Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Help je iemand van leeftijd, krijg je nog bijna een bon ook!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 februari 2010 om 10:15 #17612063
dat verhaal was gelooof ik hier int oosten gebeurt
geloof wel dat die jongen wat vergoed had gekregen of andere auto of iets dergelijks
maar vrouw moest er idd ui met dak eraf
wetelijk gezien had die jngen idd geen recht op vergoeding of zoiets
dus beter niemand helpen ??????
is ook niet de op lossing maar zo ga je wel denken
maar dan nog iemand blijvend invalide of dak er af dan maar dak erafblijft tenslotte blik
en wie goed doet goed ontmoet uiteindelijk9 februari 2010 om 10:38 #17612064Erger nog die auto was niet eens van hem, maar van een vriend. Was geloof ik ook nog eens een corsa :swear Maar behoorlijk kut van die agent dan dat hij de situatie niet eens kan inschatten. Sorry hoor, maar als iemand mij om hulp vraagt met zo iets, doe ik het ook meteen hoor. Alleen al uit respect voor die persoon, en in de hoop dat wanneer zoiets bij mij zou gebeuren dat mensen mij ook zullen helpen.
9 februari 2010 om 11:29 #17612065Beetje dom, want hoe moeilijk is het om ff te luisteren naar zijn verhaal, als ie die vrouw in de auto ” gezet ” heeft, kan ze der ook weer uit. Dit is echt weer onbenullig lomp weer.
9 februari 2010 om 12:28 #17612066Soms heeft het slachtoffer niks in de gaten en voelt alleen een beetje pijn. Soms lopen mensen ook gewoon door totdat even later de wervel toch doorschiet en hij de rest van zijn leven een stoel met zijn tong kan gaan besturen.
9 februari 2010 om 15:15 #17612067origineel gepost door 14XE
scootergastjes en fietsers zonder licht,mogen ze van mij aanpakkenautomobilisten die roekeloos rijden of de regels overtreden ook,graag zelfs.
maar als er een inbraak is geweest in je huis of auto of je bent beroofd of je hebt overlast dan word er niet voldoende tegen opgetreden.
maar verderop in de straat staan er 10 agentjes bonnetjes te schrijven,staan er 3 achter een boom te laseren.
dan is het niet zo vreemd dat je commentaar krijgt.
pak eerst de criminaliteit aan ,laat de burger zien dat je je best doet.
meer blauw op straat,niet langs de kant van de weg !!!helemaal mee eens :thumbup
maar zolang den haag de prioriteiten ergens anders legt……
ik denk dat de politie ook andere dingen beter kan gaan doen dan het minder nuttige bonnen schrijven.
maar goed ik maak de regels niet he.eerst zal er een grote verandering moeten komen in het beleid vanuit de kant van den haag.
en dat begint al met mevrouw ter horst die kamer uitschoppen en op een drijvend stuk ijs zetten (natuurlijk wel zonder de thermo broeken en shirts :P) want ja we hebben het toch zo warm als politie zijnde ;)
en ja wie weet wat er gaat gebeuren als er een andere partij het voor het zeggen heeft…..
gr vinc:agent
9 februari 2010 om 16:18 #17612068kunnen de agenten zelf niet eens wat protesteren???
lijkt me niet echt leuk werken zo.
je word midden in je bek uitgelachen tegenwoordig.
ik kijk wel eens naar die serie over die engelse agenten.
die rijden gewoon rond de hele dag,als ze iets zien of vermoeden houden ze ze aan en het is altijd raak.moeten ze hier ook doen,gewoon preventief bezig zijn.
ik heb niks te verbergen dus mij mogen ze aanhouden,geen probleem.
nee hier heb je per gemeente 1 politieauto,als je ze nodig hebt zijn ze er niet
9 februari 2010 om 17:13 #17612069Denkje behulpzaam te zijn krijg je zoiets,
Ga boeven vangen loserStrepenjager zakkewasser…
9 februari 2010 om 17:47 #17612070origineel gepost door 14XE
kunnen de agenten zelf niet eens wat protesteren???lijkt me niet echt leuk werken zo.
je word midden in je bek uitgelachen tegenwoordig.
ik kijk wel eens naar die serie over die engelse agenten.
die rijden gewoon rond de hele dag,als ze iets zien of vermoeden houden ze ze aan en het is altijd raak.moeten ze hier ook doen,gewoon preventief bezig zijn.
ik heb niks te verbergen dus mij mogen ze aanhouden,geen probleem.
nee hier heb je per gemeente 1 politieauto,als je ze nodig hebt zijn ze er niet
ja protesteren ach dat hebben we gezien met die bezuinigingen en loonsverhoging…..
de politie is geen eenheid, sommige coll mogen niet staken (geloof en andere redenen)
uitgelachen … ja idd afgelopen zondag nog.
ik wilde een kerel advies geven over een enorme schade aan zijn auto dat hij dat moest maken en niet mee doorrijden.ik kreeg na dit advies de woorden ” wat ben jij een zielig ventje zeg” dit was midden in een drukke straat waar toen ongeveer 60 “burgers” liepen die dit allemaal konden horen.
