nee, uitlezen dan maar..
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.