Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Help krijg mijn radio er niet uit UPDATE!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 mei 2010 om 11:29 #17675896
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door jaimey
Aha maar ik wil hem er niet uit halen moet hem alleen los hebben om de stekkertjes los te halen..
Waar kan ik de code vinden die er nu op staat dan?
of stel ik nou een domme vraag:vertagheb je geen boekje van de radio erbij zitten met zo’n security kaart?
een NCDx radio heeft geen code zoals een cdr… radio die heeft.
Die zitten via Tech2 aan het scherm en evt. telematika unit of cd-wisselaar gekoppeld.feesje gaat dus niet op bij deze radio ;).
als je nu een keer een ander scherm wilt plaatsen (bv van GID naar CID) dan moet je eerst het oude scherm los koppelen met Tech2, nieuwe scherm plaatsen, en nieuwe scherm weer koppelen aan de radio met Tech2.
23 mei 2010 om 12:34 #17675897Hij is eruit!!!!!
Het is alleen echt een wirwar van losse draden daarachter..
Ik hoop dat ik eruit kom….
23 mei 2010 om 14:08 #17675898origineel gepost door jaimey
Beste lezers,Ik ben bezig mijn muziek instalatie te verwijderen omdat de auto te koop staat en ik de spullen nadien wil in bouwen in mijn (nog te kopen) nieuwe Vec. Maar ik krijg met geen mogelijkheid de radio uit het console.. Ben met kleding hangers bezig geweest maar niets lukte..
Iemand tips???
Gaat om een Vectra C1
Met een Siemens NCDC2013alvast bedankt:thumbup
Hey Jaimey Waarom haal je hem eruit dan?? Als je straks een andere vec hebt zit er daar toch ook al zo.n standaard radio in? Ik heb hem er bij mij ook uitgehaald toen ik die pioneer dvd navigatie inbouwde, en kregen hem er ook niet uit, effe 4 imbussleutels erin gepropt en trekken maar! Maar inderdaad nu doet die radio het niet meer omdat hij eruit is geweest en moet je een code invoeren en die heb ik dus niet meer! Ja opvragen kan bij de dealer 30 euro of zoiets koste dat geloof ik…….. Maar ja voorlopig gaat de vec toch nog niet weg dus tegen die tijd zien we weer wel!
Quote:origineel gepost door Opel4all
Als je hem toch weer wilt gebruiken, zou ik even langs de dealer gaan, kan je gelijk de code even op 0000 laten zetten ;)Groetjes, Joche [/quote
Had ik dat toen ook kunnen doen dan Joche met mijn radio zeker? Toen hij nog speelde? Of moet je dan wel de code hebben van de radio als je de code wilt wijzigen zeker? Ik had er geen kaart bij waar de code op stond :mad:!
23 mei 2010 om 16:05 #17675899Hallo,
Als je de radio er uit haalt, en er gewoon weer inzet ben je geen Code nodig, teminste niet bij deze radio.
Wat ik vaak niet begrijp is er geen Security-Code bij de auto geleverd word :hmmz, deze Security-Code ben je soms met meerdere dingen nodig om deze te programeren (Stuurapperaten), als je deze niet hebt lukt dat gewoon niet.
De Security-Code moet je niet verwarren met de Radio-Code, dit werkt namelijk in iedere auto als je de Radio overzet.
Groetjes, Joche
23 mei 2010 om 17:55 #17675900origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Hey Jaimey Waarom haal je hem eruit dan?? Als je straks een andere vec hebt zit er daar toch ook al zo.n standaard radio in? Ik heb hem er bij mij ook uitgehaald toen ik die pioneer dvd navigatie inbouwde, en kregen hem er ook niet uit, effe 4 imbussleutels erin gepropt en trekken maar! Maar inderdaad nu doet die radio het niet meer omdat hij eruit is geweest en moet je een code invoeren en die heb ik dus niet meer! Ja opvragen kan bij de dealer 30 euro of zoiets koste dat geloof ik…….. Maar ja voorlopig gaat de vec toch nog niet weg dus tegen die tijd zien we weer wel!