hierop heb ik de keuze gemaakt om de man uit zijn auto te trekken en aan te houden voor belediging.mijn collega’s incl mijn chef waren het volkomen met mij eens…. echter na overleg met justitie mocht de man gaan met een tik op de vingers. volgens justitie geen belediging…
en wederom wijs ik weer naar den haag, dat is de bron van de ellende….
die serie kijk ik ook altijd, werelds :thumbup dat zijn manne met ballen :wors:wors
maar goed die worden wel gesteund door hun overheid, das het verschil met hier…dus ja…..
zelfde verhaal met voertuigen ook de schuld van de bezuinigingen van den haag.
wij moesten als team 4 auto’s inleveren, want dat was te duur om te houden, de veiligheid ???? ja dat zien we wel…
mijn mening:
kabinet eruit en een nieuw en frisse start maken met mensen die er wel voor willen gaan.
zo dat ben ik kwijt hahaha :P:P
gr vinc
9 februari 2010 om 17:51 #17612071meer blauw op straat
met harde hand regeren
meer preventief aanhouden
tis niet zo moeilijk
moet jij de guardia civil eens een grote bek geven :jerry:jerry
die rammen je zo verrot :thumbup9 februari 2010 om 17:52 #17612072jawel, waarom moeten ze preventief aanhouden en fouilleren?!
9 februari 2010 om 17:57 #17612073origineel gepost door mayhem
jawel, waarom moeten ze preventief aanhouden en fouilleren?!openstaande boete’s innen
bezit op drugs softdrugs
geldige identiteit
verzekeringen
enz
9 februari 2010 om 18:25 #17612074ja, laat ze lekker wat beters doen.. beetje mij iedere dag nachecken zeker.. krijgen we dan ook een nummer op onze onderarm getatoeerd?
9 februari 2010 om 18:27 #17612075als je niks te verbergen hebt en je normaal gedraagt is er niks aan de hand .
of heb je liever dat ze elke dag en overal op snelheid staan te controleren??
ipv normaal politiewerk uitvoeren?? daar worden ze voor betaald
9 februari 2010 om 21:28 #17612076origineel gepost door mayhem
ja, laat ze lekker wat beters doen.. beetje mij iedere dag nachecken zeker.. krijgen we dan ook een nummer op onze onderarm getatoeerd?Joop,
jou sla ik wel over hoor je ben al bekend hahaha :P:P
enja weer kan ik zeggen:
EERST DEN HAAG, DAN VOLGT DE REST VANZELF…
gr vinc
9 februari 2010 om 21:48 #17612077jah, als je de werk pc ff doorzoekt kom je me vast wel tegen:D
@14xe: maar juist met dat irritante gedrag wek je juist agressie op, word ik zeker 3 keer per dag staande gehouden omdat ze me ID willen zien, me zakken willen doorzoeken en ‘ff’ in de auto kijken..
9 februari 2010 om 21:59 #17612078Nou ik heb zo iets van laat die lui lekker e hun t*fus moer naaien ,want iets beters kunnen ze niet
O wat zijn we stoer met ons busje peperspray en pistool
Kom je ze in het echt tegen zonder wapens durfen ze niks
Ook altijd vragen naar de bekende weg
Wat is u adres ,hebben jullie wel
Ehh ****straat was het toch
inderdaad je bent nog niet zo blond als je er uit ziet
U sleuteld toch altijd kunt u dit niet oplossen
eh zonder gereedschap nee
Ze zijn zo achterlijk en dan moeten ze ook nog eens boeven vangen met zulk iq,
Nee dat werkt zeg9 februari 2010 om 23:03 #17612079origineel gepost door 14XE
als je niks te verbergen hebt en je normaal gedraagt is er niks aan de hand .Nu zeg je wel heel veel bij Joop :jerry
9 februari 2010 om 23:05 #17612080origineel gepost door 14XE
origineel gepost door mayhem
jawel, waarom moeten ze preventief aanhouden en fouilleren?!openstaande boete’s innen
Zag trouwens dat er een nieuw systeem hier voor is, niet meer langs de deur, maar een aparte auto, die aan de kentekens kan zien of je een boete hebt, die rijd gewoon vrolijk rond, en zodra de pieper gaat wordt je anaal genomen :jerry
10 februari 2010 om 14:02 #17612081sommige hebben echt het iq van een aardappel
blijkbaar kun je dus niet meer ongestraft mensen helpen….
10 februari 2010 om 18:09 #17612082origineel gepost door asfaltmaffia
Nou ik heb zo iets van laat die lui lekker e hun t*fus moer naaien ,want iets beters kunnen ze niet
O wat zijn we stoer met ons busje peperspray en pistool
Kom je ze in het echt tegen zonder wapens durfen ze niks
Ook altijd vragen naar de bekende weg
Wat is u adres ,hebben jullie wel
Ehh ****straat was het toch
inderdaad je bent nog niet zo blond als je er uit ziet
U sleuteld toch altijd kunt u dit niet oplossen
eh zonder gereedschap nee
Ze zijn zo achterlijk en dan moeten ze ook nog eens boeven vangen met zulk iq,
Nee dat werkt zegik moet zeggen dit IQ is ook behoorlijk hoog :hmmz:hmmz
maar goed miss is die wel gefrustreerd ;)
gr vinc
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.