Help mijn auto start niet!

Forumindex Forums Modellen Astra Help mijn auto start niet!

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270440
    Lennart1800
      Lid sinds:
      2 May 2013

      Hallo allemaal. Ik heb een astra g 1.8 uit 2000. De auto is uitgerust met een clifford millenia group alarm klasse 3 alarm systeem . Dus ik heb aan mijn autosleutel nog een afstand bediening. Ik heb me er nooit volledig in verdiept dus weet niet precies welk knopje waarvoor is. Met de grootste knop kan je de auto veegrendelen en ontgrendelen. Als mijn contact aan staat moet ik eerst op de knop drukken voordat ik de auto kan starten.

      Gisteren deed de auto het prima tot ik s avonds weg wou gaan. De auto reageert niet meer op de afstandsbediening. Batterij vervangen nog geen verschil. Het lampje op de afstandsbediening Brand wel.

      Ik krijg de auto dus niet meer van de startonderbreker af. In weet niet waar ik moet zoeken dus vraag ik jullie hierbij om hulp. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen om het alarm weer te laten werken. Of waar het alarm zich in de auto bevind en hoe het eruit ziet?

      Wat ik van het alarm heb zijn 2 afstand bedieningen waarvan 1 het nooit gedaan heeft. Foto van het alarm certificaat volgt.

      #18272367
      omegast
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 December 2014

        Misschien een losse contact in de afstand bediening? Wil nog wel eens gebeuren,zeker als hij op de grond valt.of er soms mee op tafel gegooid wordt.

        #18272368
        Lennart1800
          Lid sinds:
          2 May 2013

          Als op een knopje op de afstandsbediening drukt gaat het lampje op de afstandsbediening branden. Dus denk ik dat die nog werkt.

          #18272369
          Casper16v
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 May 2009

            Even voor de zekerheid een kartonnetje tussen het batterijtje en de houder stoppen en dan de sleutel even opnieuw inleren in het contact(sleutel in contact, sleutel 2 slagen draaien en dan openen drukken) ergens op het forum staat wel een duidelijke how-to geloof ik. Misschien dat dit helpt!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.