Ik heb de Versterker en de Sub woofer eruitgehaald en die zaten vast aan de Radio daarom moets deze eruit.
Ben er alleen wel achter gekomen dat de persoon die het ingebouwd heeft alle draden doorgeknipt heeft dus ik kan morgen naar de bouwmarkt om van die mannetjes/vrouwtjes te halen. Enige andere optie is een andere kabel boom maar ben bang dat dat nog wel duur kan zijn (nou hoop ik op een antwoord van Joche:P)
23 mei 2010 om 18:14 #17675901Hoi Jaiymey
Sorry maar wat een pis vlek zeg die kneus die aan jou auto heeft gerotzooid.
Je knipt toch geen kabelboom door :wtfhaal anders bij de autoshop gewoon een 36-Polige stekker en soldeer die er dan weer op en even kripkouzen.
In TIS2000 zie je de kleur codes welke waar moeten op de stekker.
Dan is het iig weer origineel!!!23 mei 2010 om 18:20 #17675902origineel gepost door sw_reijnders
Hoi JaiymeySorry maar wat een pis vlek zeg die kneus die aan jou auto heeft gerotzooid.
Je knipt toch geen kabelboom door :wtfhaal anders bij de autoshop gewoon een 36-Polige stekker en soldeer die er dan weer op en even kripkouzen.
In TIS2000 zie je de kleur codes welke waar moeten op de stekker.
Dan is het iig weer origineel!!!Het mooiste is dat het bij een inbouw bedrijf is gedaan en niet door een “mannetje” mijn soldeer kunsten zijn niet heel erg goed eerder belabbert.. anders was het een hele goede optie geweest.
23 mei 2010 om 20:56 #17675903moet best lukken hoor . . . zo’n soldeerstationnetje is nog geen 20 euro.
rolletje fijn soldeertin met harskern, draadje strippen en je bakt het zo aan elkaar.
krimpkousje er overheen en klaar is jaimey ;)en dat 36 keer :P
23 mei 2010 om 21:15 #17675904origineel gepost door sw_reijnders
moet best lukken hoor . . . zo’n soldeerstationnetje is nog geen 20 euro.
rolletje fijn soldeertin met harskern, draadje strippen en je bakt het zo aan elkaar.
Misschien maar even proberen dan…
Veel erger dan dat het nu is kan het bijna niet.THNX!!!!!!!!!:agent
26 mei 2010 om 20:40 #17675905he jaimey welke type radio heb jij? en welke functies zitten daarop?
26 mei 2010 om 20:51 #17675906Siemens NCDC 2013
-Navigatie
-Bc
-CD
-CD wisselaarWhy?????
26 mei 2010 om 20:52 #17675907origineel gepost door sw_reijnders
Het is gelukt alles is aangesloten en alles werkt weer..
Thanx Boy’s
26 mei 2010 om 21:09 #17675908origineel gepost door jaimey
Siemens NCDC 2013
-Navigatie
-Bc
-CD
-CD wisselaarWhy?????
Ik heb een ccr 2006
maar wil ook navigatie en handsfree bellen.
zit handsfree bellen er niet op?en heb je deze ltr ingebouwd?
27 mei 2010 om 19:18 #17675909origineel gepost door vecaggelen
origineel gepost door jaimey
Siemens NCDC 2013
-Navigatie
-Bc
-CD
-CD wisselaarWhy?????
Ik heb een ccr 2006
maar wil ook navigatie en handsfree bellen.
zit handsfree bellen er niet op?en heb je deze ltr ingebouwd?
Geen handsfree bellen zover ik weet…..
Is een standaard radio van deze uitvoering (vraag niet welke uitvoering het is)27 mei 2010 om 23:04 #17675910origineel gepost door sw_reijnders
zou dan wel eerst dat krimpkousje alvas aan de draad zetten anders krijg je hem er na het solderen niet meer op he :jerry:jerry:jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.